4. Jsi lhářka

192 7 0
                                    

Adam se ráno rozhodl, že se pokusí si s Annou promluvit. Sice nevěděl co si od toho slibuje, ale nějak musí vyřešit to jak to mezi sebou mají. Prostě jen řekne, že jí nechce ublížit a zaslouží si někoho jiného, ale pokud potřebuje s něčím pomoct jako kamarád tu pro ní bude. Vadilo mu totiž opravdu hodně jak jí teď vídal, byla smutná a jakoby úplně bez života. Něco jí strašně trápilo a on si byl jistý, že s ním to moc společného nemá. Taky si teď mohl přestat dělat starosti s Albertem, protože ten dá za měsíc zdejší zoo vale. Děda byl vlastně dost nadšený, když mu to hned ráno říkal. Dostal prý nabídku do zoo v Drážďanech a přijal jí. Takže o jednoho grázla tady bude míň. Když se blížil k pavilonu žiraf všiml si Eduarda Novotného jak tam jde. Nechápal co tu dělá, protože veškerá jednání se vedla většinou v budově vedení. Byli to největší sponzoři zoo a chodili sem často, ale tady se mu jeho přítomnost zdála divná. Teď došel k zázemí žiraf a stuhnul na místě, protože zaslechl hovor Anny právě s Eduardem Novotným. Poslouchal část rozhovoru ze kterého jasně pochopil, že Anna je jeho dcerou. Sakra takže, ona tu všem lže? Celé měsíce je tu vodí za nos? Doslova zuřil a počkal si než Novotný odešel a vešel za Annou do přípravny.

Sid se dívala na Adama, který přišel a viděla jak je strašně naštvaný. Znala ho tak a věděla, že je rozhodně naštvaný přímo na ní. Zřejmě slyšel část jejího rozhovoru s tátou a ona teď čekala co se bude dít. "Ahoj Adame, co potřebuješ?" "Teď už vlastně nic, jen by mě fakt zajímalo jestli jsi celé ty měsíce dobře bavila na náš účet. Dělat ze sebe někoho jiného než jsi, jsi hářka a já lituju, že jsem sem teď vůbec šel." Sid viděla jak Adam zuří, věděla jak nesnáší lež, jenže ona teď neměla moc sílu se bránit. Tak moc jí bolelo jak je na ní naštvaný, ale měl částečně právo se tak cítit. "Adame prosím, nech si to vysvětlit, je to moc složité. Já nechtěla nikomu lhát, jen jsem chtěla žít svůj život." "Jasně bohatá holčička si hraje na chudinku a my všichni jsme ti to spolkli i s navijákem, že se nestydíš. Už nikdy s tebou nechci mít nic společného a doporučuju ti drž se ode mě dál." "Adame, prosím Adame." Sid se ho snažila zastavit, ale on naprosto naštvaně vyběhl z přípravny. Takže se jen bezmocně sesunula na židli a začala plakat.

Anežka šla k žirafám na kávu a všimla si naprosto rozzlobeného Adam jak od tam tud vyběhl. Takže zrychlila krok a když vešla bylo jí všechno jasné. Anna seděla na židli a plakala, museli se strašně pohádat. Sedla si teda k ní a snažila se jí uklidnit, nakonec se mezi vzlyky dozvěděla co se stalo. Ach jo, ten kluk je, ale blbec. Jako by toho už teď neměla Anna až nad hlavu s rodinou a Viky. Ne, on vyslechne kus rozhovoru a hned jí odsoudí, aniž by znal důvody a jaká je vlastně celá pravda. "Ančo no tak, on se uklidní, to se srovná, on si to nechá vysvětlit" "Neuklidní, on mě teď nenávidí. Tohle jsem nechtěla, nechtěla jsem, aby to zjistil takhle." Sid brečela Anežce v náručí a byla úplně mimo. Tohle nechtěla, nechtěla aby jí nenáviděl. Milovala ho a možná by dokázala nechat to být a jen se spokojit s tím, že nemůžou být spolu. Jenže to co jí teď řekl, proč by tu vůbec měla zůstávat, o jí teď bude ignorovat a to asi nezvládne. "Prostě to pro něj byl šok a on se s tím musí vyrovnat, dej mu pár dní." "Ne, já ho znám bude to jen horší, neodpustí mi to. Co je budu dělat, já už nemůžu." Anežka jí nechala vyplakat a pak zavolala Petře, aby jim šla pomoct s krmením. Ta naštěstí vzala jako informaci, že má Anča nějaké trápení a dál se neptala.

Adam zatím seděl v zázemí u sebe v pavilonu a zuřil. Sakra tak on jde za ní jí zkusit pomoct a zatím zjistí, že je to jen prach obyčejná lhářka. Bohatá holčička co si hraje na sirotka a všechny je vodí za nos. Jestli si před tím nebyl jistý, že by se od ní měl držet dál, tak teď si byl jistý stoprocentně. Jak jen jí na to mohl skočit, sakra byl teď naštvaný i sám na sebe. Po obědě ho naštvaní pořád ještě nepustilo a jak pochopil tak Anežka něco ví. V infocentru s ním chtěla mluvit, ale on řekl, že nemá čas. Opravdu nestál o to, aby se mu snažila vysvětlit Anniny lži. Jenže ona nebrala ne jako odpověď a teď přišla za ním do zázemí, navíc byla naštvaná. "Víš Adame na někoho kdo nás ostatní vlastně nutí ke lži neustále, kvůli tvoji malárii, by jsi se měl nejdřív zamyslet nad sebou než začneš vynášet soudy." "Sakra co to má s tím společného, ona nám lhala úplně ve všem, takže to laskavě nerovnávej." "Ne, jen neřekla z jaké je rodiny a pokud by jsi se laskavě uklidnil tak by ti řekla proč a ten důvod je sakra dobrý. Jenže ty se radši chováš jako idiot a k tomu čím si teď prochází jí ještě nakládáš další obrovskou bolest." Chtěl ještě něco říct, ale naštvaná Anežka prostě bez dalšího slova odešla. Navíc se určitě mýlí, protože Anna si se všemi jen hraje a pravdu má on.

Čas na lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat