Marný pokus

84 7 0
                                    

Skončila večeře a všichni žáci se odebrali do svých pokojů. A já jsem nebyla výjimka. Hned co jsem došla do pokoje nabalila jsem si posledních pár věcí do kufru a zavřela jsem ho. Musím ještě pár hodin počkat protože teď je ještě hodně žáků ve společenské místnosti. Rozvalaila jsem se na postel a dívala jsem se do stropu. Draco si asi hodně užíval když se z vedlejšího pokoje ozývali vlny záchvatu smíchu. Jaké to asi je mít právě kamarády? Byt s nimi až dokonce života a vědět že vás nezradí? Řada bych to zažila ale bohužel. Život mi to nepřeje. Jsem dcera smrtijedky a všichni si myslí že jsem stejná. Ano někdy jsem na někoho hnusná ale nemusí to tak být pokaždé. Když cítím že by někdo mohl být kamarád tak se tak k němu i chovám. Ikdyž u Pottera to tak zezačátku nebylo ale dokázala jsem to s ním chvilku. Pořád jsem se dívala do stropu a vnímala jsem okolí. Všichni byli šťastní a jestli se mi podaří utéct tak budu taky. Samozřejmě se na další školní rok vrátím ale nechci být v létě s Dracem.

Ležela jsem tak dlouho a ani jsem si nevšimla že už je všude ticho. To byla moje chvíle. Potichu jsem vzala Nagini a připravila jsem si kufr. Nějak se s tímhle musím dostat ven. A ještě k tomu tak aby mě nikdo neviděl. No nic to zvládnu. Použila jsem skrývací kouzlo a proklouzla jsem ven z pokoje. Největší nevýhoda byla že moje dveře hrozně vrzaly takže to šlo docela blbě.

Nějak jsem se dostala ven a jako myška jsem přešla do společenské místnosti. Všude bylo ticho a v krbu pomalu plápolal malý ohýnek. Mohla bych se na to dívat pořád ale teď nebyl čas. Přešla jsem ke dveřím a užuž jsem chtěla otevřít ale dovnitř vlétl Snape a za ním Draco. ,,Teď mi vysvětlete pane Malfoyi co jste dělal po večerce u Nebelvírského vchodu do věže." ozval se Snape poté co došli doprostřed místnosti. ,,Jen jsem se procházel." Draco se mu podíval do očí a šlo poznat že to je částečná pravda. ,,Po večerce? U Nebelvírů? Nějak mi to nesedí takže pravdu." Draco se jen zhluboka nadechl a chtěl něco říct ale Nagini náhle zasyčela tak že to museli slyšet. Snape se jen podíval mým směrem a začal se pomalu přibližovat. Když byl u mě něco zamumlal a já jsem byla zase vidět. ,,Ale ale ale kdopak se nám tu snaží o útěk? Oba máte štěstí že zítra už jedete domů ale příští rok vás trest nemine. A teď oba do postelí a to si pohlídám." chtěla jsem jít k sobě ale Snape nařídil že máme oba spát v jednom pokoji. Došli jsme tedy k Dracovi do pokoje kde jsem dřív bydlela taky, odložila jsem si kufr a lehla jsem si na postel. Když se Snape ujistil že už skoro spíme odešel. V tu chvíli co se zaklapli dveře jsem se otočila zády k Dravovi a chtěla jsem spát. ,,Proč jsi chtěla utéct?" ,,A co jsi ty dělal u Nebelvírského vchodu?" otočila jsem se na něj a sedla jsem si jako on. Zase se mi zadíval hluboko do očí. Proč mi to dělá? ,,Ptal jsem se první. Takže odpověz." ,,Ale dámy mají přednost takže odpověz první ty." vraždila jsem ho pohledem a kdybych tak mohla zabíjet tak už je milionkrát mrtvý. ,,Šel jsem si něco vyřídit." odbyl mě a myslel si že mu to sežeru. ,,Šel sis něco vyřídit? Do Nebelvíru? Zvláštní. Velice zvláštní. Každý by řekl že ty se tomu místu budeš vyhýbat ale jak je vidět tak asi ne. Máš tam nějakou lepší?" ,,Co je tohle za otázku?" zmateně se na mě podíval. ,, Normální otázka. Odpověz nebo si mě nepřej." zavrčela jsem na něj a on na sucho polkl. ,,Chtěl jsem si něco vyřídit s Potterem." ,,A co přesně sis chtěl vyřídit?" zeptala jsem se už trošku klidnějším hlasem. ,,To jak si tě odpoledne přivlastňoval. A taky to co řekl Weasley." sklopil pohled. ,,A teď ty. Proč jsi chtěla utéct?" ,,Budu hodně upřímná. Nechtěla a ani nechci s tebou trávit léto ale tak budu muset že. Dobrou." zase jsem si lehla a otočila jsem se zády k Dracovi. ,,Dobrou." zamumlal a ještě jen tak zaraženě seděl. Nemohla jsem spát. Když už se Draco uráčil jít taky spát tak si mě přitáhl blíž k sobě a ruce mi obkroužil kolem pasu. Nebudu lhát bylo to příjemný. A ještě k tomu mi dal jemnou pusu do vlasů a usnul. Pořád mi to nedalo a tak jsem se otočila čelem k němu a přitulila jsem se k němu. On to asi nejk poznal a přitáhl si mě blíž. A hned jsem usnula.

Slytherin girlKde žijí příběhy. Začni objevovat