1. Peklo na zemi

399 8 3
                                    

Sid si musela přiznat, že už nemá sílu vůbec na nic. Poslední dny skoro vůbec nespala, měla pocit, že absolutně selhala. Proč nedokáže, alespoň uchránit rodiče. Babička teď hrozí, že si mají najít jiné bydlení. Tátu vyhodila z firmy, on sice říká, že mu to nevadí, ale není to fér. Máma se jí snaží utěšovat, ale nepomáhá to. Teď stála u pultu v zázemí a krájela zeleninu a ovoce. Dělala to bezmyšlenkovitě a už se i málem řízla. Nedokázala se na nic soustředit. Zatím dokázala říct pravdu jen Elišce s Anežkou, naštěstí obě ji chápaly a byly jí oporou. S Viky se teď absolutně nedalo mluvit a ona už to ani vlastně nezkoušela, měla neustálý pocit jako by jí obtěžovala. Chápala, že to má těžké, ale chovala se fakt hrozně. Taky teď nevěděla jak to má s Adamem a Elišce ráno přiznala, že neví co s tím. Prostě mu chtěla říct pravdu, ale nevěděla jak a kdy. Poslední možnost se jí naskytla, když jí přišel poděkovat za ty letáky. Jenže nechtěl jít dál a ona to prostě vzdala. Pomalu už nedokázala myslet na nic jiného než na babiččiny výhrůžky. Tak moc jí to všechno trápilo a ona nevěděla jak dál. Raul jí radil ať to zkusí vydržet, že se Sidonie časem určitě sklidní. Sama tomu, ale už nevěřila. Možná by prostě měla odletět a tím by všechno vyřešila.

Teď ji z myšlenek vyrušila máma, která za ní přišla. Sedly si spolu ke stolu a Sid jen doufala, že nedostane další špatnou zprávu. "Sid holčičko, vypadáš hrozně unaveně jsi v pořádku?" "Vlastně ne mami nejsem, všechno je to moje vina, to já to všechno zavinila. Kvůli mě a mým rozhodnutím teď máte peklo na zemi." Alice se na Sid dívala a bylo jí do pláče, protože Eduard měl úplnou pravdu a ona se opravdu strašně trápila. No snad jí teď zvedne náladu. "Sid nic z toho není tvoje vina, ty jsi jen chtěla žít svůj život a s námi si nedělej starosti. Sidonie vzala tátu zpátky. Sice to není ideální, ale uvědomila si, že ta dohoda, která se má uzavřít ve Slovinsku se bez něj neobejde." Sid se na mámu nevěřícně dívala, páni tak tohle nečekala. "Takže zůstávate i ve vile?" "Zatím ano, jak to bude dál zatím nevíme, možná by, ale nebylo špatné mít vlastní prostor. Teď to s tátou řešit nechceme, za pár dní pojedeme na čtrnáct dní do Slovinska kvůli těm smlouvám a zázemí výrobny. Sid možná se za ten čas babička uklidní a pak už bude všechno jen lepší." "Jsem ráda mami, alespoň kvůli práci. Víš já už nevím jak dál, pokud bych odletěla všechno by se urovnalo." Sid sklopila hlavu a snažila se nezačít brečet.

Alice se dívala na dceru, měla kruhy pod očima a zdálo se, že i pohubla. Tahle situace jí ničila a ona přitom jen chtěla žít svůj život a dělat co jí baví a má ráda. Práce tady pro ní byla splněny sen a nesmí se ho teď vzdát. "Sid musíš mi teď něco slíbit. Ať se stane cokoliv, ať udělá babička cokoliv nesmíš se nechat přemluvit k odletu. Bojovala si za tuhle práci a svoje sny tak dlouho, že teď se toho vzdát nesmíš." "Dobře mami slibuji, ale mám prostě strach co může ještě udělat." Alice dceru objala a doufala, že se snad opravdu všechno během pár týdnů urovná. "Sid já už budu muset jít a ty si opravdu nedělej starosti s tátou jsme úplně v pohodě." Alice šla cestou směrem ze zoo a přemýšlela o tom co se teď všechno stalo. Ranní rozmluva Eduarda se Sidonií přinesla sice urovnání pracovních vztahů, ale pořád tam bylo riziko, že po podpisu smlouvy ve Slovinsku si to zase všechno rozmyslí. Tím ovšem nehodlala Sid zatěžovat, oba se tak s Eduardem dohodli. Zatím zůstávají i ve vile a dál se uvidí, tenhle následující měsíc asi rozhodně co všechno se v rodině změní. Možná by mohla ještě poprosit o pomoc Marii Roklovou ta o všem ví a snad by jako dosud dokázala Sid přemluvit, aby nedávala výpověď pokud by se něco stalo.

Marie seděla v kanceláři a přemýšlela o tom co jí teď před chvílí řekla Alice Novotná. Věděla moc dobře co se u nich v rodině děje a zatím to vypadalo na malé příměří, ale stejně si Anny maminka dělala starosti. Pokud bude muset tak ráda pomůže, protože Anna si zasloužila dělat práci co má ráda a je v ní opravdu dobrá. Sama věděla jak složité můžou být rodinné vztahy, ale ve světle toho jak to vypadalo v rodinně Novotných byly její, dnes už zažehnané, problémy s Vojtou vlastně maličkost. Sidonie Novotná byla rozhodnutá řídit celou rodinu a Anna se jí vzepřela a teď se tím vším strašně trápila. Vídala jí pár posledních dnů neustále skleslou a bez života. Vždy platila za zdejší sluníčko a najednou to bylo všechno pryč. No následující dny a týdny ukážou co se stane. V tu samou dobu se Alena vracela z obchůzky a všimla si Anny jak se vracela od výběhu žiraf. Vypadala hrozně, ale to už tak bylo nějakou dobu a ona přemýšlela, jestli to je kvůli Adamovi. Oni dva to mezi sebou pořád měli jako na houpačce. Ona ho rozhodně milovala a on jí určitě taky, ale nechtěl jí prý ublížit. Prostě si ten blbec šlapal po štěstí. Teď se ovšem Anna něčím strašně trápila a nikdo nevěděl proč, možná by si mohla zkusit s Annou promluvit, dá tomu pár dní a uvidí se.

Čas na lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat