Problémy

41 5 0
                                    

,,Stacy ještě spí?“ podle hlasu jsem poznala Cissu. Co tu dělá tak brzo ráno? ,,Jo skoro celou noc probrečela.“ ,,A co se stalo?“ vedle mých nohou se prohla matrace a ucítila jsem ruku na mém stehně do kterého mi vyběhlo příjemné teplo. ,,Moje výborná tetička se snažila projevit ještě jednu Staciinu sílu a včera se jí to povedlo a Stacy omylem někoho zabila. I když by ho zabila i tak protože ji do toho Bellatrix nutí.“ ruka na mém stehně se začala pohybovat dopředu a dozadu a všude po těle mi naběhla husí kůže. ,,Budu si muset s Bellou promluvit. Takhle by to dělat neměla. Pro Stacy je ještě nové že má matku zase zpátky a ona ji hned nutí někoho zabít. Až se probudí přijďte na snídani.“ Cissa asi odešla a já jsem cítila jak si Draco zase lehl. Víc jsem se k němu přitulila a slyšela jsem jak se potichu uchechtl. ,

,Ty jsi celou dobu poslouchala co?“ zašeptal mi blízko ucha a já jsem se trochu pousmála. ,, Je od Cissy pěkné že to chce řešit i když nemusí.“ ,,Taková už moje matka je.“ ,,Měli bysme jít na snídani ne?“ ,,Nechce se mi. Máme ještě hodně času a navíc by to matce došlo.“

°°°°°

Po další příjemně strávené hodině v posteli jsem se oblékla a vydala jsem se dolů. Dracovi to hrozně moc trvá. Někdy si říkám že je horší než já nebo ostatní holky.

Byla jsem před jídelnou ale zaujal mě rozhovor který vedly dvě osoby za dveřmi. A jen tak náhodou byl o mě. ,,Bello takhle to nemůžeš dělat. Stacy je ještě čeká nesvá z toho že jsi zpátky.“ ,,Měla být připravená. Snad si nemyslela že budu tak měkká jako ty.“ ,,Ale nemůžeš po ní hned chtít aby někoho zabila.“ ,,Tak ta mrcha si stěžovala?!“ ,,Bello na Stacy bylo vidět že něco není v pořádku. Musela se svěřit.“ slyšela jsem jak matka potichu vrčela a tak jsem se rozběhla napříč salónky které tu všude byli.

,,Tady jsi!“ objevila se přede mnou matka a chytla mě pod krkem. ,,Ty sis stěžovala?!“ přiblížila se obličejem a já jsem cítila její hrozny dech. Někdo by jí měl říct že existuje něco jako kartáček a zubní pasta. ,,Tak odpověz ty mrcho!“ ,,Řekla jsem to jen Dracovi.“ ,,Zradila jsi mě! Nejsi moje dcera!“ pustila mě a pomocí Imperia se mnou hodila o zeď. A hádejte co bylo tou zdí. Skleněná vitrína plná skleněných pohárů a talířů. A jelikož mě na tu vitrínu hodila opravdu hodně silně tak jsem cítila že se ty střepy zařezávají hluboko do mojí kůže. Co já vím možná i hlouběji. ,,Už nikdy si nebudeš stěžovat.“ klekla si ke mě a bodla mi kudlu do břicha. Pak se ušklíbla s odešla.

Nevím jak dlouho jsem tam ležela. Mohla to být hodina nebo jenom deset minut a já jsem cítila jak mi kapičky krve stékají po zádech ve kterých bylo nejvíce střepů. Taky jsem cítila že mi z pusy začal vytékat mladý pramínek krve a to znamenalo jedno. Už brzo budu mrtvá. Už nikdy neuvidím tu zrůdu které se ani nedá říkat matka. Ale zase nechci opustit Draca ale už je asi pozdě. Odebírám se za svými nevlastními rodiči které zabil ten psychopat který zabil malém i mě.

Přemýšlela jsem takhle a do místnosti vešel Draco. Asi mě hledal. Neviděl mě a chtěl pokračovat dál. ,,Draco.“ zachraptěla jsem potichu a jo to donutilo se otočit. ,,Pro Merlina Stacy.“ hned ke mě přiběhl a prohlížel si mě. ,,Co se stalo?!“ pak si všiml kudly v mém břiše a taky pramínek krve který mi tekl z pusy.

Hned mě vzal do náruče což byla asi největší chyba ale musel mě nějak zachránit. ,,Snaž se neusnout lásko. Buď silná.“ zašeptal směrem ke mě a já jsem trochu pokývala hlavou. Všechny střepy se mi zařezávali do kůže ještě víc ale to bylo jedno.

,,Matko!“ zavolal Draco do nějaké chodby a po chvíli se před námi objevila Cissa. ,,Co se stalo?“ vyjekla Cissa když mě viděla. ,,Nevím prostě jsem ji tak našel. Ale teď potřebuju abys nás přemístila ke Sv. Mungovi.“ Cissa kývla hlavou na souhlas a hned nás přemístila.

,,Přejete si?“ ozvala se paní na recepci. ,,Potřebuju aby někdo ošetřil Stacy. Jde jí o život.“ ta paní si stoupla a když mě viděla zalapala po dechu. Ani nevím jak ale za chvíli mě už vezli na lehátku a Draco běžel vedle a šeptal mi uklidňující slůvka. Pak jsme vjeli do mě známého sálu a tam už Draca nepustili. A já jsem pomalu začala upadat do temnoty která mě nakonec pohltila.

Slytherin girlKde žijí příběhy. Začni objevovat