Trable

40 3 0
                                    

,, Takže dneska se naučíte přičarovat patrona." začal Harry a podíval se na mě. ,,Je velmi užitečný když potřebujete odehnat mozkomora nebo přivolat pomoc. Musíte si představit nejšťastnější vzpomínku a pak říct Expecto Patronum." všichni pokrývali hlavou a já jsem to názorně ukázala. No a pak po celé komnatě nejvyšší potřeby běhal můj patron. Všichni mě začali napodobovat a já jsem hned zamířila za Dracem.

,,Tak jak ti to jde?" opřela jsem se o stěnu a pozorovala jsem ho jak se snaží. ,,Moc ne." přešla jsem k němu a chytla jsem jeho ruku kterou už pomalu dával dolů. ,,Zavři oči a přemýšlej nad nejšťastnější vzpomínkou. Nemůže být jen tak nějaká ale nějaká při které jsi se cítil úžasně." Draco se zamyslel a pak se úšklebkem na tváři pokusil znova. A opravdu povedlo se. Kolem něj začala běhat bílá fretka a já jsem se cítila nejšťastnější na světě. ,, Vydrž." vytáhla jsem hůlku a vyčarovala jsem mého patrona neboli další bílou fretku. Když se obě setkali dotkli se čumáčky jako by si dali pusinku a pak obě běželi vedle sebe. ,,Počkej tohle znamená že jsme-" ,,Spřízněné duše. Takže jsme si souzení." objala jsem ho a on mě samozřejmě taky.

,,Komu tady běhají ty fretky?" přiběhl Harry který byl poměrně zmatený. ,,Máme s Dracem stejného patrona." šeptla jsem potichu a do očí se mi nahrnuli slzy štěstí. Obličej jsem mu zabořila do košile a snažila jsem se to rozdýchat. ,,To je skvělé." otočil se na ostatní a mně bylo jasné co jde udělat. ,,Řekni mi že to neudě-" ,,Všichni prosím pozor! Ukázalo se že tady máme spřízněné duše. A ti šťastlivci jsou Stacy a Draco." všichni začali tleskat až na pár výjimek. Někteří mi pořád nedůvěřovali.

°°°°°

,,Tak pro dnešek by to stačilo. Ale opatrně Umbridgeová něco-" nestihla jsem to doříct protože se začal třepat lustr. Dokonce začalo praskat i velké zrcadlo co jsme tam měli. ,,Všichni dozadu. Umbridgeová se snaží odpálit tu stěnu." přešla jsem blíž a viděla jsem malou škvíru která byla přesně na moje oko. A jasně byla tam ta bába a nějaký spolek studentů kteří jí pomáhali nás hledat. ,,Všichni do jednoho kruhu aby nám něco neudělala." všechny jsem očarovala ochranným kouzlem a pak jsem je ještě skryla.

A když jsem chtěla skrýt i sama sebe stěna explodovala a já jsem stihla na poslední chvíli odskočit. ,,To jsem si mohla myslet. Zase Lestrangová. Stejná jako její matka. Tak kde máš ostatní?" přišla ke mně a vytáhla mě na nohy. ,,Nejsou tu. Jsem tu jen já jak vidíte." něco zavrčela a nechala mě odvést pryč.

Vedli mě k Brumbálovi a mezitím se tam objevili i z ministerstva. ,,Tak kam jsi je schovala? Všichni víme že znáš hodně kouzel tak to řekni." kroužila okolo mě Umbridgeová jako nějaký sup. ,,Kam si myslíte že bych je schovala? Pod sukni? A kdo si myslíte že by tam chtěl být s dcerou smrtijedky?" ona si něco zase zamumlala pod nosem. ,,Půjdeme to tam ještě jednou prohledat. A ty půjdeš s námi.“ zase mě chytli jako kriminálníka a vedli mě zpátky.

,,Tak kde jsou?“ pustili mě a já jsem si promnula zápěstí. ,,Taky bych to ráda věděla.“ pořád to tam procházeli a já jsem se modlila k Merlinovi aby měli rozum a odešli.

,,A kdopak je to tady?“ tak rozum neměli. Umbridgeová je odkryla a já jsem se v duchu plácla do čela. ,,Potter, Weasley, Grangerová a dokonce i Malfoy. To jsem si mohla myslet že v tom budete hlavně vy. Ještě že měla slečna Changová dost rozumu aby mi to řekla a zastavila tak vaše plány zničit ministerstvo. Nebo jsem já měla dost Veritaséra.“ zasmála se a nechala mě, Harryho, Draca, Hermionu a Rona odvést zase k Brumbálovi kde čekalo i víc lidí z ministerstva.

,,Tak jak tohle vysvětlíte?“ všichni se otočili na Brumbála který vypadal že je úplně v klidu. ,,Udělal jsem to kvůli nové metodě učení obrany proti černé magii. Jsem stejného názoru jako děti. A tak jsem je nechal založit tento spolek kdyby nastala nouzová situace.“ ,,Ne chtěl jste zničit ministerstvo! Nelžete Brumbále!“ ,,Vypadá to že budete muset jít s námi v klidu... Do Azkabanu.“ nevěřícně jsem se na ně dívala jako by se ukázalo že jsou to smrtijedi. ,,Obával jsem se tohoto malého háčku.“ přešel za svůj stůl a mrkl na Harryho. Pak přiletěl velký fénix a odnesl Brumbála pryč.

,,Tak to vypadá že budu teď ředitelka já že ano Corneliusi?“ ,,Ano. Bude to jediné rozumné řešení.“

Slytherin girlKde žijí příběhy. Začni objevovat