Miután beszéltem anyuval, valóban elgondolkodtam azon, amit mondott. Nem csak neki tűnt fel, hogy mostanában elég furcsán viselkedik, hanem nekem is. De nem akartam rá kérdezni, mivel lehet, hogy nem is válaszolt volna rá. De az is benne van a pakliban, hogy elterelte volna a témát, de az is, hogy hazudott volna.
Tehát, a ma este nem csak romantikázásból fog állni, hanem arról is, hogy mindent megtudjak vele kapcsolatban. Hogy kiderítsem, hogy mit tervez. Bárcsak emlékeznék arra, amikor beszélgettünk kettesben, vagy amikor mindenki jelen volt a beszélgetéseken, amikor természetesen én is jelen voltam.
Bízok benne, hogy ha Angel valóban tervez valamit, akkor az nem lesz végzetes. Ha bele gondolok abba, hogy elveszítem őt, akkor azt nem bírnám ki. Szeretem, és nem akarom, hogy bármi hülyeséget csináljon.
Ki kell vernem ezt a hülyeséget a fejemből, és arra kell koncentrálnom, hogy mindent megtudjak. Hiszen, idáig nincs mitől tartanom, mivel velem van, velem, aki szereti őt, és ő is engem. Nekem most ez számít, és nem szabad hagynom, hogy valami hülye gondolat beférkőzze magát az agyamba.
Így tehát vettem egy nagy levegőt, majd azt szépen és lassan kifújtam. Mintha minden problémától megszabadulnék. S utána lementem a konyhába, hogy előkészítsem a vörös bort az estéhez. Találtam a hűtőben pizzat, amit meg is fogok sütni. Tudom, hogy ez nem valami romantikus dolog, amit szeretnek a lányok, de ez csak ma este jutott eszembe, így nem volt időm mindent kitervelni. Remélem, hogy azért örülni fog neki.
Kerestem néhány filmet, és meg is találtam a tökéletest. A Titanicot. Azt a filmet mindenki szereti. Mindenki oda van Jack-ért és Rose-ért, az ő szerelmükért.
~Angel szemszöge~
Mire végeztem a zuhanyzással, és sikeresen felöltöztem, vissza mentem Liam szobájába, és az tök üresen fogadott. Gondolom, hogy lent van a nappaliban vagy a konyhában.Így hát egy kissé boldogabban lépdeltem le a lépcsőn, és megláttam Liam-et hátulról. Nem vette észre, hogy ott vagyok én is, így azt gondoltam, hogy egy kicsit megijesztem. Halkan oda lopakodtam, majd olyan gyorsan ráugrottam a hátára, hogy ijedtében felsikkantott. Nagyon cuki volt.
De hát, mivel megijedt, így a földön kötöttünk ki, mind a ketten.
"A szívbajt hoztad rám, Angel." mondta, miközben próbálta normálisan szedni a levegőt.
"Legalább nem tagadod, hogy megijedtél." mosolyogtam rá.
Liam eközben maga alá gyúrt, és a hajammal játszott, ami szőke színű. Ügyelt arra, hogy ne az egész testével nehezedjen rám, majd csak bámultuk egymást, mélyen a másik szemébe néztünk, majd én azon kaptam magam, hogy Liam megcsókolt. Elvesztem a szemében.
Habozás nélkül vissza csókoltam, majd eszembe jutott, hogy ijedtében milyen hangot adott ki. A csókunkba belenevettem. Erre Liam kérdő és egyben értetlen fejet vágott.
"Bocsi, ne haragudj. De az a sikítás, az valami rettenetes volt." alig tudtam kimondani, amit gondoltam.
"Hey, megijesztettél. De ezt még komolyan mondom, hogy vissza kapod." válaszolta, tetetett durcisággal.
Hogy hatásos legyen neki az előadás módja, még az ajkát is lebigyesztette.
"Gyere, és kellj fel, mert van egy kis meglepetésem számodra." mondta Liam, mindvégig rám mosolyogva.
Értetlen fejjel bámultam rá, hiszen fogalmam sincs arról, hogy miféle meglepetésről beszélt.
"Miféle? Miről van szó?" kérdeztem meg.
Bár szerintem Liam látta rajtam, hogy egy kicsit félek, ezért megnyugtatóan rám mosolygott, miközben gyengéden végig simított az arcomon.
"Ne aggódj, rendben? Tetszeni fog!" jelentette ki, majd megajándékozott egy apró csókocskával.
Bólintottam, majd Liam felsegített a földről, és utána a karjában találtam magam, mint egy menyasszonyi pózban, és elindult velem a kanapé felé. Ahogy közeledtünk oda, megláttam a behűtött bort és poharakat, majd a meleg pizzát.
"Tudom, hogy ez nem valami romantikus dolog tőlem, de mivel nem volt annyi időm, hogy valami finom vacsit készítsek, és remélem, hogy ez is jó lesz ahhoz, hogy kettesben töltsük az estét." magyarázott Liam.
Éreztem, hogy a szemem könnybelábadt, és kitörni készül. Nagyon meglepett, és rettentően jól esett, hogy igyekezett Liam.
"Liam, ez csodálatos. Nekem ez pontosan megfelel. Nekem már az is sokat jelent, hogy készültél, és hogy gondoltál rám. Szeretlek, te majom." ezzel megcsókoltam őt.
"Nos, akkor mehetünk?"
"Igen, de mit is terveztél pontosan a ma estére?" kíváncsiskodtam.
"Amint látod, pizzázás, borozgatás és filmezést. Mindet egyszerre." adott egy puszit az arcomra.
"Komolyan? Milyen filmet nézünk meg?"
"A Titanicot. De ha nem szereted, akkor nézhetünk mást is. Vagy kitalálok mást."
"Nem. Nekem a Titanic tökéletesen megfelel. Nagyon szeretem azt a filmet. S nem csak azért, mert Leonardo a főszereplő. Mondjuk azért is, de másért is." mondtam zavartan.
Látta Liam rajtam, hogy kissé zavarban vagyok, mivel össze-vissza beszéltem. De, ahogy láttam, azért megértette.
De, hogy mégjobban érezzem magam, adott egy csókot, amibe én belemosolyogtam.
Aztán töltött bort, majd átadta nekem a poharat, és magának is töltött, felemeltük a paharainkat, majd koccintottunk, és megittuk.
Közben Liam elindította a filmet, és vissza bújt hozzám, majd elkezdtük elfogyasztani a pizzát, és a bort is egyaránt.
Miután mindent elfogyasztottunk, főleg a pizzát, és még a filmből is maradt el néhány részlet, megfogta Liam a boros üveget, majd töltött magunknak, és az utolsó cseppig ki is ürítette.
Ismét koccintottunk, majd megittuk, és utána megajándékoztuk egymást egy kis csókkal.
Liam elfeküdt a kanapén, én is, de rá. A mellkasára hajtottam a fejemet, és úgy néztem tovább a filmet. Itt-ott éreztem magamon Liam tekintetét, s a mellkasába mosolyogtam. Kíváncsi lennék, hogy min töri azt a csodás kis fejét. Észre vettem rajta, hogy el szok gondolkodni néha, és észre sem veszi, hogy én is ott vagyok. De nem akarok rákérdezni, mert könnyen lehet, hogy elintézné egy kis semmiséggel.
~Liam szemszöge~
Egy óra múlva, azt veszem észre, hogy Angel a mellkasomon szipog. Bizonyára a film miatt van ez, mivel már ott tartottunk, amikor Jack meghalt, és Rose könnyes búcsút vett a szerelmétől."Angel. Kincsem, minden rendben van?" kérdeztem, miközben ülő helyzetbe tornáztam magam és ő is felült.
"Istenem. Akár hányszor megnézem ezt a filmet, én annyisszor végig bőgöm. Egyszerűen csodálatos ez a film." mondta, miközben szipogott, és törölgette az arcát.
"Gyere ide hozzám." mondtam.
Angel az ölembe ült, én szorosan átkaroltam őt a kezemmel, és közben a feje búbját puszilgattam.
Lekapcsoltam a tévét, majd addig ott maradtunk a kanapén, amíg Angel meg nem nyugodott teljesen.
Mivel már 10 perccel később sem hallottam, hogy szipog, ezért elkezdtem őt csikizni. Angel sikított, és mozgolódott az ölemben.
"Most már jobb?" kérdeztem, miközben nevettem vele együtt.
"Igen. Most már határozottan jobb, mivel velem van egy olyan srác, akit keresve se találhattam volna. Veled mindig jól vagyok. Szeretlek!" suttogta a számra, majd megcsókolt.
A csókja felébresztette a "kicsi" Liam-et. Éreztem, hogy kezd dudorodni. Biztosra veszem, hogy Angel is megérezte, mivel kimászott az ölemből, és velem szemben ült vissza.
YOU ARE READING
Dream or Real?
FanfictionLiam Payne FF/AU/HU Angel árvaházban nevelkedett, de végül a Payne család örökbefogadta. Megismerkedett Liam-el, akibe szerelmes lett. Liam nehezen, de végül beismerte magának is, hogy ő is szereti a lányt. Angel nehezen bízott meg a családban. A lá...