Jälkisanat

38 4 10
                                    

Nyt Lohikäärmeen valssi on valmis. 4 vuoden ikuisuusprojekti, jonka perusidea tytöstä ja lohikäärmestä syntyi muuan musiikkivideosta nimeltään Dance with the Dragon. Dark Sarah -yhtyeen musiikin ja erityisesti Golden Month -albumin myötä juonen punainen lanka hahmottui päässäni ja vuosien mittaan ideat punoutuivat sanoiksi paperille, kokonaiseksi tarinaksi. Ilman Dark Sarahia ja bändin luojaa, Heidi Parviaista, ruhtinaan ja Sarahin tarinasta olisi tullut todella erilainen.

Tuntuu haikealta, etten enää ikinä kirjoita uutta lukua Sarahin ja ruhtinaan tarinaan, mutta ennen kaikkea olen ylpeä itsestäni, vaikka luopuminen rakkaista hahmoista sattuu. Äärimmäisen kiitollinen olen TheWindFeather & AliJumalatar , joita ilman loharivalssi olisi jäänyt kesken jo ajat sitten. Kiitos, kun olette lukeneet ja kommentoineet lukuja, piiskanneet miettimään maailmanrakennusta ja keksimään siirtymiä. Ylipäätään olette auttaneet minua kehittymään kirjoittamisessa enemmän kuin osaan sanoittaa. Kiitos siitä teille molemmille.

Loharivalssi on ollut minulle monen vuoden ajan arjen pako- ja turvapaikka, jonka ovet nyt sulkeutuvat joksikin aikaa. Palaan joskus hamaassa tulevaisuudessa editoimaan tämän Wattpad-version alun sellaiseksi, ettei sen lukeminen enää hävetä. Vielä sitäkin epämääräisemmässä tulevaisuudessa alan editoimaan koko kirjaa sellaiseksi, että kehtaan tarjota sitä kustantamoille. Joskus vielä, monen editointikierroksen ja vuoden jälkeen, Lohikäärmeen valssi on fyysinen, kovakantinen kirja.

Lopuksi ja ennen kaikkea kiitos sinulle, joka olet Lohikäärmeen valssin lukenut♥️

Lohikäärmeen valssiWhere stories live. Discover now