Docela nuda

90 6 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila skoro ve stejné poloze jako večer. Ležela jsem Dracovi na hrudi ale ta se nezvedala pravidelně a tak už nespal. ,, Dobré ráno princezno.“ promluvil Draco ještě chraplavým hlasem. Zněl roztomile. ,, Dobré.“ zamumlala jsem a ještě víc jsem se zahrabala do peřin. Nechtělo se mi vůbec nic. A už vůbec jít na společnou snídani za Luciusem. Sissy je fajn ale Lucius ne. Draco si mě zase přitáhl blíž a já jsem cítila jeho vypracovanou hruď. A ještě když m tomu měl ty červené vlasy. Ale já se do něj už znovu nemůžu zamilovat. Už ne po tom všem. ,,Nechtěla bys mě naučit střílet z luku?“ zvedla jsem hlavu bych na něj viděla. ,,Jo když budeš mít dost trpělivosti.“ hlavu jsem si položila na jeho hruď a nasála jsem jeho vůni. Bylo to krásné. Najednou se rozletěly dveře a do pokoje vlétl Lucius. ,,Vstávat dě- no tak já vás radši nechám.“ tak rychle jak přišel tak i odešel. Asi se lekl a kdybych byla na jeho místě taky bych se lekla. Hned co za sebou zavřel dveře Draco i se mnou se rozesmál. Lucius vypadal i když jenom na zlomek sekundy dost vtipně. Pomalu jsem se posadila a už jsem chtěla vstát ale Draco mě stáhl zpátky. ,,Hej. Chceš se ještě dneska naučit střílet nebo ne?“ jenom protočil očima a pustil mě. Vzala jsem si nějaké oblečení ze skříně a odešla jsem do koupelny. Oblékla jsem si tričko s krátkým rukávem. Tady můžu mít znamení odhalené ale v Bradavicích si na to budu zase muset dát pozor. Ještě jsem si oblékla šortky protože dneska bude určitě krásně a rozčesala jsem si vlasy ze kterých jsem si následně udělala drdol.

Vešla jsem zpátky do pokoje a Draco už byl taky převlečený. Pořád měl roztomile rozcuchané vlasy a já jsem měla chuť mu je upravit. A on jako by mi četl myšlenky. ,,Udělej to.“ ,,Co?“ ,,Merlin tak mi ty vlasy už uprav.“ jenom jsem cítila jak se červenám. Co nejrychleji jsem mu vlasy nějak upravila a sklopila jsem pohled k mým chodidlům. ,,Jsi roztomilá.“ hned jsem cítila další nával červeně na mých tvářích. Nehodlala jsem k němu zvednout pohled za žádnou cenu dokud to neskončí. Prsty vzal moji bradu a zvedl můj pohled do jeho očí. Mlčky jsem se k němu obrátila zády a nabrala jsem směr jídelna.

Po snídani která proběhla celkem vklidu jsem se šla převléct do něčeho v čem se mi bude dobře střílet. ,,Proč se zase převlékáš?“ ,,Aby se mi líp střílelo. A ty by ses měl taky převléct.“ vlasy jsem si šla vyčesat do vysokého culíku a pak už jsem byla hotová. ,,Vypadáš nádherně.“ řekl Draco a omotal mi ruce kolem pasu a hlavu mi položil na rameno. ,,Chceš se to naučit ještě dneska?“ otočil si mě k němu čelem. ,,Ani by to dneska nemuselo být.“ ,,Tak super. Já jdu střílet. Kdyby sis to rozmyslel přijď.“ vyšla jsem z pokoje a na chodbě jsem narazila na Luciuse. ,,Kampak jdeš Stacy?“ optal se když jsem kolem něj šla. ,,Na zahradu.“ ,,Co tam?“ ,, Otče snad si může dělat co chce ne?“ ozvalo se někde na chodbě za námi. Jenom jsem se na Luciuse ušklíbla a pokračovala dál v cestě. O něčem si tam s Dracem ještě povídali ale to je jedno.

Vyšla jsem na zahradu a hned jsem popadla luk a vystřelila jsem. Střed. Jak nečekané. Vystřelila jsem ještě jednou a taky střed. Za mými zády se ozval potlesk a tak jsem se otočila. Byl tam Draco, Lucius i Sissy. Otočila jsem se zpátky a užuž jsem chtěla vystřelit znovu ale někdo mi puk vytrhl z ruky. ,,Snad mě to naučíš jak jsi ráno slíbila ne?“ ,,Ale předtím se ti nechtělo že?“ Sissy a Lucius už dávno zmizeli a my s Dracem jsme tam zůstali sami. Prvně jsem mu ukázala jak se luk drží, jak se tam dává šíp a pomohla jsem mu i vystřelit. Sice se netrefil ale na první pokus to vypadalo dobře. Pak ještě chvíli střílel a šlo mu to líp. Asi dvakrát trefil střed za což jsem byla ráda. Pak odložil luk a otočil se čelem ke mně. Přitáhl si mě do objetí a díval se mi hluboko do očí. Napodobila jsem ho a už mě to přestalo bavit a tak jsem udělala to co chtěl on. Zrušila jsem mezi námi tu velkou otravnou mezeru která mě tak štvala a jeho asi taky. Moje rty narazily do těch jeho teplých a měkkých. Asi to nečekal a chvíli byl v tranzu a pak se probral. Začal pohybovat rty a já jsem ho napodobila. Bylo nám oběma jedno že nás třeba Lucius špehuje oknem prostě jsme v té chvíli byli jenom my dva. Ruce jsem mu postupně zapletla do vlasů a on si mě za boky přitáhl blíž. Kvůli nedostatku kyslíku jsme se bohužel museli odtáhnout a ani jsem nelitovala že jsem to udělala. Jenom jsme se na sebe usmívali a pak mě vzal Draco jako princeznu.

Odnesl mě až do pokoje kde mě zase postavil na zem. Zamkl dveře a zase se vrátil ke mně. Pohladil mě po vlasech a začali jsme se líbat. On mě líbal dravě a chtivě a já jeho jemně a láskyplně. Po chvíli se přesunul na můj krk a jeho ruce přemístil z boků na můj zadek. Trošku mě nadzvednul a já jsem mu omotala nohy kolem pasu. Různě skousával moji kůži na krku a hledal moje slabé místo. Já jsem mu mezitím zase zapletla ruce do vlasů a vždy jsem mu za ně zatáhla. Kdyby to nikdy nemuselo skončit ale někdo nám tu chvilku jenom přece musel ukončit. ,,Draco, Stacy oběd!“ zabouchal na dveře Lucius a pak asi odešel. Jenom jsem Dracovi dala letmý polibek a slezla jsem z něj. ,,Pak to dokončíme.“ pošeptal mi do ucha a mně po celém těle naskočila husí kůže. Než jsem se zase probrala Draco už byl u dveří a díval se na mě. Jenom jsem se vydala za ním. Objal kolem kolem pasu a šli jsme na oběd. Je tu nuda.

Slytherin girlKde žijí příběhy. Začni objevovat