Sidonie seděla v malém bytě na okraji města a nevěděla co dál. Eduard jí dokonale ponížil, neměla krom peněz vůbec nic. Musela odejít z firmy i z domu a nikdo z rodiny jí nebral telefony. Dokonce zkusila i Eda, ale ten ji to taky nevzal a jen odepsal, že s ní nadobro skončil. Nevěděla přesně kdy to tak podcenila, ale pochopila, že to souvisí s novou známosti Sid. Jediné co totiž dostala z detektiva co si ho najala bylo, že si ho podala parta bývalých vojáků a on a ani nikdo z jeho kolegů už pro ní nikdy pracovat nebude. Taky se k ní doneslo, že podle rodiny si potřebuje odpočinout a stáhla se z firmy a celou jí předala synovi. Eduard tohle musel tušit, protože ty smlouvy byly připravené moc rychle. Byla úplně odříznutá a stal se z ní vyvrhel. Nemohla zavolat ani svým přítelkyním, protože by to prostě nemohla vysvětlit. Všechny vzaly jako informaci to co rozšířil Eduard, že si potřebujete odpočinout. Opravdu teď začala zvažovat, že někam na pár týdnů odjede, protože tady tu potupu nemohla snést. Teď se podívala na svůj email a zjistila, že nemá žádnou zprávu. Pokusila se kontaktovat znovu Eda, ale ten se s ní očividně nechtěl bavit vůbec. Nejvíc jí teď vadilo, že Raul byl celou dobu v kontaktu s ostatními a ona to nezjistila.
Ed stál v zoo na cestě u výběhu gepardů a čekal na Sandru. Pořád ještě zpracovával to co se stalo. Strašně ho mrzelo, že včas nepochopil co se děje. Naštěstí Sid teď byla šťastná a spokojená a s babičkou si to vyřídili rodiče. Teď mu zpětně došlo, proč se Sid tak moc snažila utajit, že tu zůstala. Pořád si myslel, že prostě přehání, když si dělala starosti o to až to zjistí babička. Musel si přiznat, že byl prostě až moc naivní a nechápal správně souvislosti. Teď zahlédl v dálce Sid jak se líbá s Adamem. Hned si ho oblíbil, protože Sid miloval a hlavně byl odhodlaný jí chránit. Ona si zaslouží být po tom všem opravdu šťastná a to s ním určitě je. Sid teď zamířila směrem k němu a objala ho. "Ahoj Sid, jsem rád, že jsi v pořádku." "Jo jsem a hlavně díky Adamovi, víš pořád si nejsem jistá tím s babičkou. Možná je to moc a já vážně nechtěla, aby to takhle dopadlo." "Hele ségra, já o tom mluvil s mámou a měla jsi pravdu. Táta opravdu nechal ty smlouvy připravit než odjeli. Měl prý nějaké špatné tušení a chtěl mít pojistku, kdyby se něco stalo. Slíbil jsem, že ti to neřeknu, ale oba si pořád vyčítají to co se stalo. Jinak za mě je to ještě malý trest za to co ti udělala." Sid poslouchala bráchu a uvědomila si, že si s nimi bude muset promluvit a uklidnit je. Taky jí došlo jak Ed za třech pár týdnů dospěl, prostě si uvědomil čeho jsou lidé schopní a to i v rodině. "Já s nimi zkusím promluvit a nějak je uklidnit. Teď změníme téma, co ty a Sandra?" "Je to pořád lepší a lepší, teď na ni čekám a půjdeme do kina."
Sid nakonec nechala Eda u výběhu a vydala se k sobě. Byla ráda, že jsou se Sandrou spokojení. Teď taky zahlédla Raula, páni už je tu zase a rozhodně nešel za Radkem. Bylo nad slunce jasnější, že míří k veterinárnímu pavilonu. No rozhodně to mezi ním a Anežkou někam směřuje. Jestli je to jen přátelství, nebo z toho bude něco víc to asi ukáže až čas. Přemýšlela, že zkusí promluvit s Adamem, že by zajela buď sama nebo zajeli spolu do vily. Mohla by rodiče pozvat k nim, ale nějak podvědomě tušila, že by to mohlo Adamovi vadit. Její rodiče ho sice přijali úplně v pohodě, ale možná by mohli mít nějaké výhrady k jejich bydlení. V podstatě by to bylo směšné, protože ona byla u Adama absolutně šťastná.
Adam měl celý den co dělat a upřímně už teď k večeru mu opravdu začala Anička chybět. Stala se nedílnou součástí jeho života a on už si neuměl představit život bez ní. Byl rád, že její rodiče proti jejich vztahu nic nemají. Zároveň si trochu dělal starosti jestli bude moct Anně dopřát život na jaký je zvyklá. Naštěstí po rozhovoru co měl před chvilkou si s tím druhým taky mohl přestat dělat starosti. Volal mu koordinátor chovu želv paprsčitých a protože už odchází do penze navrhl na svoje místo jeho a bylo to schváleno. Krom toho, že ho to potěšilo profesně, tak si i polepší finančně, protože to byla placená funkce. Dokončoval zrovna papírování, když přišla Anna, už byla převlečená a sedla si k němu. "Vypadáš nějak spokojeně." "Víš jak jsem ti říkal, že Mathias odchází do penze a bude se vybírat nový koordinátor?" "Ano vzpomínám, říkal jsi, že teď někdy by mělo padnout rozhodnutí. Takže je to někdo s kým se ti bude dobře pracovat?" "To rozhodně, protože teď to budu dělat já."
Sid byla absolutně nadšená, skočila mu kolem krku a políbila ho. Mluvila s Adamovým dědou a on trochu doufal, že by to mohl být Adam, ale zároveň byli ještě další dva kandidáti. "Lásko mám strašnou radost a moc ti to přeju." "Děkuju Anni, strašně mě to potěšilo a zároveň je to i finančně zajímavé. Jen budu teď muset občas trochu cestovat." "Jenže budeš cestovat kvůli věci co máš rád a jsi v ní dobrý a já na tebe budu vždycky čekat." Adam jí objal a uvědomil si, že tohle je dokonalé štěstí. Práce a hlavně jejich láska teď byli pro něj tím nejdůležitějším.
ČTEŠ
Čas na lásku
Short StoryDěj se začíná odehrávat kolem 43 dílu seriálu pak už se vše vyvíjí jinak. Sid se vzpamatovává z toho, že její babička zná pravdu a zuří. Zatím chce zoo sebrat peníze a zrušit výrobu skleněných figurek. Taky chce tátu vyhodit z firmy a nutí ho i s m...