01/19.part

1K 59 5
                                    

Miután beértünk a házba, én felmentem Liam szobájába, hogy lepakoljak a cuccokkal, amiket nem rég vettem, vagyis nem rég vett nekem Liam a pénzéből.

A haza fele tartó úton nem szóltunk egymáshoz. Én aközben gondolkodtam, hogy Liam kivel beszélhetett, s hogy Eric kicsoda. Érdekes dolgok jutottak akkor az eszembe. Liam-ről azt gondoltam, hogy Eric-kel beszélt, hogy majd megoldja valahogyan, hogy a kapitányságra menjek, hogy elmeséljem azt, amiken keresztül mentem. A másik pedig Eric volt. Lehet, hogy hülye ötlet tőlem, hogy Eric az apám lehetne. De ennek nem lenne semmi értelme, hiszen sosem láttam, vagy találkoztam volna vele ezelőtt. Hihetetlen, de lehet, hogy mégis igaz. Mary is utalgatott valamire, de nem tudom pontosan, hogy mire. Lehet, hogy Eric-nek kell elmondania nekem valamit?! Nem tudom. Most már tényleg nem tudom, hogy mit gondoljak. Bárkiről is.

Eszembe jutott, hogy Liam telefonált valakivel, és nekem tudnom kell, hogy kivel. Furcsa volt Liam azután a hívás után. Valahogyan meg kell szereznem a mobilját, és megnéznem, hogy ki volt az a személy, akivel beszélt.

Így hát, fogtam magam, és lementem a földszintre, hogy beszéljek Liam-el. Valahogyan el kell tőle kérnem azt a fránya mobilt.

"Liam! Elkérhetném egy kicsit a mobilodat?" kérdeztem tőle, kissé félénken.

"Miért? Mit szeretnél?" kérdezte felhúzott szemöldökkel.

Most légy okos Angel. Találj ki valami egészen hihető dolgot, amit be adsz Liam-nek.

"Felszeretném hívni az árvaházat. Tudod, megkérdezni, hogy mi van a többiekkel." mondtam mosolyogva.

Liam arcát néztem, s azt láttam, hogy elhiszi.

"Rendben. Tessék! Addig én elmegyek, s lezuhanyzok, s elkészülődök." felelte mindvégig mosolyogva, majd átnyújtotta nekem a mobilját.

"Köszi. Gyors leszek, ígérem."

"Nyugodtan beszélj csak."

Ezzel Liam felment a szobájába, én meg egyedül maradtam Liam mobiljával.

Gyorsan feloldottam, majd megnéztem a híváslistát. Az utolsó hívás Eric-től származik. Szóval, vele beszélt nem régiben.

Előkotortam a saját mobilomat, majd beleírtam az ő számát, s elmentettem.

Igen, nekem is van mobilom, de erről Liam-nek nem kell tudnia.

Gyorsan elsüllyesztettem a telómat, majd Liam mobiljába ütöttem az árvaház számát. A fülemhez emeltem a telefont, miután megnyomtam a hívást jelző gombot. Kicsengett, de nem vették fel. Így hát, kinyomtam, s felfele tartottam a szobába, hogy vissza adjam a mobilt Liam-nek.

Majd később felhívom Eric-et. Vagy meg is lephetem őt az őrsön. Mielőtt benyitottam volna a szobába, a telefonom rezegni kezdett. Elővettem, majd megláttam, hogy egy üzenetem érkezett. Habozás nélkül megnyitottam, mivel gondoltam, hogy kitől érkezhetett.

~Szia, cica! Változott az alkunk. Nem bírom ki nélküled, így a hétvégén cserélünk.
-Frank- ~

Nos, valóban nem csalódtam. De honnan szerezte meg a mobil számomat? Mindegy is. Szóval a hétvégén már nála leszek. De remélem, hogy nem sokáig. Bízok benne, hogy a tervem működni fog. Eltettem a telómat, majd benyitottam a szobába, de üres volt. Liam a fürdőben volt, így az ágyra helyeztem a telefont.

Úgy döntöttem, hogy én is elkezdek készülődni. Megfogtam az alsó neműmet, majd a táskát, amiben a buli ruha van, kivettem, s elindultam a szabad fürdőszobába, ami a folyosón van.

Dream or Real?Where stories live. Discover now