Pěst

108 5 0
                                    

Měsíc jsme čekali než nastal den popravy. Před týdnem mi konečně sundali sádru ale tu ruku musím ještě rozhýbat. Jednou nebo dvakrát do týdne chodím za madame Pomfreyovou na cvičení. Užívám si jak Potter vypadá když nás vidí s Dracem. Je to k popukání.

Ráno se probouzím a Draco už vedle mě není. Podívám se kolik je a líně vstanu. Udělám si hygienu a obleču se. Popadnu tašku a jdu do Velké síně na snídani.

Byla jsem kousek od vchodu a zahlédla jsem Draca jak si s někým povídá. Nějak jsem to neřešila a když jsem prošla kolem tak se ten někdo zasmál. Draco o mě pohledem ani nezavadil a dělal že tam nejsem. Tak jak chce. Taky ho budu dneska ignorovat.

Sedla jsem si na moje normální místo. Celá naše partička si sedla co nejdál ode mě a to i Draco. Asi se dneska omluvím z vyučování. Dojedla jsem a šla jsem zpátky do pokoje. Nemám náladu nic dělat. Uvidíme jak bude Draco reagovat až si všimne že nikde nejsem. Možná bych mohla použít skrývací kouzlo a celý den ho pozorovat. Vstala jsem a poklepala jsem si hůlkou na hlavu. A pak jsem byla neviditelná. Zrovna v pravou chvíli protože do pokoje ještě vtrhl Draco. Asi mě hledal.

Docela jsem si oddechla když odešel. Počkala jsem a pak jsem se vydala za ním.

Došla jsem normálně do učebny ve které jsme měli mít hodinu a Draco už tam seděl s celou partičkou. Pomalu jsem se k nim přiblížila abych slyšela co probírají. ,,Už mě to moc nebaví." ,,Musíš to ještě vydržet. Pak z ní uděláš jenom blbku a to byl přece účel ne?" ozvala se Pansy a nalepila se na Draca. ,,Nevím jestli z ní chci udělat úplnou blbku." tohle bylo sice pěkné ale už mě to štvalo a nechtěla jsem to poslouchat. Každý normální člověk by odešel ale já nejsem normální. Poklepala jsem si na hlavu a zase jsem byla vidět. Hned co mě Draco spatřil skoro se podělal strachy. ,,Co všechno jsi slyšela?" pomalu jsem k němu přešla a dala jsem mu pořádně pěstí až spadl ze židle. Vytáhla jsem hůlku a namířila jsem ji na něj. ,,Stacy nech si to vysvětlit." ,,Už mi nic nebudeš vysvětlovat. Avada-" někdo mě chytl ze zadu a zacpal mi pusu ještě předtím než jsem to dořekla. ,,Nenechám tě to udělat i když mě nesnášíš." zašeptal mi někdo do ucha a konečně mě pustil. Hned jsem se na něj otočila a zjistila jsem že je to Potter. ,,S tebou si to ještě vyřídím!" zařvala jsem na Draca a odběhla jsem pryč.

Přes slzy jsem skoro nic neviděla ale nějak jsem dorazila do pokoje. Hned jsem si vytáhla kufr a začala jsem si balit věci. ,,Stacy nech si to vysvětlit. Prosím." ,,Ne nenechám! Zas taková blbka nejsem. Prostě jsi to celé jenom hrál. Všichni chlapi jsou stejní. Nagini pojď!" z pod postele se vyplazila Nagini a zase si lehla ke mně za krk. Otočila jsem se na patě a vyrazila jsem na Astronomickou věž.

Vyšla jsem nahoru a sedla jsem si na kraj u zábradlí. Zahleděla jsem se na školní pozemky. Byli hodně zajímavé. Pohladila jsem Nagini po hlavě a dál jsem sledovala školní pozemky.

Slytherin girlKde žijí příběhy. Začni objevovat