18. Podezřelé chování

245 9 0
                                    

Sid šla s Adamem ráno do práce a než půjdou každý do svého pavilonu ještě se zastavili na rozcestí u lemurů. "Lásko už jsi přemýšlela jak to chceš vyřešit s Viky?" "Promluví si s paní ředitelkou a řeknu jí, že už to dál nemusí tajit. Myslím si, že asi bude i lepší když to klukům řekněme ona." "S tím plně souhlasím, mimochodem Alenu to pořád strašně vytáčí tak jako Elišku s Anežkou." "Já vím, Eli mi to říkala, já jsem to jen nechtěla řešit. To co dělá babička je jedna věc to co udělala Viky věc druhá." "Hlavně, že ti zatím přestala psát a zatím se stáhla, iluze si nedělám, ale jsem rád kvůli tobě." "Jsi úžasný chlap a já jsem moc šťastná, že tě mám." Adam si jí ještě přitáhl k polibku a pak pozoroval jak jde k sobě do pavilonu. Byl tak šťastný, že mu to všechno odpustila a pořád to nebral jako samozřejmost. Zajímavé bylo, že Anny babička zatím nepřišla na to, že její věci jsou pryč. Předevčírem, když je odvezli tak si myslel, že to zjistí, ale ona si byla moc jistá sama sebou a to se jim teď vlastně hodilo. Každý den s Annou byl úžasný a on si pořád trochu vyčítal o kolik času je ochudil tím svým odmítáním. Naštěstí jejich láska jim dávala tolik a on udělá všechno, aby byla Anna šťastná.

Marie si došla cestou zpátky do kanceláře pro kávu. Teď mluvila s Annou a ta jí řekla, že už si nemusí před Markem a Vojtou dávat pozor. Byla odhodlaná se postavit tomu co jí Viky udělala, což bylo jedině dobře. Teď se jí na to navíc ptala Kája, byla ráda jak si to s Vojtou všechno urovnali. "Marie prosím tě, opravdu nevíš co se mohlo s Annou stát? Kluci a hlavně Vojta už si opravdu dělají starosti. Ona vůbec nechodí do baru, jako chápu, že teď je s Adamem, ale jakoby se i mě vyhýbala." "Víš tohle by vám měla Viky vysvětlit sama a jsem zvědavá co řekne. Já vím co si udělaly, respektive co Viky udělala Anně, řeknu jen tolik, že s Viky už nechci mít nikdy nic společného." Kája se zmateně dívala na tchýni jak zamířila po schodech nahoru do kanceláře. Napsala tedy hned Vojtovi, aby se tu stavil co možná nejdřív. Rozhodně oba podezírali, narozdíl od Marka, Viky z něčeho hodně zlého. Jen zatím nevěděli co přesně se stalo a z toho co Marie řekla jí doslova předběhl mráz po zádech. Taky si poslední dny všimla jak Eliška, Anežka a Alena spolu často mluví a dávají si pozor, aby je nikdo neslyšel. No musí počkat na Vojtu a pak se uvidí.

Eliška si užívala usměvavou Anču, od doby co byla s Adamem jako by se všechno změnilo k lepšímu. Pořád tu byla její babička a hlavně zrada Viky, ale díky podpoře Adama a jejich lásce to snášela mnohem lépe. Ona si taky užila předevčírem večer s Robertem, příjemná večeře a hlídání Sidonie Novotné, aby si Anna mohla vzít ve vile věci. Robert už taky znal celý ten příběh a shodli se, že by té ženské nejraději vylili víno na hlavu. Teď přišla Anna z venku a opravdu zářila jako sluníčko. "Jsem ráda, že je ti už líp a hlavně ti vztah s Adamem svědčí." "To je pravda, jsem moc šťastná. Tolik se toho za ten poslední týden stalo, taky volala ráno máma a jednání pokračují dobře a zda se, že smlouvu, uzavřou jak bylo v plánu. Jo mluvila jsem s paní ředitelkou, že už to ohledně kluků může vzít do svých rukou. Viky je zřejmě úplně v háji podle toho co říkala Kája a tak ať si to vyžere celé." "Ančo tak to je moc dobře, myslím si, že je čas, aby se zodpovídala před kamarády za to co ti udělala." Sid se usmála, věděla, že má Eliška pravdu. Viky se teď doslova vařila ve vlastní šťávě. Alena byla včera večer v baru a Viky se utrhovala na návštěvníky baru i na kluky. Jak Ála poznamenala měla co dělat jí jednu nevrazit, ale odolala tomu.

Adam se vracel od Alberta, kvůli novým publikacím o pavilonu Madagaskar. Co měl zajištěnou jinou práci, nějak snáz se s ním dalo vyjít. Zastavil se u zábradlí a pozoroval Káju s Vojtou. Bylo mu jasné co řeší, od Aleny věděl jak se Viky chová, protože byla včera s klukama v baru. Ála to jemu a Anně dneska ráno líčila a to dost podrobně. Paní ředitelka už to taky nehodlala tajit a teď mu na chodbě řekla, že Kája ví, že Viky něco provedla. Sešel tedy pomalu dolů a jak okolo nich procházel oba se po něm otočili. No asi budou mít ti dva o čem přemýšlet. Kája se po Adamovi podívala a chvíli přemýšlela se zeptat i jeho, ale on kolem prošel hrozně rychle. "Myslím si, že on ví úplně přesně co se stalo. Vojto já se úplně bojím, protože to co řekla tvoje máma znělo vážně hrůzostrašně." "Tak to, že Viky něco provedla víme, ale co mohla udělat a proč to Anna neřeší." "Taky si myslím, že to tady ví i další, protože je tu takové podezřelé chování od pár lidí. upřímně já už nevím, ale už se i bojím to zjistit." "No táta chce vzít mámu večer k nám na večeři, takže budeme mít možnost se jí zeptat." "Chceš to teď řešit s Markem?" "Ne nechci, ten si pořád jen o Viky dělá starosti a absolutně nevidí, že ta ho jen využívá. Mám už jí vážně plné zuby a o tom jejím chování ani nemluvím." Vojta nakonec šel zpátky do baru a nevěděl co se vlastně večer dozví.

Čas na lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat