Zase ona

47 3 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila díky Amy která mi slouží jako budík. A to není zneužívání a nebo týrání ona se sama nabídla tak proč jí to zakazovat? Všechno probíhalo v pohodě jen jsem tam musela jít nalačno. Zase mi bude kručet v břiše na celou ordinaci. ,,Narcissa je tu!“ křikla na mě Amy ode dveří. ,,Už jdu.“ položila jsem hřeben na stolek a šla jsem před pokoj.

,,Ahoj zlatíčko. Je ti dobře?“ ,,Jo proč by nemělo?“ ,,Jsi celá bledá.“ ,,To bude tím že jsem ještě nejedla. Ale po odběrech se pořádně najím.“ ,,No to si pohlídám. Už teď jsi jako párátko.“ ,,Jo párátko ukryté ve špekáčku.“ ,,Stacy nech toho.“ ,,No jo. Jdeme?“ Cissa kývla hlavou na souhlas a za pár chvil už jsme stáli u recepce.

Zase jsme šli do té ordinace jako v létě a samozřejmě tam byl jeden a ten samý lékouzelník. Nebo to zase byl Brown v převleku. O panu Brownovi vám povyprávím třeba při obraně proti černé magii teď na to není čas.

,,Tak Stacy sedni tady a vyhrň si levý rukáv.“ sundala jsem si hábit z Bradavic a vyhrnula jsem si levý rukáv od košile. Hned jak jsem ruku položila zpátky dal mi na ruku nějakou škrtičku nebo něco takového a chvíli čekal. Pak vzal nějakou jehlu nebo já nevím co a já jsem radši otočila hlavu. Takové věci nenávidím. Slyšela jsem jak se uchechtl. ,,Bojíš se jehel?“ ,,Ne jenom se na to nemůžu dívat.“ ,,Tak teď zhruba pět minut počkáme a pak už ti to vyndám.“ odešel ke svému stolu a já jsem se podívala na svou ruku. Nějaká hadička vedla červenou tekutinu do jakéhosi pytlíku.

,,Jak je na tom Draco?“ zeptala jsem se po chvíli zírání na ten pytlík který se pomalu plnil krví. ,,Dost se to zlepšilo po tom co jsi mu darovala tu ledvinu a jestli ti takhle bude i s tou krví tak jo budeš mít rychle zpátky.“ položil nějaké papíry a přešel ke mně. ,,Všiml jsem si té jizvy. Od čeho je?“ ,,Jenom mě trochu škrábnul drak.“ ,,To nevypadá že by tě škrábnul trochu. Jistě máš nějakou schopnost že?“ ,,Občas vidím něčí budoucnost.“ ,,Odebereme trochu víc krve a tu pošleme na testy. Je divné že se Dracovi tak rychle zlepšil stav po tom co jsi mu pomohla a tak je možné se ti ten drak předal ještě jednu nebo více schopností a ty se můžou začít projevovat časem.“ ,,Takže bych mohla mít schopnost vidět do budoucnosti a ještě uzdravovat sebe a ostatní?“ ,,Je to možné.“ zase jsem pohled přemístila na pytlík ve kterém už byla čtvrtina plná.

,,Tak tohle by mělo stačit. Výsledky toho testu by měli být za týden takže při dalších odběrech.“ ruku mi obvázal a pustil mě za Cissou která byla před ordinací. Prej by z pohledu na jehlu nebo na krev mohla omdlít.

,,Jak to šlo?“ ,,Normálně. Ale postup asi chtít slyšet nechceš že?“ ,,Ne. Jdeme za Dracem a pak už musíš do školy.“ ,,Nechce se mi tam.“ ,,Bude to dobré. A za chvíli tam bude i Draco.“ pokývala jsem hlavou a s Cissou jsme pomalu zamířili k Dracovi na pokoj.

,,Stacy!“ začal Draco jásat když mě viděl. ,,Ale snad jsem ti tak nechyběla.“ šla jsem ho obejmout a dala jsem mu pusu. ,,Byla tu nuda.“ nějak ani nevím jak mě chytil za levé předloktí a já jsem sykla bolestí. ,,Promiň.“ vyhrnul mi rukáv a na obvaz mi dal jemnou pusu. ,,Teď už je to lepší.“ oba jsme se zasmáli a do pokoje vešla sestřička která nesla pytlík s mojí krví. Dala to divný stojan a napojila to na hadičku kterou měl Draco v těle. ,,Teď musíš jen ležet. Až bude ten pytlík prázdný zavolej mě.“ dala Dracovi instrukce a on jen poslušně pokyvoval hlavou.

Když odešla Draco všechno poslušně splnil a já jsem jen pozorovala jak pomalu obsah pytlíku mizí. ,,Víš lékouzelník říkal že ten drak od kterého mám tu jizvu mi mohl předat víc schopností než vidět do budoucnosti.“ ,,Jan tím směřuješ?“ ,,Že mám možná nebo spíš určitě schopnost uzdravovat jak sebe tak ostatní. No a odebral mi trochu víc krve a příští týden by měli být výsledky. Ale můžu mít prej ještě víc schopností ale můžou se projevit později.“ ,, Tý jo o tom musíš napsat dědovi. On se takovými věcmi zabývá.“ ,,Uvidím. A já už budu muset jít už jdu pozdě na obranu proti černé magii. V sobotu zase přijdu.“ dala jsem mu pusu na čelo a odešla jsem.

Cissa mi mezitím byla pro nějaké jídlo které jsem rychlostí přemístění snědla a už jsem v Bradavicích se všemi věcmi letěla na hodinu. To zase bude keců.

Zaklepala jsem na dveře a vešla jsem. ,,A slečna Lestrangová se uráčila přijít. Kde jste byla?“ spustila ta přerůžovělá babka. ,,Omlouvám se ale byla jsem u Sv. Munga na vyšetření.“ některým ve třídě spadla brada na zem a ona jen rukou naznačila abych si sedla.

Vzpomínáte jak jsem vám předtím slíbila že vám řeknu o panu Brownovi? Tak teď vám o něm tedy řeknu. Je to můj nepřítel to je víc než jasné když mi o prázdninách chtěl udělat no vy víte co.

Všechno to začalo když mi byli asi tři možná čtyři. Celou dobu jsem bydlela u mudlů kteří mi tvrdili že mě našli na ulici v nějaké kartonové krabici celou špinavou a ubrečenou. No to je jedno prostě mě brali jako vlastní dceru protože děti mít nemohli. Když mi tedy byli tři nebo čtyři byli jsme na hřišti a já jsem si úplně v pohodě stavěla pískové hrady když za mnou přišel on. Hardin Jack Brown. Teda tak se mi představil. Bylo mu asi devět a byl takový malý roztomilý klučík. Byli jsme kamarádi a skoro každý den jsem po mých 'rodičích' aby se mnou chodili na to hřiště za ním.

Jo byli jsme snad nejlepší kamarádi dokud mi nebylo jedenáct. V té době mi trochu začínala puberta a on ve školním roce jezdil do Bradavic a nemohli jsme se vídat. A tady si našel nějakou holku kvůli které se se mnou potom už nechtěl bavit. A tak začala naše válka. Jo je to trochu dětinské ale on mě začal ponižovat a taky mi řekl pravdu o mých 'rodičích'. Celou dobu to byli kouzelníci a nechtěli mi to říct abych to někde náhodou nevykecala. Byla jsem naštvaná na celý svět a tak jsem utekla z domu.

Procházela jsem nějakým lesem a z křoví na mě vyskočila Nagini. Prvně jsem si myslela že už je po mně ale ona ze mě cítila ten smutek a všechny emoce a tak se nechala vycvičit.

Když jsem se pak asi po týdnu vrátila domů zrovna tam byl Brown a byl uprostřed vraždění mých 'rodičů'. Poslala jsem na něj Nagini ale on stihl utéct. Sehnala jsem pomoc ale stejně už byli mrtví. Dávala jsem si za vinu že jsem je nechala na pospas tomu psychopatovi a tak se ho snažím zabít.

Když mi bylo dvanáct tak jsem ho našla. Bylo to přesně rok od toho co je zabil. Byl zrovna po menším boji s nějakým chlapem a když se oba přestali prát tak jsem se ho snažila zabít. Přes ten rok jsem hodně cvičila kouzla a na tomhle místě se to vyplatilo.

Už stačilo říct jen to zázračné slovo a měla bych od něj pokoj ale nějaká stará paní mě zastavila. Byla taky čarodějka a když jsem jí řekla všechno tak si mě vzala k sobě i s Nagini.

No a pak jsem dostala dopis z Bradavic protože když jsem ho hledala tak mi ty dopisy přišli domů kde nikdo nebyl. A tak jsem se stala nepřítelem Hardina Jacka Browna.

Ani jsem nezaznamenala že byl konec hodiny. Určitě zase mluvila o něčem nezajímavém. ,,Slečno Lestrangová zůstaňte tady prosím.“ tak jsem se tedy otočila ve dveřích a zamířila jsem k ní.

,,Co jste dělala u Sv. Munga?“ ,,To je snad moje věc ne?“ ,,Ptám se ještě jednou co jste dělala u Sv. Munga?“ ,,Byla jsem na odběrech aby moji krev potom mohli dát Dracovi. Taky jsem mu před pár dny darovala ledvinu díky které se mu o hodně zlepšil stav. A víte proč tam vůbec je? Protože to Crucio které jste na něj použila mu poškodilo některé vnitřní orgány. Díky ministerstvu teď budete čistá jak dětská prdýlka ale až se Draco vrátí všem řekneme jak to bylo a bude se to šířit všude nejen tady po škole. Za chvíli se to rozšíří do Prasinek pak do Londýna a i mnohem dál. Bude to i v Denním věštci takže se na to pořádně připravte protože vám to brutálně zničí kariéru a pak budete někde na nádraží žebrat o peníze. A vy budete celému světu známá jako ta co na nevinného kluka použila Crucio.“ obrátila jsem se na patě a odešla jsem s dobrým pocitem do pokoje. Ale dostala to co si zaslouží.

Slytherin girlKde žijí příběhy. Začni objevovat