Celý zápas probíhal dobře a nakonec Irové vyhráli. Ani nevím komu jsem fandila. Byli jsme na cestě ke stanu ale najednou nás Lucius zatáhl stranou. ,,Teď dávejte pozor. Půjdete spolu do lesa a dokud na obloze neuvidíte znamení tak nevycházejte. Pak si vás někde najdu." rychle jsme s Dracem kývli a Lucius se hned hned přemístil. Draco mě popadl za ruku a běžel se mnou do lesa.
,,A co chce tvůj otec dělat?" dostala jsem ze sebe když už jsme byli v lese. ,,To nevím ale asi s tím budou mít něco společného smrtijedi." ,, Tím pádem i já." ,,To by tě tam otec vzal ne?" jen jsem pokrčila rameny. Nebavilo mě tam jen tak čekat. ,,A co tu jako máme teď dělat?!" ,,Měl bych jeden nápad." Draco se pomalu začal přibližovat ale ne normálně. Tak že to ani neumím popsat. Ve chvíli kdy jsem to nečekala mě přišpendlil na kmen stromu. Jeho dech jsem cítila snad po celém obličeji a v jeho bouřkových očích začal šlehat blesky touhy a chtíče. Po chvíli zírání konečně udělal to na co jsem čekala a myslím že i on na to čekal poměrně dlouho. Spojil naše rty a hned s nimi začal pohybovat. Nemohla jsem být pozadu a tak jsem ho co nejpřesněji napodobovala. Postupně se z toho stalo dravé a chtivé líbání které jsme museli zakončit když nám došel kyslík.
,,Merlin to je budeme muset pozorovat i tady?!" rozkřikl se Weasley. Draco se hned otočil a změřil si ho pohrdavým pohledem. ,,Kam se vám ztratil chlapec který přežil?" vedle Weasleyho se vynořila Grangerová a oba nás sjela pohledy. ,,Hermiono kde je Harry?" zeptal se jí Weasley asi s nadějí že ho neuslyšíme. ,,Ale ty nevíš kde máš kamarádíčka? To je teda úroveň." odplivla jsem si někam směrem k nim a možná jsem trefila jeho botu. On jen zavrčel a Grangerovka si ho někam odvedla. ,,Takže kde jsme skončili?“ otočil se na mě Draco. ,,Teď už to asi nestihneme.“ ukázala jsem na nebe kde se objevilo znamení. Moje znamení začalo pulzovat a projížděla mnou divná energie. ,,Stacy jsi vpohodě?“ trošku se mi zamotala hlava a nebyla jsem moc při smyslech. Chvíli se mi svět okolo točil, chvíli jsem viděla věci dvakrát. Draco mě vzal do náruče a já jsem se trochu uklidnila. Bylo to o dost lepší než když jsem stála na zemi.
,,Co jste zase dělali?!“ rozkřikl se Lucius když nás viděl. ,,Stacy se udělalo špatně.“ skoro nic jsem nedokázala vnímat přes bolest hlavy a pořád pulzujícího znamení na ruce. ,,To mi ještě chybělo. Rychle se mě chyť a jí vůbec stihneme ještě pomoct.“ možná se mi to zdálo ale Lucius byl najednou starostlivý.
,,Polož ji na postel.“ místo vzduchu jsem pod sebou cítila velmi měkkou matraci. ,,Stacy prober se.“ Draco mě jemně poplácal po tváři a jsem neochotně otevřela oči. ,,Dobrý vnímáš.“ Draco se pousmál a pohladil mě po vlasech. Jestli to tak bude i v Bradavicích tak to bude blbý. ,,Tady tohle vypij.“ Lucius mi podal nějakou lahvičku s lektvarem a já jsem se vděčně usmála. Sice to nebylo nějak lepší ale přece jenom o nějakou trošku jo. ,,Tak a teď mi řekněte co se stalo.“ ,,Když se na obloze objevilo to znamení tak to mé na ruce začalo pulzovat a začala se mi točit hlava.“ vysvětlila jsem a odložila jsem lahvičku od lektvaru na stolek. ,,Zajímavé opravdu zajímavé... Teď se z toho musíš vyspat a zítra uvidíme.“ Lucius se obrátil na patě a odešel. ,,Neboj to bude dobrý.“ Draco mě pohladil po vlasech a pak mě nějak ukolébal.
ČTEŠ
Slytherin girl
RomanceCo když před nástupem do Azkabanu Bellatrix Lestrangová porodila dceru? To by byla zkáza světa. A nedej bože kdyby se dostala do Bradavic a naučila se kouzlit... (Ne všechno se shoduje s filmem)