PROLOGUE
Van egy lány, akit Sarah-nak hívnak. Egész életében egyedül volt. Nem voltak mellette barátai sem a családja. A családjának nem kellett Sarah, így elhagyták őt, s sokmindenen ment keresztül 7 évesen. Az utcán. De végül egy árvaházba került 12 évesen. Sarah titkolta, hogy mennyi szörnyűségeken ment keresztül egy éven át. Sarah már 17 éves, de már sokat tud az életről..a csalódásról a szomorúságról. A kora ellenére, Sarah nagyon is okos lány s sokmindent élt át. Kevés jó dolog jutott neki az életben.
"Gondolnak még rám az igazi szüleim? Egyáltalán eszükbe jutok nekik? Hiányzom nekik? Valaha szerettek engem? Miért dobtak el maguktól?"
Csak úgy ömlöttek belőle a kérdések. Sarah sejtette a válaszokat, de félt beismerni őket. Fél attól, hogy egyszer a sors össze hozza őket. Egyenesen rettegett. Már elég későre járt, de Sarah nem tudott aludni. Nem jött álom a szemére. Úgy hajtotta álomra a fejét, hogy másnap szebb napra virrad.
Elérkezett a másnap. Sarah az este jól aludt, annak ellenére, hogy kavarodtak benne a megválaszolatlan kérdések.
-Ma, jó napom lesz!-mondta magának, ahogy az ágyban kinyújtózkodott.
Mosolyogva indult el, hogy rendbe szedje magát. Megmosakodott, felöltözött, beágyazott, majd kitakarította a szobát.
Lassan mindenki felkelt, s elég nagy volt a nyüzsgés s a zaj.
Sarah kiment a kertbe sétálni, s arról ábrándozott, hogy milyen lehet egy családban lenni. Ahogy elképzelte, mosolyra húzódott a szája, de végül lehervadt. Átfutott az agyában, hogy őt soha nem fogják örökbefogadni, mert szemüveges s fogszabályozót visel.
"Ezért nem fogok soha elkerülni innen? Vagy egyáltalán nem is kellek senkinek sem? Vagy azért, mert csúnya vagyok? Az igazi szüleimnek sem kellettem. Ezért hagytak volna magamra? Soha sem leszek már boldog?"
Ameddig feltette magának a kérdéseket, észre sem vette, hogy eleresztett néhány könnycseppet a virágra, amit időközben felvett magának, s csak maga elé bámult csendesen.
Sarah félt, hogy ha egyszer ott hadja az árvaházat, nem fog boldogulni.
Letörölte arcáról a kiejtett könnycseppet, felnézett az égre, majd felállt, hogy megöntözze a virágokat. Úgy gondolta, hogy a virágok is megérdemlik a törődést, így boldogan nyílnak tovább, hogy még szebbek legyenek, s nem lesznek szomorúak.
Amíg Sarah gondossan öntözgette a virágokat s ápolgatta, addig az árvaházba új szülők érkeztek. Mary s Tom. A szülők kedvesek, mint ahogy az árvaház vezetője is James.
A nevelő szülőket körbe vezették az árvaházban s beszélgettek. Mary-nek s Tom-nak van egy közös gyermekük, akit Liam-nek hívnak s 24 éves.
Sarah eközben dalra fakadt. Szeret énekelni, mert akkor úgy érzi, hogy örömet szerez az árvaház lakosainak a gyerekeknek.
Sarah meg könnyebülést érez, mert nem kell iskolába járni, mivel megkezdődött a nyári szünet, amit minden évben minden diák a legnagyobb örömmel vár.
De ekkor Sarah még nem is sejtette, hogy nagy változás történik az életében.
YOU ARE READING
Dream or Real?
FanfictionLiam Payne FF/AU/HU Angel árvaházban nevelkedett, de végül a Payne család örökbefogadta. Megismerkedett Liam-el, akibe szerelmes lett. Liam nehezen, de végül beismerte magának is, hogy ő is szereti a lányt. Angel nehezen bízott meg a családban. A lá...