Vánoční ples

70 4 4
                                    

A bylo to tu. Pátek. Už od rána jsem měla žaludek na vodě a radši jsem nic nejedla. Proč jsem z toho tak nervózní vždyť o nic nejde. Nebo jo? Mohla bych konečně Dracovi říct co k němu cítím.

,,Stacy víš že sis nalila dýňovou šťávu do svého oběda?“ zatřásl si rukou před obličejem Draco. ,,Cože? A stejně nemám hlad. Jdu na pokoj.“ zvedla jsem se ale Draco mě stáhl zpátky. ,,Ne nejdeš. Co se s tebou od rána děje? Nejíš, nevnímáš co se s tebou děje?“ ,,Asi jen stres z toho plesu.“ úlevně si oddychl a pak svůj pohled zase zaměřil na mě. ,,To se nemusíš vůbec bát. Prostě budeme jenom tančit a užívat si to.“ dal mi pusu na tvář. Nevím jestli to bylo o něco lepší ale o moc ne. ,,Tak já půjdu. Za chvíli mě dojde někdo nachystat.“ ,,Á matka zakročila.“ ,, Nech toho. Buď rád že vůbec matku máš.“ vstala jsem a odešla jsem do pokoje. Tohle bude ještě zajímavé.

Před pokojem už čekali nějaké dvě postarší dámy a kufříky v rukách. ,,Vy jste Stacy Lestrangová?“ ozvala se jedna. ,,Ano. Dnes mě budete připravovat že?“ ,,Jistě.“ ,,Tak pojďte za mnou.“ vešla jsem do pokoje a nechala jsem je ať dělají co chtějí.

°°°°°

Po celém odpoledni stráveném na židličce jsem konečně připravená.

Po celém odpoledni stráveném na židličce jsem konečně připravená

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doufám že se nějak neztrapním

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doufám že se nějak neztrapním. Ty dvě dámy už dávno odešli a já už jen čekám až budu moct jít. Prohlížím si sama sebe v zrcadle. Snad poprvé v životě si připadám krásná.

Hodiny odbyli sedm hodin a já jsem se pomalu vydala dolů. Mám ještě hodně času nemám kam spěchat. Ale taky už chci vidět Draca.

Na chodbě před Velkou síni kde jsou ještě schody jsem viděla Grangerovou jak je schází. Neměla zas tak špatné šaty ale já jsem smál lepší. Počkala jsem až sejde dolů abych se tam mohla ukázat já. Vyšla jsem zpoza rohu a všechny pohledy padly na mě. Cítila jsem i žárlivý pohled Grangerové a o to víc jsem si to užívala. V dálce jsem viděla Draca který už taky zaregistroval že jdu za ním a tak rychle přispěchal aby mi pomohl. ,,Jsi nádherná.“ celou si mě ještě jednou prohlédl a pak mě táhl dál od Pottera. A přesně jsem věděla za kým míří. Kousek od vchodu do Velké síně stála jeho Zmijozelská partička. ,, Tý jo jsi krásná Stacy.“ usmál se na mě Blaise a já jsem se usmála nazpět. ,,No nebudeš mi tady přebírat holku.“ ,,A kdo řekl že jsem tvoje holka?“ ,,Teď to prosím nech.“ pošeptal ki do ucha a já jsem přikývla.

Normálně jsme si povídali a pak se u nás nějak objevila McGonagallová. ,,Slečno Lestrangová odpadl nám jeden pár který tančí jako první nechtěla byste ho nahradit tady s panem Malfoyem?“ vychrlila tak rychle že jsem ani nevěděla jak. ,,Jo jasně. Myslím že Draco bude rád.“ otočila jsem se na něj a viděla jsem jeho výraz. Nebyl nadšený ale já jsem byla ráda. ,,Dobře tak se můžete jít řadit do zástupu a ostatní do sálu.“ zahnala Dracovu partičku a my jsme na chodbě zůstali skoro sami. ,,Proč mi to děláš?“ zaskučel Draco a podíval se mi do očí. ,,Neříkej že nechceš naštvat Pottera.“ ,,Jo to chci ale ne tím že s ním budeme tančit.“ ,,Nech toho. Ještě na to budeš dobře vzpomínat a můžeš s tím chlubit před tvým otcem.“ zašeptala jsem mu do ucha protože byl docela nebezpečně blízko nás Potter.

,,Tak seřadte se tady a vy slečno Lestrangová půjdete jako první.“ začala nás McGonagallová skládat do zástupu. Tak a je to tam. Jsem první s Dracem a Potter je hned za námi a zuří. Dělá mi to takovou radost ho tak vidět.

Před námi se otevřeli dveře a my jsme se s Dracem rozešli. Všichni na nás koukali jako bysme spadli z Marsu. Došli jsme na naše místo a nachystali jsme se do základní pozice. Začala hrát hudba a my jsme se začali pohybovat v rytmu. Pořád jsme se s Dracem dívali vzájemně do očí a ani jsem nevnímala že nás tanec je téměř u konce. Mezitím se k nám přidali snad všichni takže jsem nebyla tak nervózní.

°°°°°

Celý večer byl nádherný a to asi jen proto že jsem ho prožila s Dracem. Možná už bych mu to mohla říct ale bojím se. ,,Stacy stalo se něco?“ ,,Ne jen bych ti chtěla něco říct.“ ,,Tak mluv.“ ,,Nemohli bysme jít na chodbu? Bude tam míň zvědavých uší.“ vyšli jsme ruku v ruce z Velké síně a já jsem se začala bát ještě víc. ,,Co se děje Stacy?“ ,,Víš já jsem si přes léto něco uvědomila a... Miluju tě.“ sklopila jsem pohled k zemi a on mi můj pohled zase zvedl na něj. Hned se mi přisál na rty a já jsem mu začala vášnivé polibky oplácet. Rukama jsem mu zajela do vlasů a on si mě za pas přitáhl blíž. ,,Aspoň při plesu by se mohli krotit.“ ozvalo se za námi a my jsme se s Dracem odtáhli. Samozřejmě tam nebyl nikdo jiný než Potter i s Weasleyem. Draco po nich hodil pohrdavý pohled a vzal mě do náruče jako princeznu a nesl mě do pokoje.

V naší cílové stanici mě položil na postel a šel zamknout. Ještě nějak očaroval pokoj aby nás nikdo neslyšel a zase se přemístil za mnou. Zase mě začal líbat a rukama postupně dojel až k zapínání šatů. A co se stalo poté si umíme všichni představit.

Slytherin girlKde žijí příběhy. Začni objevovat