Velký problém

68 4 0
                                    

Věnováno: TerezaTchov

,,Stacy. Prober se.“ pootevřela jsem oči a nade mnou se skláněl Draco a Cissa. ,,Jsi v pořádku drahoušku?“ ,,Jo.“ zkusila jsem se postavit ale moje nohy selhali a naštěstí mě Draco ještě stihl chytit. ,,Je to horší než jsem čekala.“ ,,Cože?“ ,,Jestli se to do týdne nezlepší budeš muset ke Sv. Mungovi.“ ,,Proč by chodila ke Sv. Mungovi když ji můžu vyléčit?“ ,,Pane vy víte že ta léčba je náročná a když se nepovede Stacy může i zemřít.“ ,,Vím že ti za tu dobu přirostla k srdci ale ty mi snad nevěříš?“ ,,Věřím.“ ,,Draco buď tak hodný a polož Stacy na postel. Zavolám i Luciuse a Severuse abych na to nebyl sám.“ Draco mě položil na postel a dal mi pusu na čelo. Jemně jsem ho pohladila po tváři a usmála jsem se na něj. Zkusil mi úsměv opětovat ale moc to nešlo.

,,Severus dorazí nejdřív za tři hodiny.“ vešel do pokoje Lucius a pohled mu hned sklouzne na mě. ,,Pane?“ ,,Ano budeme ji léčit přece nechceš mít problémy protože by skončila u Sv. Munga. Nebo snad ano?“ ,,Ne pane.“ ,,Budeme potřebovat nějaké lektvary tak je do té doby než dorazí Severus přichystáme.“ oba se obrátili a odešli.

,,Cisso co je to za léčbu?“ pomalu jsem se posadila a Draco mě trochu podepřel. ,,Víš když je někomu takhle dlouho špatně usadil se v něm část ducha jeho nepřítele. Když se povede ho vyhnat ven z tvého těla budeš jako dřív a když se to nepovede následky jsou strašné.“ ,,A jedním z nich je o smrt.“ šeptla jsem potichu spíš pro sebe a sklopila jsem hlavu. ,,Stacy kdo je tvůj nepřítel?“ ,,Potter.“ ,,Jsi si stoprocentně jistá?“ ,,Ano. A jak to celé probíhá?“ ,,Taky jsem to musela podstoupit a není nic příjemného. Ale třeba se od té doby způsob léčby změnil a už to není tak strašné.“ Draco mě objal a možná měl větší strach než já.

°°°°°

,,Tak už máme vše potřebné takže můžeme začít. Stacy vysleč se a nech si jen spodní prádlo.“ pomalu jsem se vyslékla a zase jsem si lehla na postel. ,,Jste si opravdu jistý?“ zeptal se ještě Lucius. ,,Ano jsem. Připadá mi že mi tady nikdo nedůvěřuje.“ vzal si do ruky nějakou lahvičku a začal mi něco kapat úplně všude. Nebylo by to tak strašné ale ten lektvar nebo co to bylo byl ještě vařicí. ,,Draco měl bys jít.“ ,,Ne já tady chci být a ní.“ ,,Věř mi že ji nechceš vidět tak moc trpět.“ Snape mu šel otevřít dveře které za ním následně zamknul.

Asi deset minut na mě pořád něco kapali a mazali. ,,Můžeme začít.“ všichni tři se chytli za ruce a ty dali nade mě. ,,Ingorudo vealove.“ začal Snape. ,,Opuberna kuseduval.“ pokračoval Lucius. V celém mém těle panovalo napětí. ,,Tzuchasika makalibo vuicepo wojaki.“ když to pán Zla dořekl celým tělem mi projela silná bolest až jsem musela vykřiknout. Přetočila jsem se na bok a rozdýchávala jsem to. ,,Tak první část máme za sebou.“ ,,A kolik je těch částí?“ ,,Celkem pět a tahle byla nejmíň bolestivá.“ zabořila jsem hlavu do polštáře.

,,Stacy lehni si na břicho.“ učinila jsem tak a zase mi začali něco kapat na záda a nohy. ,,Takže podruhé.“ hlavu jsem měla v polštáři a zhluboka jsem dýchala. ,,Jedokarme plydabura.“ ,,Huguarde nedamonaje.“ ,,Xokerani psodano wumikona pledane.“ zase přišla bolest a teď větší. Radši nechci vědět jaká bude ta pátá část ale budu ji muset podstoupit. Trochu jsem do toho polštáře i křičela ale bylo to aspoň trochu tlumené.

,,Tak a teď třetí.“ ,,Vypadá to že budou stačit jen tři.“ ,,Jo ale ke konci prázdnin to asi budeme muset zopakovat ještě jednou.“ zase mě nechali ležet na břiše a zase na mě něco kapali. Tentokrát mi ale na záda položili a pár kamenů které příjemně chladili. ,,Do třetice všeho dobrého.“ zamumlala jsem si pro sebe. ,,Coadopermo buadop.“ ,,Jiako porewasi.“ ,,Kyatorosi dotali palesa ki.“ Ty kameny začali pálit a myslím že z nich začala i stoupat pára. Teď už jsem ani nebránila slzám.

Nechali mě tak trpět asi dvacet minut a pak to ze mě sundali a konečně za mnou pustili Draca. ,,Teď bys měla pár dní jen ležet a pak uvidíme.“ Lucius se jako poslední obrátil na patě a odešel. ,, Stacy je ti dobře?“ ,,Ne.“ objala jsem ho a zase jsem se rozbrečela. Ještě že jsem měla jen ty tři části kdo ví co bych dělala u té páté. ,,Už to bude dobrý.“ ,,Nebude. Možná to zase budu muset podstoupit na konci prázdnin.“ Draco vstal a šel ke skříni ze které vytáhl jeho tričko. Přešel ke mně a opatrně mi sundal podprsenku. Přes hlavu mi přetáhl tričko a lehl si se mnou. ,,Teď se musíš vyspat a uvidíme jak ti bude potom.“ jemně mě pohladil po zádech kde jsem ještě cítila spálená místa od těch kamenů a já jsem vším tím vyčerpáním opravdu po chvíli usnula.

Slytherin girlKde žijí příběhy. Začni objevovat