Adam vezl Annu a Alenu do rodinné vily Novotných. Sidonie měla totiž dnes večer pracovní večeři a jako pojistka byla ve stejné restauraci Eliška s Robertem. Jak Alena poznamenala udělají si hezký večer a zároveň jim pohlídají babičku Anny. Hrozně se zároveň těšil, že si Anna bude moct dát věci do nové skříně a komody. Sid byla trochu nervózní, ale Adam i Alena jí oba uklidňovali, že bude všechno úplně v pohodě. Teď přijeli k vile a Adam zaparkoval. Alena šla jako první a Sid naprosto nevěřícně sledovala jak si během necelé minuty poradila se zámkem. Adam se jen potutelně usmál a přitáhl si jí k boku. "Takové zámky jsou hračka, ani jsem se nezapotila." "Sice nevím kde jsi se to naučila, ale jsem za to moc ráda." Nakonec vešli do vily a jen zkontrolovali, že je alarm opravdu vypnutý. Sid je vedla do druhého patra domu, kde měla svůj starý pokoj. Bylo zvláštní tu být, ale neměli moc času. Adam jí zabalil počítač, který se tu taky ocitl a s pomocí Aleny si vzala oblečení. Nenamáhala se balením, věci brali rovnou na ramínkách a Adam zrovna odnesl první várku do auta. Teď si Sid balila prádlo a Alena do tašky balila její boty. "No alespoň už si vezmu i nějaké lehčí oblečení, protože to jsem tam úplně neměla. Jen toho nechci brát moc, nemám to kam dát." "Máš to kam dát, takže si opravdu vezmi všechno potřebné."
Sid se na Álu nechápavě podívala, ale odpovědi se jí nedostalo. Nakonec už měla všechno co potřebuje a Adam vzal nejtěžší tašku s botami. "Ještě chvilku vydržte." Adam sledoval jak rychle vešla do protějšíhk pokoje, jak pochopil do ložnice jejích rodičů. Vešla do šatny a za chvilku se vrátila s malou obálkou. Nakonec za nimi Alena zase zamkla a oni se vydali na cestu do bytu Adama. "Opravdu moc děkuju Álo, jsem ti strašně moc vděčná." "To byla naprostá maličkost, hlavně, že máš svoje věci." Po cestě vysadili Alenu u ní doma a pak už jeli k sobě. Adam se strašně těšil až to tam Anička uvidí. Takže na začátku vzali jen pár věcí s tím, že on pak dojde pro zbytek. Sid vešla do bytu a zůstala stát v naprostém šoku. Celý byt byl kompletně přestavěný a hlavně tu přibyl nový nábytek. Najednou se díky přestavění terárií a novému nábytku zdál byt mnohem větší. V šoku se otočila na Adama, který zatím položil její věci na stůl. "Adame, jak a hlavně kdy?" "Ráno tu byla Alena s klukama co jsem s nimi sloužili a děda jim pomohl ohledně terárií. Chtěl jsem ať se tu cítíš dobře a navíc to spaní na staré posteli moc pohodlné nebylo."
Adam viděl jak je Anna nadšená a vzápětí mu skočila kolem krku. "Jsi úžasný, ale já bych s tebou spala klidně na zemi, jen když bychom byli spolu." Chvilku se líbali a Adam pak šel pro zbytek věcí. Uvědomil si, že Alena měla pravdu, když mluvila o tom, že by s ním Anna klidně spala i na zemi. Tolik chtěl, aby se tu cítila dobře. Nebylo to tady velké, zvlášť teď, když si uvědomil v čem vlastně vyrostla. Zároveň, ale byla tak úžasná a snášel tak dlouho sama všechno co se jí dělo. Konečně mu dokázala už i říct jak vyváděl její táta, když zjistit, že neodletěla. Když se vrátil zpátky do bytu tak Anna si pomalu zaklízela věci. Všechno co měl v rukou rovnou pověsil do skříně. "Opravdu jsi si vzala všechno co potřebuješ?" "Rozhodně ano, nepotřebuju toho tolik a vážně mi to bude stačit. Jsi úžasný chlap Adame a já tě miluju." Adam si jí přitáhl k sobě, pak doklidili zbytek věcí a objednali si večeři. "Anni, co jsi potřebovala u rodičů v pokoji?" Sid se usmála a sáhla do kabelky kde měla obálku a ukázala její obsah Adamovi. Ten byl dost v šoku, když viděl co v ní je. "Než máma s tátou odjeli tak mi máma řekla, že u ní v šatně je tohle. Myslela jen pro jistotu, asi jí ani ve snu nenapadlo co by se mohlo stát."
Adam si uvědomil, že Alice se asi celkem dost bála doby co budou pryč. Nejdřív návštěva u ředitelky a teď tahle finanční rezerva. "No tvoje máma, prostě počítala skoro se vším." "Máš pravdu holt jen podcenila to jak bude Viky ochotná ke zradě. Proto to nechala ve vile, vlastně jen taková jistota, nečekala, že bych tam nemohla. Naštěstí ta dnešní taková malá loupež se povedla a hlavně mám svoje oblečení. Ty peníze chci spíš jako rezervu." Adam se usmál, měla úplnou pravdu. Pak se v klidu najedli a on se rozhodl jí názorně ukázat jak pohodlná je po společné sprše jejich nová postel. Později večer když už Adam usnul seděla Sid na posteli a pozorovala ho. Pořád tohle všechno nebrala jako samozřejmost, protože to byl spíš zázrak. Po tom všem co se mezi nimi stalo byli konečně spolu a milovali se. To jak předělal byt jí strašně potěšilo, protože vlastně zatím nemluvili jak to bude dál. Nevěděla jestli by chtěl, aby tu zůstala nebo by si měla najít svoje bydlení. Najednou to tady bylo mnohem útulnější. Peníze od mámy zandal Adam do svého malého trezoru, kde měl osobní dokumenty a památky po rodičích. Máma jí nenechala několik tisíc, bylo to vlastně docela hodně, ale nebyl problém jí je po návratu vrátit. Opatrně si lehla a Adam jí automaticky objal, tady jí bylo nejlíp, přímo v jeho náručí.
ČTEŠ
Čas na lásku
Storie breviDěj se začíná odehrávat kolem 43 dílu seriálu pak už se vše vyvíjí jinak. Sid se vzpamatovává z toho, že její babička zná pravdu a zuří. Zatím chce zoo sebrat peníze a zrušit výrobu skleněných figurek. Taky chce tátu vyhodit z firmy a nutí ho i s m...