13.Bölüm

1.7K 50 7
                                    


Çok güzelsin Derya.

İnsan bir cümleyle bu kadar mutlu olabilir miydi? Cümlenin güzelliğine mi sevinsem yoksa bunu söyleyen kişi Alparslan olduğuna mı sevinsem? Evet normalde böyle bir cümleye gülümser geçerdim. Ama şimdi böyle değildi çünkü... Alparslan söylemişti bunu. Beni güzel buluyordu.

Utanarak başımı öne eğip yürümeye devam ettik.
Ece gelene kadar ne o ne de ben konuşmuştum. Kapının önüne geldiğimizde ise eve girmeden önce bana bakmıştı.

"Iyi geceler Derya."

"İyi geceler Alparslan."

Bugün'ün mutluluğu ile kendimi yatağa attım. Allahım o an aklıma geldikçe gülümsüyordum.

Sağ sola dönerek uyumayı denedim ama olmuyordu. Bıkkınlıkla bir nefes verdim. Biraz balkona çıkıp hava almaya karar verdim. Balkona çıktığımda beni soğuk bir hava karşıladı. İçeri gidip üzerime bir battaniye alıp geri çıktım. Evet hava soğuktu biliyorum ama şu an canım deli gibi burda durmak istiyordu.

Telefonuma gelen mesajla telefonumu elime aldım. Gelen mesaj beni şaşırtmıştı açıkçası ama gülümestmişti de.

Yüzbaşı:
- İçeri gir. Hava soğuk.

Siz:
-Girerim birazdan.

Yüzbaşı:
-Tamam. İyi geceler.

Siz:
-Sana da.

Ben de daha fazla oyalanmayıp içeri geçtim. Biraz üşümüştüm açıkçası. Hemen sıcacık yorganımı altına girip kendimi güzel bir uykunun kollarına bıraktım.

Sabah uyandığımda gözlerimi açtığımda gördüğüm şeyle ufak bir çığlık attım. Allah'ım kar yağıyordu. Hemde ne kar , yollar asla görünmüyordu. Mutlu mutlu yatağımdan çıkıp kendime hemen sıcacık bir çay demledim.

Üzerime gri eşofman altı , siyah kalım kazağımı geçirdim. Kahvaltımı yaptıktan sonra arayan annemi görünce hemen telefonu açtım.

"Alo annem."

"Kızım nasılsın."

"Harikayım anne. Kar yağıyor burda. Siz nasılsınız?"

"Heh gözün aydın. Bizde iyiyiz işte. Rüyamda seni gördüm de bi arayım dedim."

"Hayrola anne nasıl gördün?"

"Hiç öylesine işte. Neyse bir sesini duyayım demiştim hadi kapat Ayşe teyzenlerle buluşucaz daha."

"Oo yine gün mü yapıyorsunuz?" Dedim gülerek.

"Eh benimde kendime göre bir çevrem var değil mi ama." Dedi gülerek.

"İyi bakalım iyi eğlenceler. Selam söyle."

"Aleykümselam kızım söylerim. Hadi Allah'a emanet ol."

"Sizde annecim."

Daha sonra arayan Efnani görünce telefonu geri elime aldım.

"Deryaaa."dedi bir heyecanla.

"Hayırdır Efnan bir şey mi oldu?"

"Oldu. Ama güzel bir şey oldu."

Bordonun SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin