01/35.part

950 44 10
                                    

"Csalódás az, mikor már nem tudsz annak az illetőnek a szemébe nézni, akiért még az életed adtad volna!"

Miután sikeresen leráztam őket, és sikerült elbújnom úgy, hogy ne lássanak meg, elgondolkodtam mindenen. Meg kell várnom, amíg teljesen tiszta nem lesz a terep. Nem szeretném, hogy ha lebuknék. Nem szeretném velük tölteni az éjjelemet, se pedig a többi napjaimat. Ezek után, amit tett velem Liam, nem is akarom őt, se pedig a többieket látni. Becsapott, és átvert újból. Én pedig újra megbíztam benne, de nem kellett volna. Nem értem saját magamat. Tudtam jól, hogy pontosan ez lesz, ha megbízok Liamben. Én újra megtettem. Újra megbíztam benne, és ez nagy hiba volt. De nem értem, hogy Liam hogyan került a szórakozóhelyhez, ahol én voltam. Azt hiszem, hogy Cheryl volt az a személy, aki üzent Liamnek, hogy engem ott talál. De azt sem tudom, hogy Cheryl hogyan ismert fel. Ha jól emlékszem rá, akkor azt mondta, hogy találkoztunk, de csak egyszer. Az is akkor volt, amikor Liam, és a többi barátja kinevettek engem. Végül sírva, a könnyeimmel küszködve rohantam el. Emlékszem rá. És annak ellenére, ahogyan bánt velem, én beleszerettem. Elhittem neki, hogy ő is belém. Akkor voltam a legbutább, amikor minden egyes szavát elhittem neki, pedig nem kellett volna.

Tudtam most is, hogy átfog verni. A megérzésemre kellett volna hallgatnom, és akkor talán most nem lennék ekkora pácban. De nem, mert nekem a bugyuta szívemre kellett hallgatnom. Úgy voltam vele, hogy vele töltöm ezt az éjszakát, és legalább még utoljára érezhetem azt, hogy szeretnek engem feltétel nélkül. De sajnos rá kellett jönnöm, hogy hibáztam ezzel kapcsolatban. Sőt, mindennel kapcsolatban. Nem kellett volna, hogy örömmel menjek bele abba, hogy örökbe fogadjanak. Nem értem, hogy miért nem lehetek boldog én is!? Miért kell minden rossznak velem történnie? Én csak egy szerető családra vágytam a leginkább, és egy olyan fiúra, aki szeret engem, aki mellett boldog lehetek. De nekem ez nem adatott meg.

Egy fa mögé rejtőzködtem, ami eléggé vastag és nagy. Nem látszódok ki, hogy észre vegyenek. Ericék gőzerővel keresnek, ahogy látom, és ahogy elnézem. De ez idáig még nem találtak meg, aminek én örülök. Végleg le akarom zárni a múltamat. Az sem fog érdekelni, hogy ha az életembe kerül. De legalább tudni fogom, hogy az áldozat, amit hoztam, nem volt hiábavaló, sőt, megérte.

Nem tudom, hogy mennyi idő telhetett el, de már nem látom őket, hogy keresnének. Ez a gond letudva. Már csak annyi hiányzik, hogy egy éjjelre találjak magamnak szállást. Frankkel én akarok végezni. Amennyit ártott nekem, itt az ideje annak, hogy bosszút álljak. A szüleimet is ő ölte meg, és miatta nem lehetek már boldog, és talán már meg sem fogom tapasztalni, hogy milyen érzés felhőtlenül boldognak lenni.

Milyen ironikus az, hogy mások meg akarnak halni, én pedig élni akarok. Már pedig élni akarok. De nem tudom, és nem is látok a jövőbe, hogy mi lesz velem. Hogy túlélem e a bosszúmat. Egy kis szikrányi reményem meg maradt, hogy valami csoda folytán túlélem, és élhetem az életemet. Hiszen, annyi mindent kell behoznom, annyi mindenről lemaradtam az életben, és szeretném, hogy ha szeretnének.

"Egyszer majd begyógyul a seb, de a csókot, mi a szánkon égett, feledni nem lehet."

Előjöttem a rejtekemből, majd óvatosan, és halkan kezdtem el lépdelni. Nem szeretném, hogy ha valami váratlanul érne. De ahogy egyre jobban kiérek az útra, és hátam mögött hagyom az erdőt, annál jobban megbizonyosodom arról, hogy ők már nincsenek itt, és elmentek. Gondolom, hogy megpróbálnak más hogyan a nyomomra bukkani. Nos, sok sikert hozzá drága barátaim!

Nem látok egy lelket sem az úton, és fogalmam sincs, hogy hogyan fogok vissza kerülni a városba. Reménytelen a helyzetem, és ahogy elnézem, az idő sem nekem kedvez. Bármelyik pillanatban a fejemre szakadhat az eső. Pont olyan lenne az idő, mint amilyen a kedvem és a hangulatom. Fogalmam sincs, hogy most mihez kezdhetnék. Végül úgy döntöttem, hogy elindulok vissza gyalog, majd vissza megyek a szórakozóhelyhez, és tovább folytatom az ivászatot. Majd valami lesz velem. Csak még azt nem tudom, hogy mi.

Dream or Real?Where stories live. Discover now