Puszika-muszika -nak. Remélem, hogy tetszeni fog.
Angel az ölemben ült, es farkas szemeztünk. Nem tudtuk nem egymást nézni. Annyira jó volt, hogy velem van. Nem tudom, hogy most mi tévő legyek. Egyszerűen ahogy rám néz, felizgat. Mindenestül akarom őt.
Egy pillanatra lehunyta a szemét, én a kezemmel végig simítottam a hátát. Éreztem, hogy beleborzong az énitésembe. Kinyitotta szemét, és rám nézett. Először csak a szemét néztem, majd a szemem a szájára vezettem. Egy halk sóhaj hagyta el a száját. Olyan volt, mintha azt szeretné, hogy megcsókoljam őt.
"Tedd meg!" suttogta alig hallhatóan, de én végül is meghallottam.
Olyan volt, mintha Angel egy gondolat olvasó lenne. Bele látott a fejembe. S amit én nem tettem meg, vagyis haboztam, erre ő nyilvánvalóvá tette azt, amin gondolkodtam.
Nem kellett mégegyszer mondania. Megtettem, amit már nagyon régóta vágyok. Igaz, hogy már megcsókoltam őt, de az más volt. Ezt most ő akarta, hogy én tegyem meg.
Meg is tettem. Hagyta magát, és én a kezemmel vándor útra tértem, amíg esze-veszetten faljuk egymást.
A kezem Angel fenekére tévedt, és belemarkoltam. Angel-ből egy halk nyögést váltott ki. A kezét a hajamba helyezte, és túrta. Azt hiszem, hogy nem tudom magam tovább tűrtőztetni. Nekem kell Angel. Érezni akarom őt.
Egy hirtelen mozdulattal keltem fel a kanapéról, miközben nem váltunk el egymástól egy pillantra sem. Felfele vitt utam, egyenesen a szobámba.
Belépve a nagy sötétség fogadott minket. Az ágyhoz sétáltam lassan, majd leültem, s az ölembe még mindig Angel volt.
Még mindig faltuk egymás ajkát, majd a kezem a felsőjére tévedt, s azt egy mozdulattal el is tüntettem róla. Akkor elváltak egymástól ajkaink, és egymás szemébe néztünk. Angel mosolyogva bólintott, ezzel arra utalva, hogy folytassuk a tevékenységünket. Nem is kellett több. Angel az én felsőmtől is megszabadult, és azt hátra hajította nemes egyszerűséggel.
Ismét egymást faltuk, majd felálltam az ölemben ülő lánnyal, majd az ágyra fektettem. Fölé tornyosultam, és apró puszikat hagytam a testén, ami szabad terület volt a számomra. Megálltam, majd megválltam a nadrágomtól, s ismét Angel fölé tornyosultam.
A kezét a nyakam köré vonta, így magához közel vonva engem.
Az egyik kezemmel támaszkodtam meg mellette, míg a másik kezemmel, a háta mögött ügyeskedtem. Egy egyszerű mozdulattal tüntettem el róla a melltartóját, s azt hátra dobtam.
Végig néztem a meztelen felső testén, majd arra lettem figyelmes, hogy Angel a kezét maga elé helyezi. Ezzel a tettével takarta el magát.
"Ne. Gyönyörű vagy, Angel!" suttogtam a fülébe, miközben a kezemet az ő kezére tettem.
Óvatosan megfogtam, majd elvettem előle, így ismét szabaddá téve, gyönyörű kerek melleit. Ráharaptam az alsó számra, majd Angel száját vettem célba. Rátapattam, mint egy éhes pióca. Addig a kezemmel, ami szabad volt, azzal az oldalát simogattam.
Utána rátértem a mellére, amit a tenyerembe fogtam, és maszírozni kezdtem. A számmal apró csókokat hagytam Angel nyakán, majd szívni kezdtem, amit egy nyögéssel válaszolt. Leljebb haladtam, majd a mellét kezdtem el nyalni, s szopni. Erre Angel beletúrt a hajamba, majd leljebb kezdtem el csókokkal behinteni. Az egész testét végig csókoltam, majd megálltam egy pillanatra, hogy megtudjam őt szabadítani az utolsó ruha darabjától. Levettem róla a nadrágot, majd félre dobtam, s utána a bugyit.
Angel automatikusan össze zárta a combját, amit egy halvány mosollyal jutalmaztam. Hogy lehet valaki ennyire aranyos még szex közben, illetve előtte?!
Megváltam az alsó gatyámtól, amit Angel végig követett a szemével. Láttam rajta, hogy fél. Hogy elkapta valami rettegés.
"Nyugalom. Rendben? Bízz bennem. Ugye bízol?"
"Igen."
Azzal, hogy kimondta, hogy igen, én óvatosan a combjára tettem a kezem, és szétnyitottam.
Beférkőztem magam a lába közé, majd ismét fölé tornyosultam. Két ujjamat belévezettem, s egy nyögést váltott ki Angel-ből. Elkezdtem ki-be húzogatni olyan gyorsan amilyen gyorsan csak tudtam. Közben Angel szájára tapadtam, és csókoltuk egymást.
"Mi..mindjárt." mondta, alig hallhatóan.
De mielőtt még el tudott volna menni, kihúztam belőle az ujjamat, majd a megragadtam a szerszámomat, és csak köröztem a bejáratánál. Majd belévezettem, s Angel egy hangos nyögést hallatott. Megijedtem, hogy fájdalmat okoztam neki, pedig nem akartam.
"Ha nem akarod, nem kell. Nem foglak erre kényszeríteni."
"Nem. Akarom. Csak régen voltam bárkivel is."
Kissé megnyugodtam.
"Fájni fog. De amilyen gyorsan jön az a fájdalom, olyan gyorsan távozik is. Ne aggódj, rendben?"
Angel nem szólt egy árva szót sem. Csak némán, és mosolyogva bólintott.
Ismét belévezettem magam, s tövig nyomtam magam benne. Egy hangos nyögést váltott ki belőle. A lábát a derekam köré csavarta, hogy még mélyebbre tudjak benne hatolni. Lehajoltam egy csókért, közben mozogtam. Gyors tempót diktált a csípőm, s Angel-en láttam, hogy már nem fáj neki, ezért még gyorsabb tempóra kapcsoltam. Nyögések hagyták el a száját, éreztem, hogy lassan mindkettőnknek bekövetkezik a gyönyör.
Erőseket löktem, és gyors tempót diktáltam, és közben Angel keze a nyakam köré fonódott, majd a kezét a hátamra vezette, és megéreztem, ahogyan a körmeit belém vágja. Nem fájt, inkább jóleső érzéssel töltött el.
"Mi..mindjárt elmegyek, Li!" mondta, miközben sikerült kiváltanom belőle egy újabb nyögést.
"Én is."
Amint kimondtam, éreztem, hogy kiteljesedek Angel-ben. Még néhányat löktem, kihúzódtam belőle, és mellé feküdtem.
Magamhoz vontam őt, s szoros ölelésben tartottam őt, miközben megajándékoztuk egymást csókokkal.
"Szeretlek, Angel."
"Én is szeretlek, Liam. Ez volt életem eddig legszebb éjszakája. Köszönöm neked." mondta, majd ismét megcsókolt.
~Itt is van az újabbik rész :) remélem, hogy elnyerte mindannyiótok tetszését, aki olvassa, s majd azokét is, akik majd a későbbiekben csatlakoznak.
Ha tetszett, ne féljetek nyomot hagyni magatok után.
Szeretlek benneteket :*
Legyen jó hetetek , es kitartást majd az iskolai hétre ;)
I love it all <3 ~
YOU ARE READING
Dream or Real?
FanfictionLiam Payne FF/AU/HU Angel árvaházban nevelkedett, de végül a Payne család örökbefogadta. Megismerkedett Liam-el, akibe szerelmes lett. Liam nehezen, de végül beismerte magának is, hogy ő is szereti a lányt. Angel nehezen bízott meg a családban. A lá...