O šest měsíců později.
Adam seděl u sebe v zázemí a snažil se soustředit na nové informace o snůžkách. Jenže se mu to zrovna moc nedařilo, protože myslel na Aničku. Poslední týden jí nebylo dobře a on doufal, že to není nic vážného. Dneska se rozhodla jít k doktorovi a on byl za to rád. Bál se o ní, byla za ty poslední měsíce už jeho nedílnou součástí. Tak moc si zvykl na její přítomnost ve svém životě, že už si neuměl život bez ní už vůbec představit. Zároveň si neskonale užíval mít zase velkou rodinu a byla teď opravdu velká. Anežka a Raul už pár měsíců tvořili pár a všichni jim to moc přáli. Na rodinných akcích ve vile se teď scházeli úplně všichni včetně Elišky s Robertem a kluky. On sám si na to zvykal pozvolna, ale o to šťastnější teď byl. Měl Annu a práci která ho bavila, díky cestování kvůli jeho práci koordinátora si s Annou užili i pár krátkých dovolených. Po dvou cestách bez ní si uvědomil, že mu strašně chybí a na další už ji bral sebou jako doprovod. Taky teď začal uvažovat o novém bydlení, měl dostatečně velký příjem a měl už i peníze z pojistky po rodičích. Před dvěma měsíci totiž uplynula zákonná lhůta a jeho rodiče byli soudně prohlášeni za mrtvé. Byl rád, že se to ukončilo a hlavně, že ani Zlamalová nedosáhla svého a navíc jí z ministerstva pro pochybení vyhodili. Teď se zkusil znovu vrátit k práci a čekal až Anička přijde.
Sid seděla v čekárně na středisku a byla nervózní. Už týden jí nebylo úplně dobře a Adam si o ní dělal starosti a chtěl ať si radši zajde za doktorem. To udělala, ale ne k praktikovi, už totiž pár dní věděla co jí je. Test její podezření potvrdil a teď čekala na gynekologii, aby jí to potvrdil i lékař. Měla trochu strach jak Adam zareaguje, ne proto, že by miminko nechtěl už o tom i mluvili, že do budoucna by to bylo fajn. Spíš to teď nebylo úplně plánované, brala antikoncepci, ale holt ani to není úplně stoprocentní ochrana. Po půl hodině odcházela z ordinace s fotkou z ultrazvuku a těhotenskou průkazkou. Nemohla tomu uvěřit, čekají s Adamem miminko. Zároveň si uvědomila, že asi nikdy nebyla šťastnější, snad bude Adam stejně nadšený jako ona. Pomalu se vydala směrem do zoo a zároveň uvažovala jak to vezme rodina. Ta se teď značně rozrostla, protože to v co doufala se stalo skutečnosti a Anežka a Raul teď vytvořili pár. Bylo úžasné, když se všichni sešli ve vile včetně Elišky s Robertem a kluky. Všimla si i jak si to máma užívá, měla ráda společnost a teď byla ve svém živlu.
Anežka si užívala kávu v Raulově společnosti, seděli spolu na lavičce u gepardů. Byla ráda, že tomuhle vztahu dala šanci. Raul byl úžasný muž a bylo jí v jeho společnosti opravdu moc dobře. "Tak jak se těšíš na víkend? Určitě ti tam nebudu u závodů překážet?" "Budu moc rád, když tam budeš, sice na tebe nebudu mít tolik času, ale už jen to, že tam budeš bude skvělé." Anežka se na něj usmála a opřela si hlavu o jeho rameno, zároveň si v dálce všimla Anny jak jde do práce. "Anča jde dneska nějak pozdě, netušila jsem, že tu ještě není." "Alice mi říkala, že ani včera nepřijeli na večeři, prý byla unavená." "Kdysi bych řekla, že mají s Adamem problémy, ale on se díky ní opravdu změnil a tak by to nedávalo smysl. Je fakt, že teď bylo spoustu práce tak si možná jen chtěla Adama užít." "Taky si to myslím, když je spolu vidíš tak jsou úžasní. Mimochodem Adama jsem se ptát nechtěl, ale jak zvláštní je, že teď už neměl žádný atak?" "Nikdy neměl tak dlouhou pauzu a i ten před půl rokem byl slabý, třeba je to dobré znamení a asi se uvidí časem." Nakonec se rozloučili a Anežka zamířila k sobě do pavilonu.
Sid se došla převléct do pracovního a byla ráda, že tu Eliška teď není. Nakonec se vydala k Adamovi do pavilonu, cestou si všimla Boba, který mířil do budovy vedení. Adama našla u terárií, on si jí hned všiml, sešel k ní a objal jí. "Miláčku tak jak jsi dopadla je všechno v pořádku?" Sid nevěděla jak bude Adam reagovat, ale doufala, že bude rád. "Ano lásko všechno je v pořádku, vlastně víc než to. Víš já věděla co mi je jen jsem to chtěla mít potvrzené a doufám, že budeš rád." Adam úplně nechápal co tím chce Anna říct, ale pak mu podala fotku, kterou měla v bundě. Nevěřícně se díval na fotku z ultrazvuku. Okamžitě jí zvedl ze země a zatočil se sní a pak jí začal líbat. Potom vzal její tvář do dlaní a díval se jak se na něj usmívá. "Anni miluju tě a jsem strašně šťastný, vlastně víc než to." "Taky tě miluju, trochu jsem se bála jak to přijmeš, sice jsme o tom už mluvili, ale zatím jen do budoucna." "To je pravda, ale nic to nemění na tom, že jsem nadšený a je všechno v pořádku?" "Je, dokonce v tom nejlepším, doktor říkal, že ani to že jsem brala dál antikoncepci nevadí, prostě jak jsem měla tehdy tu chřipku tak léky na ní oslabili účinek antikoncepce. Teď jsem v devátém týdnu a asi bych to zatím ráda nikomu neříkala." "Je mi to jasné, chceš to všem říct až na vánoce." Sid se usmála znal jí tak dobře, znovu ho políbila a už se nemohla dočkat až to za tři týdny všem řeknou. Budou to úžasné novinky pro rodinu.
ČTEŠ
Čas na lásku
KurzgeschichtenDěj se začíná odehrávat kolem 43 dílu seriálu pak už se vše vyvíjí jinak. Sid se vzpamatovává z toho, že její babička zná pravdu a zuří. Zatím chce zoo sebrat peníze a zrušit výrobu skleněných figurek. Taky chce tátu vyhodit z firmy a nutí ho i s m...