5. Kudla do zad

183 7 1
                                    

Sidonie už konečně věděla jak pokračovat se Sid. Eduard a Alice už byli dva dny pryč a tak nadešla její chvíle. Zjistila si jak to má Sid s bydlením a jak to je vůbec s jejím okolím. Soukromý detektiv odvedl dobrou práci. Její spolubydlící a majitelka bytu, byla ta správná osoba, která jí teď se Sid pomůže. Měla velké finanční problémy a na byt měla stále hypotéku. Takže bude stačit jí nabídnout peníze a tím zajistí, že Sid se bude muset vrátit do vily a pak odletí na školu do států. Teď vyčkávala před domem kde bydlely a čekala až Sid odejde do práce. Zahlédla jí jak jde směrem nahoru ulicí a když zmizela za roh rozhodla se jít nahoru. Viky byla doma a neměla dobrou náladu, Kamil zase zkoušel další finty s exekucemi. Taky s Petrem to bylo asi ztracený, sice teď byla Markéta pryč, ale s Alex udělala razantní konec jejím odletem do států. Prostě dvojče které neměla nechala zase zmizet a doufala, že se Petr soustředí na ní, což se ale nestalo. Navíc těhotenství o kterém byla přesvědčena, že je hotová věc taky nebylo, prostě asi jen vadný test. Se Sid se nedalo mluvit, protože ta si řešila svoje nějaký starosti a navíc jak se jí furt snažila pomáhat už jí taky lezlo na nervy. Ta holka byla srab neschopná se postavit na svoje nohy a furt jen brečela, nechápala co se s ní v poslední době dělo. Hlavně jí vadilo, že se stará víc o svoje problémy než o ty její.

Naštěstí Marek se alespoň rozešel s Mínou a tak na ní měl teď víc času. Z myšlenek ji vyrušil zvonek, když otevřela našla tam babičku Sid. Teď seděla Sidonie u stolu a nabídla Viky, že vyřeší všechny její problémy, pokud jí vyhoví. "Podívejte Viktorie já vím jaké máte finanční problémy, všechny můžu vyřešit a na oplátku jen chci, aby tu Sid už nebydlela." "Jak si jako představujete, že jí prostě vystěhuju?" "Přesně tak, zabalíte jí věci, dáte mi je do auta a já vám na oplatku dám třista tisíc." Viky se na babičku Sid dívala a nechápala jak jí to vůbec napadlo, to by byla pro Sid kudla do zad. Jenže jí by to pomohlo a vyřešilo všechny její starosti. "Pokud bych o tom uvažovala tak co bude pak se Sid, má klíče a když tu nenajde svoje věci tak co se stane potom?" "To už nechte na mě, takže pokud budete souhlasit, zabalte jí věci a já vám okamžitě převedu peníze. Taky bych vám poradila vyměnit zámek na dveřích." "Proč jí vlastně chcete na tu školu dostat, pracovat ve sklárnách nechce." "Teď možná nechce, ale bude, je to její povinnost a rodina jí tam potřebuje. Nehodlám dopustit, aby zahazovala svůj život prací v zoo." Viky se na na svého hosta ještě chvilku dívala, ale už věděla co udělá.

Sidonie byla nadšená, seděla teď v autě a mířila do vily. V autě měla dva kufry a cestovní tašku s věcmi Sid. Bylo jí hned jasné, že Janečková si nenechá ujít možnost, jak vyřešit svoje problémy. Teď zařídí výměnu zámků ještě tady ve vile a Sid tak nebude mít už jinou možnost než jí poslouchat. Naplánovala si to skvěle a byla na sebe náležitě pyšná. To by tak hrálo, aby jí porazili. Naopak ona si s nimi poradí a všem ukáže kdo je hlava rodiny. Doma s námahou vynesla věci Sid do jejího pokoje a všechno pěkně uklidila. Sid to donutí tady nějakou dobu být a tím jí získá zpátky do své moci. Eduarda uklidnila po telefonu, že je doma všechno v naprostém pořádku. Taky si byla jistá, že Sid si rodičům stěžovat nebude, protože nebude chtít ohrozit ten obchod a hlavně Eduardův návrat do firmy. Nakonec si sedla v obýváku a začala zjišťovat jak náročné bude, aby Sid mohla začít ve státech studovat rovnou. Taky bude muset vyřešit co dál s Eduardem ve firmě. Ona jazyky neuměla a tak věděla, že ho potřebuje, jenže se jí nelíbilo, že by vyvázl úplně bez trestu. Ten nápad se stěhováním jeho a Alice pryč možná není tak špatný. Všechno si musí ještě v klidu rozmyslet.

Sid měla za sebou další mizerný den, Adam se jí pořád vyhýbal a jí to bylo strašně líto. Chtěla mu alespoň vysvětlit, proč lhala, ale on nehodlal poslouchat. Teď ho zahlédla jak se taky chystá domů a tak ho doběhla. "Adame prosím, dej mi alespoň pět minut, ať ti to můžu vysvětlit." "Nemusíš se nahmát, mě to nazajímá, nikdy ti neodpustím jak jsi nám všem lhala. Snad ti to opravdu stálo za to. Jsi jen rozmazlený fracek, který neví co se životem a tak si hraje na ošetřovatelku." Adam sledoval jak se Anně objevily v očích slzy a bez dalšího slova utekla. Možná to teď vážně přehnal, ale on byl na ní tak hrozně moc naštvaný. Alena mu taky radila ať si s ní promluví, ale on to nehodlal udělat. Sid utekla od Adama a mířila domů. Jeho slova byla tak bolestivá, tak ráda by mu to vysvětlila, jenže on byl odhodlaný jí potrestat za to, že neřekla pravdu. Teď došla v klidu domů a u bytu se zarazila, klíč nešel do zámku. Nechápal co se děje a tak volala Viky. Tak jí to nebrala a tak nevěděla co dělat. Nakonec jí přišla zpráva a když si jí četla začala znovu brečet. Sid, zámky jsou nové a všechny věci máš u svojí babičky doma. Tady už nebydlíš, takže mě přestaň obtěžovat. Viky.

Čas na lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat