Problém jménem Dolores Umbridgeová

61 4 3
                                    

,,Stacy musíme vstávat. Jako první máme Obranu proti černé magii a Umbridgeová si potrpí na dochvilnost.“ pošeptal mi do ucha Draco a já jsem jen zamrčela. ,,Dělej lásko.“ dal mi Draco pusu na nos a vstal. ,,Nenávidím ji.“ zamumlala jsem a posadila jsem se. Protřela jsem si oči a podívala jsem se na Draca který si zrovna dával košili. ,,Zlato oči mám jinde.“ upozornil mě a s rozepnutou košilí se posadil vedle mě. ,,Musíš si zase zvyknout. O ničem jiném to není.“ pohladil mě po tváři na které následně zanechal malý polibek. Pak mě chytil za obě ruce a vytáhl mě cenu postele. ,,No dobře no. Ale jestli lžeš tak nedopadneš dobře.“ pohrozila jsem mu a pak jsem si ho přitáhla do polibku. On se jen zasmál a ještě předtím než odešel do koupelny dal mi pusu do vlasů.

,,Vidím že máte s Dracem velmi blízký vztah.“ ozvalo se mi za zády a já jsem se s trhnutím otočila. ,,Sirius Black?“ ,,Ano je to tak. Četla jsi ten dopis od Harryho?“ ,,A na ten jsem včera úplně zapomněla.“ ,,Nevadí jen potřebuji abys na něj dávala pozor. Všichni ví že se pro posledním úkolu v minulém školním roce něco stalo. Budeš tak hodná?“ ,,No uvidím.“ ,,Vím že ho bereš jako nepřítele ale teď jde i o tvou budoucnost. Umbridgeová se ráda ve všem šťourá a když uvidí že jsi spřáhla s Harrym možná i přestane.“ ,,No dobře.“ on se jen usmál a zmizel. Hned na to z koupelny vykoukla ta blonďatá hlava a dívala se na mě. ,,S kým jsi to mluvila?“ ,,Někdy si mluvím sama pro sebe.“ ,,Ale já jsem tady slyšel mužský hlas.“ ,,Někdy měním hlas abych si připadala že vážně s někým mluvím.“ on jen pokroutil hlavou a zase zmizel v koupelně.

Když jsem se otočila nikdo už tam nikdo nestál. Tak a přichází nejtěžší část ochraňovat Pottera. Hlavně mě zarazilo to že záleží i na mé budoucnosti. Přece si ji můžu předpovědět ne? Nebo že by ta věštba ne vždy byla pravdivá? To se ještě uvidí.

°°°°°

,,Dobrý den děti já se jmenuji Dolores Umbridgeová a jak již víte budu vás učit Obranu proti černé magii. Celý rok se budete připravovat na zkoušky NKÚ.Pokud zkoušky neuděláte důsledky mohou být velmi špatné.“ pomalu přešla před tabuli a pomocí levitace kterou už umím ovládat nám rozdala učebnice. Byli o dost jiné než z minulých let. Už ani nevypadali tak staře ale spíš byli víc moderní. Divné. ,,Dosavadní výuka tohoto předmětu byla zcela nevyrovnaná proto se od teď budete učit podle přesně strukturovaných plánu zchváleným ministerstvem.“ Grangerovka se hned přihlásila a já jsem si v puse přehodila žvýkačku na druhou stranu.

,,Ale kde je používání kouzel?“ spustila tím svým hláskem který je teď najednou tak strašně pisklavý že je to hrozné. ,,Nebudete používat kouzla kvůli znepokojivé události co se stala minulý rok.“ ,,Ale jak nám to pomůže když nás někdo napadne?“ vyhrkl hned Potter. ,,Studenti v mých hodinách se budou muset nejprve přihlásit než začnou mluvit.“ zase přešla k tabuli od které se vzdálila aby nemusela na Grangerovku tak křičet. ,,Ministerstvo je toho názoru že vám stačí teoretické vědomosti o kouzlech.“ ,,Ale jak nás to připraví na to co nás čeká venku?“ sypal ze sebe dál Potter. ,,Ale co by vás venku čekalo?“ ,,Já nevím třeba Voldemort.“ pokrčil Potter rameny a moje znamení které bylo zakryté se zakroutilo. Silně jsem stiskla žvýkačku mezi zuby protože to nebyl zrovna nejpříjemnější pocit. ,, Nepřeji si aby někdo v mých hodinách mluvil a tom jehož jméno nesmíme vyslovit.“ ,,Smrt Cedrica je jenom důkazem že bysme se měli učit bránit.“ ,,Tak dost! Pottere budete po škole za to že povídáte hlouposti o Vy víte kom. A nijak se z toho nevykroutíte.“ zařvala ta bába a já jsem si vzpomněla. Potřebuji abys na něj dávala pozor. No dobře teda. ,,Já si taky myslím že bysme se měli učit o obraných kouzlech. Nikdy nevíte co přijde a věřte mi že náhoda je blbec.“ všichni se na mě dívali a ta napudrovaná babka ke mě pomalu přešla. ,,To se dalo čekat. Dcera smrtijedky. Nikdy nebudeš nikým milovaná jen kvůli tvé matce.“ ,,Nemůžu za to že jsem její dcera.“ vyhoupla jsem si nohy na stůl a vyfoukla jsem velikou bublinu ze žvýkačky. ,,Ukažte mi levou ruku.“ neochotně jsem ji k ní natáhla a ona mi rychle vyhrnula rukáv. A moje znamení bylo dokonale schované. Nasupeně se vrátila před tabuli a pokračovala ve velmi nudném proslovu.

Byla bych ráda kdybyste mi sem psali návrhy co by se mohlo v Bradavicích stát. Teď je to hlavně na vás tak prosím abyste psali i ty nejšílenější nápady. Budu moc ráda.

Slytherin girlKde žijí příběhy. Začni objevovat