Sid seděla u strejdy před chatou a sledovala Adama jak mu pomáhá s kluky z jeho oddílu. Taky tu byla Anežka s vnuky, aby si Eliška a Robert mohli udělat hezký den jen pro sebe. Za poslední tři týdny se toho tolik stalo, jakoby pravda otevřela nové možnosti pro všechny. Máma si upravila vilu k obrazu svému, jak řekla vymalování na jinou než bílou barvu jí konečně umožnilo se tam cítit jako doma. Taky zrušila ložnici babičky, z ní teď bylo útočiště Raula, protože on teď byl součástí rodiny víc než kdy dřív. Nespal tam pravidelně, ale rád se tam vracel a užíval si mámino vaření. Když zjistila, že se do toho máma vrhla tak jí poprosila i o úpravu svého pokoje. Uznala totiž, že ta růžová na stěnách a hodně holčičí vybavení už není to pravé, hlavně protože tam už s Adamem párkrát přespali. On sice nic neřekl, ale jí to přišlo správné, zvlášť po tom jak upravil svůj byt kvůli ní. Bylo fajn se o víkendu sejít ve vile a dokonce i Ed se tam teď vracel mnohem radši, což těšilo hlavně mámu. Vztah se Sandrou mu taky prospíval a to bylo dobře. Nalila si další šálek kávy a sledovala dění. Tolik si tenhle klid užívala a byla za něj vděčná.
Adam se podíval na Annu jak spokojeně sedí u chaty a vypadá naprosto šťastně. Poslední týdny ho jen utvrdili v tom jaké má úžasné štěstí, že má Annu po svém boku. Její láska mu toho tolik dala, hlavně si užíval každou minutu, kterou byli spolu. Po tom jak se změnili vztahy v její rodině, byla pár dní dost nesvá a tak strávili tři dny u jejích rodičů ve vile. Cítil totiž, že potřebuje mít tuhle jistotu. Původně jí nabídl, aby tam pár dní zůstala, že se přeci uvidí v práci, ale ona ho překvapila s tím, že buď tam budou oba, nebo tam nepojede. Musel si přiznat, že ho to strašně potěšilo a zároveň mu to dalo i možnost lépe poznat její rodiče a Raula. Teď tam pravidelně jezdili na oběd nebo večeři a děda jezdil pravidelně s nimi. Byl rád, že jsou dneska tady, sám jako kluk rybařil a tak tu Raulovi rád pomohl. Anežka sem vzala kluky a bylo vidět, že se jim tu taky líbí. Zároveň už o tom mluvil i s Annou, že je Raul v zoo teď nějak často, hlavně poslední týden. Stejně jako Anna zastával názor, že je za tím Anežka. Párkrát je viděli si povídat nebo spolu byli na kávě. Anna zastávala názor, že by to bylo skvělé, kdyby se dali dohromady, ale plést se do toho rozhodně nebude.
Anežka nenechala kluky v Raulově a Adamově péči a šla si dát k Anně kávu. "Víš pořád tomu nemůžu uvěřit, kdyby jsi mi před pár měsíci řekla jak moc se Adam díky tobě změní, nevěřila bych tomu. Je s tebou moc šťastný a jak jsi na tom ty?" "Miluju ho a nikdy jsem nebyla šťastnější, moje rodina ho přijala naprosto automaticky a mají ho rádi. Jen občas přemýšlím o babičce, protože chápu, že to tak má asi být. Jenže ona zůstala úplně sama v malém bytě a není to moc velká cena za zradu?" "Ančo, ona se odsoudila sama, těmi všemi roky kdy komandovala a nařizovala všechno všem. To co udělala tobě byla pro všechny poslední kapka. Navíc jak jsi nakonec řekla, měla Alena pravdu, že to tvůj otec předvídal a připravil se na možný tvrdý boj. Nikdo z nich jen netušil jak moc podlá ta ženská bude, má svoje peníze a tak nestradá, ale ta samota je její hlavní trest. " Sid se na Anežku usmála, protože Adam jí říkal to samé. "Já vím, že máte všichni pravdu, prostě u Viky to bylo jiné. Pravda je i to, že bych s babičkou teď stejně ani nedokázala mluvit." "Mimochodem co Viky, víš něco nového?" "Soudce jí vyhodil, musela prodat byt a někam se odstěhovala. Upřímně je mi jedno kam, jak říkají kluci v baru je to tak nejlepší hlavně pro nás všechny."
Adam seděl u Anny a díval se na Raula jak šel vyprovodit Anežku a kluky, ti tu totiž zůstali jako poslední. "Lásko užila jsi si dnešek?" "Moc, měl jsi skvělý nápad, že tu dneska budeme. Ty jsi si to taky doufám užil." "Přiznávám se, že dokonce moc. Mimochodem myslím si, že mezi Anežkou a Raulem se opravdu něco děje." "Jo já vím, všimla jsem si toho a vážně bych za to byla ráda. No necháme to osudu a uvidíme. Teď se těším doma do sprchy a pak do baru." Sid si všimla jak se Adam usmál, když zmínila sprchu. "Jo ta sprcha zní skvěle." Adam si přitáhl Annu na klín a začal jí líbat. "Hele mládeži, nechcete víc soukromí?" Adam se začal smát a Anna taky vypadala pobaveně. "Neboj strejdo, my už taky pojedeme chceme jít ještě večer do baru." "No tak si to užijte, Adam říkal, že už mají kluci novou zpěvačku." "Jo je moc fajn, bezva holka a skvěle zpívá." Raul se díval jak ti dva ruku v ruce odchází a sám si ještě sedl před chatu. Od potupy a odchodu Sidonie se všem v rodině líp dýchalo. Měl teď i pokoj ve vile, ale i tak rád trávil čas tady. Sid byla dokonale šťastná a to co prožila už se zdálo být snad jen špatnou vzpomínkou. Sám si teď uvědomil, že možná je čas ještě trochu víc žít.
ČTEŠ
Čas na lásku
Short StoryDěj se začíná odehrávat kolem 43 dílu seriálu pak už se vše vyvíjí jinak. Sid se vzpamatovává z toho, že její babička zná pravdu a zuří. Zatím chce zoo sebrat peníze a zrušit výrobu skleněných figurek. Taky chce tátu vyhodit z firmy a nutí ho i s m...