Ráno jsem se probudila s krásným pocitem. Draco mi různě prohraboval vlasy. ,, Dobré ráno." zamumlala jsem a víc jsem se mu zavrtala do hrudi. ,,No dobré. Ale když se zavrtáš ještě asi mi do hrudi uděláš díru." oba jsme se zasmáli a když jsem zvedla hlavu hned se mi Draco vrhl na rty. ,,Už vidím ten pohled Pottera až se to dozví." škodolibě se zasmál Draco a já jsem se zase uhnízdila na jeho hrudi. ,,Co budeme dělat celý týden když máme prázdniny?" ,,Budeme spolu? Nebo bys radši trávila čas s Potterem?" ,,Ne. On je hrozně hrozný.“ Draco se jen uchechtl a pak už jsme šli vstávat.
°°°°°
,,Draco nepůjdeme se projít?“ ,, Jasně a kam?“ ,,Můžeme kolem Černého jezera.“ ,,Dej mi pět minut a můžeme jít.“ Draco zmizel za dveřmi koupelny a já jsem se vklidu oblékla do teplého kabátu. Okolo krku jsem si uvázala sálu ve Zmijozelskývh barvách a ještě jsem si nasadila čepici. Do kapsy jsem hodila rukavice a hůlku a čekala jsem na Draca.
,,Tak jdeme krásko.“ vyšel z koupelny a rychle si na sebe navlékl stejné vrstvy jako jsem měla já. Pak jsme si propletli prsty a vyšli jsme ven kde to všude bylo krásně zasněžené.
°°°°°
,,Musím si na chvíli odskočit. Můžeš jít dopředu já hned přiběhnu.“ Draco se ztratil někde mezi stromy a já jsem dal kráčela ve sněhu který mi krásně křupal pod nohama.
Pak mi někdo zavázal oči a něco mi dal do pusy. Jeden mi sundával věci a druhý mě držel. Když jsem byla ve spodním prádle vzali mě i když jsem sebou pořád cukala. ,,Pusťte ji!“ poslední slova než jsem skončila v ledové vodě a úplně ztratila vědomí...
ČTEŠ
Slytherin girl
RomanceCo když před nástupem do Azkabanu Bellatrix Lestrangová porodila dceru? To by byla zkáza světa. A nedej bože kdyby se dostala do Bradavic a naučila se kouzlit... (Ne všechno se shoduje s filmem)