,,Polož ji tady a až se probere ošetříme jí to.“ cítila jsem pod sebou měkkou matraci a hned jsem vystřelila do sedu. ,,Stacy klid. Musíme ti ošetřit rány a- co ti máš s okem?“ ,,Cože?“ ,,Nemáš barevnou duhovku. Je bílá a v tom oku máš jen zorničku.“ nechápavě jsem se na Draca podívala a on mi jen podal malé zrcátko. Přes pravé oko jsem měla velkou ránu a opravdu jsem měla v oku jen zorničku.
,,Tak můžeme už zač- pro Merlina co to máš s okem?“ přeběhl ke mně Dracův děda a začal si to prohlížet. ,,Promiň mi to Stacy nevěděl jsem že by Drobek mohl takhle vyvádět.“ ,,Ale dědo on vyváděl kvůli mně takže je to moje vina.“ ,,Není to ničí vina. Prostě jsem stála moc blízko něj.“ ,,Ne ty si to nemůžeš takhle dávat za vinu-“ ,,Draco ani ty ne a ani tvůj děda. Prostě se to tak asi mělo stát a možná budu Potterovi nahánět větší hrůzu.“ ,,Jo ale musíme ti to vyčistit a možná se už zítra vrátíte zpátky do Manoru.“
,,Stacy jsi v pořádku?“ vletěla do pokoje Cornelia a celou si mě prohlédla. ,,Pro Merlina na nebesích. Je to to co si myslím?“ ,,Není to jisté ale dá se to zjistit časem.“ ,,Co se může zjistit časem?“ ,,Draci jsou zázračná stvoření a když tě takhle zraní je možné že se nějaká část jeho kouzelné moci přenese na tebe. Takže buď budeš moct vidět ve tmě nebo třeba předvídat budoucnost. Ale ta nejvzácnější schopnost je čtení myšlenek a povedlo se to jen pár kouzelníkům. Ale není jisté že budeš nějakou schopnost mít.“ ,,No za tyhle prázdniny jsem toho asi zažila málo.“ ,,Tak a teď do pokoje protože už je pozdě.“ ,,To jsme tam byli tak dlouho?“ ,,Jo a taky jsme se nemohli přemístit aby se ti při tom něco nestalo tak jsme to vzali chvíli na Drobkovi a pak chvíli pěšky.“ přikývla jsem a s Dracem jsme se vydali do pokoje.
,, Nebolí tě to?“ ,,Ne. Nebuď z toho smutný spíš bych měla být smutná já.“ ,,Prostě za to můžu.“ ,,Draco nech toho.“ přitáhla jsem si ho do objetí. ,,Už na to nemysli. A jestli o tom ještě něco kecneš tak se s tebou hned rozejdu.“ Draco se jen zasmál a přitáhl si mě k sobě co nejblíž to šlo. ,,Dobrou noc princezno.“ Draco mi dal pusu na čelo a pak jsme oba spokojeně usnuli.
°°°°°
,,Stacy vstávej. Musíme jet zpátky na Manor.“ ,,Nechci.“ Draco si na mě lehl plnou vahou a začal mi pusinkovat obličej. ,,No dobře už vstávám.“ chtěla jsem Draca nějak shodit ale když jsem se ho dotkla před očima se mi udělalo černo a po chvíli se tam něco začalo objevovat.
,,Divím se že tě nechají chodit normálně po ulici. V Azkabanu na tebe čeká cela z tvým jménem Pottere.“
...
,,Pane Malfoyi půjdete se mnou. A vy slečno Lestrangová půjdete hned po tady pánovi.“
,,Stacy! Co se stalo?“ ,,Já jsem viděla něco divného. Hodně divného.“ ,,Pojď musíme to říct dědovi.“ Draco mě hned vytáhl na nohy a táhl mě někam neznámo kam.
,,Dědo Stacy prý něco viděla.“ ,,Cože? A co jsi viděla?“ ,,Když jsem se Draca dotkla udělalo se mi černo před očima a pak tam byl Draco se mnou. Byli jsme v Prasinkách na nádraží a procházeli jsme kolem Pottera a ty jsi mu něco řekl. A pak tam byla nějaká ženská v růžovém oblečení a brala si tě s sebou do kabinetu a mě tam chtěla hned to tobě.“ oba se na mě jen udiveně dívali. ,,No Stacy musíš se naučit jedno kouzlo.“ vzal moji levou ruku a vyhrnul mu rukáv. Něco zamumlal a moje znamení zmizelo. ,,Tady máš kouzlo napsané kdybys ho zapomněla. Vždy když někam půjdeš musíš si nechat to znamení skrýt. Je to pro tvoji bezpečnost protože do Bradavic přijde nová profesorka.“ jen jsem se trhaně nadechla a prohlédla jsem si předloktí kde bylo znamení ale vlastně už nebylo.
,,Tak jdeme se nasnídat.“ Draco mě chytl za ruku a vedl mě do jídelny.
°°°°°
,,Tak máš všechno?“ objal mě zezadu Draco když už jsem dávala poslední kousek oblečení do tašky. ,,Jo už jo.“ dal mi pusu na tvář a vzal tašku.
,,Je škoda že tu nemůžeme zůstat dýl.“ ,,To ano ale rodiče to musí vědět. A ještě taky pán Zla.“ jen jsem přikývla a Cornelius nás přemístil před Manor.
,,Co tu děláte tak brzy? Vždyť jste měli být pryč aspoň týden.“ začala kolem nás hned běhat Cissa. Cornelius a Draco stáli přede mnou takže na mě zatím nebylo vidět. ,,Něco se pokazilo.“ ,,Co se stalo?“ oba ustoupili a Cissa si mě prohlédla a samozřejmě se zastavila u mého oka. ,, Pro Merlina co jste prováděli?“ ,,Jen jsme se byli podívat na draka a pak tak trochu sejmul Stacy.“ vysvětlil Draco a Cornelius se k Cisse naklonil aby jí něco pošeptal. ,,A umí předpovídat budoucnost.“ Cissa se na mě nevěřícně podívala a pak chytla mou ruku. A zase přišlo to černo.
,,Je to opravdu nutné pane?“ ,,Ano je. Její dar musí být v utajení jinak vypukne skandál a bude toho plný Denní věštec.“
,,Stacy!“ ,,C-co?“ ,,Zase jsi něco viděla?“ ,,Jo. Ale to je jedno.“ Cissa mě vzala kolem ramen a vedla mě dovnitř.
,,Kam jdeme?“ ,, Pán Zla by to měl vědět. Pak půjdeš za Dracem.“ Cissa zaklepala na velké černé dveře a zevnitř se ozvalo tiché dále. ,,A Cisso co potřebuješ.“ ,,Nejde o mě ale o Stacy.“ obě jsme vešli a strhl se na mě pohled všech přítomných smrtijedů. ,,Co se stalo?“ ,,Škrábl mě drak a teď umím předpovídat budoucnost.“ pán Zla si stoupnul a pomalu přešel ke mně. ,,To by se dalo krásně využít. Ale musí to být naše tajemství a nikdo se o tom nesmí dozvědět jinak...“ něco naznačil a já jsem pochopila že by ten dotyčný umřel. ,,Je to opravdu nutné pane?“ ,,Ano je. Její dar musí být v utajení jinak vypukne skandál a bude toho plný Denní věštec.“ když to dořekl vybavilo se mi že přesně tohle jsem viděla před domem. ,,Tak a teď si běž odpočinout určitě to potřebuješ.“ obrátila jsem se na patě a co nejrychleji jsem odešla. Ještě to bude zajímavé.
ČTEŠ
Slytherin girl
RomanceCo když před nástupem do Azkabanu Bellatrix Lestrangová porodila dceru? To by byla zkáza světa. A nedej bože kdyby se dostala do Bradavic a naučila se kouzlit... (Ne všechno se shoduje s filmem)