,,Stacy mám pro tebe překvapení!" zavolala mě Cissa z jednoho ze salónků. Doběhla jsem za ní a viděla jsem krabici s otvory na víku. ,,Víš pán Zla si chce nechat Nagini a tak jsem ti koupila nového mazlíčka." Cissa mi krabici předala a já jsem ji s radostí otevřela a vykoukl na mě malý pejsek (média) ,,Jé ten je pěkný." hned jsem se s ním začala mazlit a Cissa mě jen pozorovala. ,,A jak se jmenuje?" ,,To je na tobě." ,,Tak jestli je to holka tak se bude jmenovat Amy a pokud je to kluk tak to bude Draco." ,,Je to holka ale kamaráda jí můžeme časem dokoupit." ,,Děkuji Cisso." objala jsem ji a pak jsem Amy odnesla do pokoje.
,,Co to máš?" podíval se Draco na Amy kterou jsem nesla v náruči. ,,Amy. Cissa mi ji dala když si pán Zla chce nechat Nagini." Draco mě chvíli pozoroval a pak si Amy pohladil. Musím vám říct má dost jemnou srst a její očička jsou asi nejroztomilejší. ,,A máš štěstí že nejsem kluk jinak bych se jmenovala jako ty." ozvala se Amy? Ona umí mluvit? ,,Počkat tebe nějak očarovali nebo se mi to jenom zdá?" ,,Nezdá prostě jsem mluvící pes." seskočila mi z rukou na postel a tam si ustlala na mém polštáři. Pořád jsem se na ni nevěřícně dívala a Draco stejně. ,,Jako já vím že jsme v kouzelnickém světě ale tohle už je na mě moc." ,,Jo ale uznej že je to roztomilé. A navíc nám může pomáhat ponižovat Pottera." ,,Jo to vám pomáhat budu. Když jsem ještě byla v tom obchodě došel tam a i s nějakou brunetou, zrzkou a zrzkem a úplně mi rozcuchali kožíšek." postěžovala si Amy a já jsem se jen zasmála. Přešla jsem k posteli a opatrně jsem Amy pohladila. ,,Všude píšou jak Potter a Brumbál lžou o tom že se pán Zla vrátil." posadil se Draco vedle mě a objal mě kolem pasu. Položila jsem mu hlavu na rameno a on mi zanechal malý polibek. Mezitím mi Amy přelezla do klína a já jsem jí masírovala na hlavičce.
,,Děti jen vám nesu věci pro Amy." vešla do pokoje Cissa s plnou náručí psích věcí. ,,Sice v tom pelechu spát nebudu ale pro výzdobu tu může být." poznamenala Amy a Cissa se na ni chvíli dívala. Pak jen pokrčila rameny a odešla. Jen jsem s zasmála a položila jsem hlavu zase na jeho rameno. Škoda že už zítra zase jedeme do Bradavic.
°°°°°
,,Tak dávejte na sebe pozor a hlavně ty Stacy." zamávala nám ještě Cissa a my jsme pak s Dracem zalezli do našeho kupé. Amy se už rozvalovala na sedačce a vypadala dost roztomile. Sedla jsem si naproti ní a přitulila jsem se k Dracovi. ,,Už jsem vám říkala že jste spolu roztomilí?" ozvala se Amy a já jsem se jen pousmála. ,,A říkala jsem ti já že jsi hrozně moc roztomilá?" Amy se jen zasmála a pak se zadívala na dveře. Trochu vycenila zuby a to mě donutilo podívat se co ji tak zaujalo. A za dveřmi stál Potter. Rukou jsem naznačila a on opatrně otevřel dveře. ,,Co chceš?" začala jsem místo Draca který už se chystal nadávat. ,,Jen... No to asi vydrží do Bradavic." ,,Pche ty si myslíš že má čas jen na tebe? Ještě se musí starat o mě." štekla po něm Amy a on se jen divil. ,,Takže buď mi to řekneš teď nebo už nikdy." ,,Přišel ti dopis tady máš." podal mi obálku a já jsem ji s velkým odporem musela převzít z jeho rukou. Naše ruce se o sebe trochu otřeli a přišlo zase to známé černo.
,,Pottere budete po škole za to že povídáte hlouposti o Vy víte kom. A nijak se z toho nevykroutíte."
,,Ehm tak já už půjdu." jen jsem se ještě chvíli dívala na dveře a pak mi došlo že mi Amy už dopis sebrala. ,,No tak se podíváme." já jsem dopis rychle vzala a dala jsem si ho do tašky. ,,Je to můj dopis ne tvůj." ,,Ty jsi zase něco viděla že?" ,,Jo. Zase tam byla nějaká ženská v růžovém která nás bude chtít do kabinetu." ,,Bude to dobrý." opřela jsem se o něj a nějak jsem přestala vnímat.
°°°°°
,,Tento rok bych chtěl v učitelském sboru uvítat novou posilu Dolores Umbridgeovou." všichni tleskali a ženská v růžovém se postavila. Mlela nějaké kecy. Nechtělo se mi to poslouchat. Určitě to budou kraviny ale jsem zvědavá jestli se splní to co jsem viděla. Mimochodem vzpomínáte jak jsem viděla poprvé něco u Draca? Tak to se splnilo ale v nějaké knížce jsem četla že to vždy nemusí být pravda. Uvidíme.
,,Tak studenti a teď běžte do postelí." s Dracem jsme vstali mezi prvními studenty abych se vyhla narážkám na moji jizvu. Už tak jich bylo dost.
,,Stacy co se ti to stalo?" ,,Merlin co se ti to stalo? Určitě ti to muselo udělat nějaké monstrum." ,,Ale já tě i přes to mám pořád rád takže bys někdy mohla přijít." ,,Ne díky Matte já si vystačím s Dracem." rychle jsem zabouchla dveře od pokoje a sjela jsem po nich zády. Bude to těžší než jsem čekala.
ČTEŠ
Slytherin girl
RomanceCo když před nástupem do Azkabanu Bellatrix Lestrangová porodila dceru? To by byla zkáza světa. A nedej bože kdyby se dostala do Bradavic a naučila se kouzlit... (Ne všechno se shoduje s filmem)