Oliver
Gdy pierwszy raz wpadłem na Lily była z nią dziewczyna. Widziałem ją i przez chwilę pomyślałem, że ją znam ale nie trwało to długo, ponieważ myśli skupiłem na blondynce.
Gdy Lucas powiedział mi, że Lily przyjaźni się z jakąś Naomi również nie połączyłem faktów, ale teraz gdy do mnie napisała...
Naomi:Hej. Nie wiem czy mnie pamiętasz ale na pewno wiesz kim jest Lily.
Naomi:Zaprosiłeś ją na imprezę do siebie i w sumie tyle się dowiedziałam, a skoro ona nie zna szczegółów to chciałabym dowiedzieć się ich od ciebie.
Naomi:I chętnie wpadnę ;))
Naomi:Może coś powtórzymy...
Ja:Hej. Nie za bardzo cię pamiętam
Bardzo dobrze pamiętam
Ja:Tak zaprosiłem ją na imprezę i jeśli chodzisz do mojej szkoły to wpadnij.
Ja: Shady Ln. 22:00.
Naomi:Wiem gdzie mieszkasz więc lokalizacji nie potrzebuję
Ja:Weź coś na rozluźnienie
Naomi:Jasne, że będę
Naomi:Takiej okazji nie da się przegapić
Na tą wiadomość już nie odpisałem. Wiedziałem o co jej chodzi i wiedziałem, że kiedyś ta odwaga w pewien sposób mi zaimponowała.
rok temu
Tańczę w klubie i oblewam swoją osiemnastkę. Przyszedłem z kumplami ale każdy poszedł w inną stronę i w ten oto sposób wylądowałem sam na środku wielkiego parkietu. Tańczyłem i tańczyłem. Piłem i dalej piłem. Znów tańczyłem. Znów potrzebowałem się napić.
Skierowałem się w stronę baru. Usiadłem na hokeju przy ladzie i zamówiłem drinka. Byłem mocno wcięty więc nie potrafiłem policzyć, który z kolei to już był. Może czwarty? Lub siódmy? Chuj wie.
Nie wiedziałem ile już siedziałem ale w pewnym momencie poczułem czyjąś dłoń na swoim ramieniu.
-Hej-usłyszałem cichy ale odważny głos za sobą
Lekko obróciłem się w stronę osoby stojącej naprzeciwko mnie
-No hej-odpowiedziałem
-Chcesz drinka?-zapytałem nie zastanawiając się długo
-Tak jasne
-Wolne?-zapytała na miejsce obok mnie
-Teraz już zajęte-puściłem jej oczko
Dziewczyna tylko się zaśmiała i usiadła
-Naomi-wystawiła rękę przed siebie
-Oliver
-Wiem kim jesteś-interesujące
-Skąd to wiesz, koleżanko?
-Chodzimy do jednej szkoły
-A to ciekawe-myśląc chwilę zapytałem-W której jesteś klasie?
-Drugiej
-Aha czyli jesteś dwa lata młodsza?
-Na to wychodzi
-Czyli ten alkohol to nie dla ciebie
-Dla ciebie również. Ty też nie masz 21 lat-okej teraz wygrała
CZYTASZ
Now and Always [ZAKOŃCZONE]
RomanceI tom dylogii „Always" Siedemnastoletnia Lily to dziewczyna, która nie dostała od życia nic więcej niż cierpienie. Problemy rodzinne, zaburzenia odżywiania to u niej codzienność. Bardzo łatwo wykreować jej najlepszą wersję siebie ale czy na pewno to...