Marek seděl ráno v baru a snažil se si zmírnit bolest hlavy, protože měl docela slušnou kocovinu. Včerejší večer dopadl naprosto katastrofálně, ani den poté nevěděl jak mohl být tak slepý. Uvědomoval si víc než kdy jindy, že Vojta měl pravdu a Viky ho jen využívala. Dokonce i Anna ho v posledním měsíci varovala. Po tom co dala mámě Viky facku se tu strhla dost mela, protože Viky křičela a chovala se hrozně. Nakonec jí Vojta z baru vyhodil a zavřeli pro ten večer bar. Máma jim pak byla schopná říct většinu toho co se stalo, sice jim o rodině Anny neřekla úplně všechno, ale na tom nezáleželo. Viky si nechala zaplatit a vyhodila beze slova Annu z bytu a to bez jediného kousku jejích věcí. Nakonec jim ukázala zprávu, kterou si nechala od Anny poslat, aby viděli to co v ní Viky napsala. Jen na to teď pomyslel a zvedl se mu žaludek. Teď si všiml, že přišli Kája s Vojtou, už dali Matýska do školky a Kája měla ještě čas jít do práce. Šli uvařit kávu a Kája jim všem nandala snídani. "Tak jak ti je? Předpokládám, že jsi s tím pitím pokračoval ještě doma." "Vlastně jsem tu zůstal, neměl jsem chuť jít domů a taky jsem si zablokoval Viky." Vojta se na něj chápavě podíval, najednou se zarazil, protože do baru vešla Viky.
Kája sledovala Viky jak přišla a bylo vidět, že chce s Markem mluvit. Bylo jasné, že nečekala jí a Vojtu, protože se zatvářila dost znechuceně. "Ahoj Mařenko, potřebuju s tebou mluvit." "My dva už nemáme o čem mluvit, protože já jsem s tebou navždycky skončil." "Prosím tě nech si to vysvětlit, nevíš o co jde" Marek byl rozhodnutý tentokrát nenechat Viky vyhrát, celé roky ho jen využívala a to teď skončí. "Víme úplně přesně co jsi udělala, viděli jsme i tu nechutnou zprávu co jsi Anně poslala. Nebýt přátel v práci byla by úplně zničená a bez svých věcí. Celé roky jsem tě hájil i před Vojtou a Kájou, ale ty jsi mě neustále jen zneužívala." "Mařenko, tak to není a s Ančou to je mnohem složitější, protože nic o její rodině nevíte." "Sakra ty jsi, ale odporná mrcha slyšíš se co říkáš? Tady nejde o její rodinu, ale o to co jsi udělala. Ber na vědomí, že už tě nechci nikdy vidět a tady jsi taky skončila." Vojta sledoval jak Marek odešel do zázemí a Viky chtěla jít za ním. "Myslím si, že jsi slyšela dobře, tady už nejsi vítaná, takže se seber a vypadni nám ze životů." "On se zase vrátí nemůže beze mě být jsem jeho kamarádka." Vojta měl chuť s ní zatřást, aby se konečně probrala a pochopila, že tady o ní nikdo nestojí. "Kamarádi si nelžou a hlavně se nevyužívají, což ty děláš pořád." "Ty prostě jen žárlíš, že mě má radši než tebe."
To už nevydržela Kája a zapojila se do hovoru. "Ty nejsi ničí kamarádka, nemáš žádné právo tak někoho nazývat a teď od tud zmiz, nebo tě vyhodím sama." "Nemůžete mě vyhodit, než si to s Markem vyřeším a ty už mi vůbec nemáš co nařizovat. Ani jeden z vás, bývalý feťák a husa co hromadí věci." Kája se večer divila, že se Marie neovládla, ale teď jí plně pochopila a vrazila facku Viky taky, protože Vojtu nikdo urážet nebude. "Okamžitě vypadni, nebo dostaneš další ty mrcho jedna." Vojta objal Káju a sledoval jak Viky utekla. Tak tady se to snad už vyřešilo kompletně, protože Marek stál ve dveřích zázemí a všechno nejen slyšel, ale i viděl. "Jsi v pořádku?" "Jo jsem, včera když jsi mi to celé vyprávěl jsem nechápala tvojí mámu, že jí jednu vrazila. Tohle jsem úplně nechtěla, ale už to bylo přes čáru." "Myslím, že si dáme tu snídani a Vojta tě pak doprovodí do práce. Omlouvám se vám oběma, že jsem to celou dobu nechtěl vidět. Měli jste pravdu a ona mě jen využívala." Marek byl rád, že to celé slyšel a vidět, konečně to celé může uzavřít. Ještě, ale bude muset dojít do zoo a omluvit se Anně.
Sid seděla ráno Adamovi na klíně a snažila se pobrat co všechno se událo. Ještě večer paní ředitelka volala, aby jim řekla co se v baru stalo. Teď ještě volala Kája, šla do práce a chtěla jim říct o ranní scéně v baru. "Upřímně jsem úplně v šoku, pořád jsem ještě nezpracovala ten včerejšek. Nechtěla jsem, aby to skončilo až takhle, jen jsem chtěla, aby všichni o Viky znali pravdu." "Lásko, takhle to dopadlo kvůli Viky, to ona udělala hroznou věc. Navíc tam ty problémy s ní byly už dlouho a jak je vidět tak to konečně došlo i Markovi. Ty si s tím teď nedělej žádné starosti." "Děkuju Adame, opravdu za všechno, kdyby nebylo tebe možná bych to všechno nezvládla." "Anni já tě miluju a to já bych měl děkovat, že jsi mi dávala pořád další a další šance, které jsem si fakt nezasloužil." "Adame jsi láska mého života a já chci být s tebou, všechno ostatní je minulost a já jsem teď s tebou, nic víc není důležitější." Sid ho nakonec políbila a pak se pomalu začali chystat do práce. Taky ještě odepsala mámě, že je všechno v naprostém pořádku. Na ten šok až zjistí pravdu o tom co se tu za dobu jejich nepřítomnosti stalo má ještě čas. Zatím ať si myslí, že je všechno v pořádku a jediná nová věc je, že je zamilovaná a šťastná. Adam byl rád jak se to s Viky vyřešilo. Možná to není úplný konec, ale rozhodně zatím dostala co si zaslouží.
ČTEŠ
Čas na lásku
ContoDěj se začíná odehrávat kolem 43 dílu seriálu pak už se vše vyvíjí jinak. Sid se vzpamatovává z toho, že její babička zná pravdu a zuří. Zatím chce zoo sebrat peníze a zrušit výrobu skleněných figurek. Taky chce tátu vyhodit z firmy a nutí ho i s m...