Alice seděla vedle Eduarda v autě a jeli vyzvednout Raula. Sid s nimi chtěla mluvit a poprosila je, aby za ní společně dnes přijeli do zoo. Vůbec nevěděla co si má myslet, protože netušila co se tu těch čtrnáct dní dělo. Jediné z čeho měla opravdovou radost byla zpráva, že je s Adamem. Věděla moc dobře jak moc je do něj zamilovaná, ale zároveň i to, že on se jí z nějakého důvodu vyhýbá. S Eduardem byli oba moc spokojení, že má po svém boku fajn chlapa. Manžel jí totiž konečně přiznal, že před pár týdny ty dva slyšel v momentě, kdy Adam Sid odmítl, protože jí nechce ublížit a že si zaslouží někoho lepšího. To hodně prozrazovalo z jeho povahy a taky měl Eduard dost informací od Radka. V zoo to zatím byla stále událost číslo jedna, jediné co oběma dělalo starosti bylo to co jim ještě řekl. Sid prý pár dní chodila doslova jak tělo bez duše, ale pak najednou bylo všechno v pořádku a oba si byli jistí, že to není jen vztahem s Adamem. Prostě se doma stalo něco, co jim Sid neřekla, z dalších myšlenek jí vyrušil Eduard. "Alice nedělej si starosti, teď to stejně nevyřešíš, musíme počkat na to co nám řekne Sid." "Já vím, ale pořád mám pocit, že nám něco tají a něco nám neřekla. Navíc je tady i Ed, když jsem s ním předevčírem mluvila tak byl divný."
Eduard se na manželku usmál a snažil se tvářit vyrovnaně, ale jemu samotnému bylo jasné, že tahle dopolední schůzka, navíc ještě s Raulem, nebude nic hezkého. Raul mu řekl, že v zooo sice byl, ale krom toho, že Sid vypadá s mladým Hruškou strašně šťastně nezjistil nic. Dokonce za ním Sid ani nebyla u rybníka a on nevěděl proč. Samozřejmě pokud byla šťastná s Adamem tak asi byli hlavně spolu. Naštěstí jednání ve Slovinsku dopadla skvěle, vlastně ještě líp. Měl teď daleko jistější pozici ve firmě a to bylo moc dobře, hodlal se totiž matce postavit. Už si odmítal dál nechat rozkazovat, protože firmu a jednání celé roky řídil on. Pokud by se matka rozhodla ho znovu chtít vyhodit, tak jí pohrozí zničením firmy. Alice s tím sice nesouhlasila, ale nechala rozhodnutí o tom jak to se Sidonií řešit na něm. Teď zrovna nabrali Raula a vydali se do zoo. Raul byl zmatený z přání Sid, aby přijeli dnes všichni do zoo, protože se zdálo, že se stalo opravdu něco důležitého. Jenže co to přesně nevěděl a ani Radek v to moc nápomocný nebyl.
Sid byla v zázemí u žiraf a měla tu jak Adama tak Elišku s Anežkou. Alena byla v práci a byla připravená přijít pokud by to bylo třeba tak jako Adamův děda a paní ředitelka. Teď se choulila u Adama v náručí a snažila se uklidnit. Věděla, že nyní jí čeká to nejhorší a to říct pravdu a snažit se uklidnit rodiče, aby neudělali nějakou hloupost. "Lásko bude to dobrý, neboj jsme tu pro tebe." "Adam má pravdu, já i máma ti pomůžeme jak budeme moct. Hlavně já vím, že se je budeš snažit chránit, ale myslím si, že je musíš nechat si to s babičkou vyřídit." "Jenže toho se přesně bojím Eli, protože teď je táta zpátky ve firmě, smlouvy dopadly skvěle, ale co když se zase všechno vrátí na začátek?" "Anni, Eliška má pravdu musíš je nechat, aby se sami rozhodli jak to přijmou a hlavně jak si to s ní vyřeší." Sid se na Adama podívala a konečně si uvědomila, že má pravdu. Bude to muset nechat vyřešit rodiče po svém, protože teď je asi čas změnit situaci v rodině a přehodnotit vztahy. "Já vím, že máte pravdu, ale není to pro mě lehké. Takový krutý návrat totiž prostě nečekají." Následně je přerušil příchod jejích rodičů a stejdy. Alice s Eduardem a Raulem vešla do přípravny žiraf a všimla si, že je tam dost plno. Pohled na dceru, která byla viditelně rozrušená a choulila se v náručí Adama jí vyděsil. Eduard pozoroval scénu v přípravně a byl nervózní z toho co se dozví. Sid vypadala rozhozeně a sice objala Alici, ale jednou rukou se pořád držela Adama.
Nakonec si všichni sedli ke stolu a on se podíval na Raula, který byl úplně stejně zmatený a teď to dal najevo. "No Sid tak jsem zvědavý co se dozvíme a musím říct, že mě mrzí, že jsi za mnou celou dobu nebyla." Sid se podívala po ostatních a nakonec na Adama. Ten jí objímal a políbil jí do vlasů, takže nakonec se odhodlala začít s pravdou. "Promiň strejdo nemohla jsem tam jet, protože by to znamenalo dát babičce na vědomí, že se s tebou vídáme." Eduard byl v šoku tohle nečekal, Sid seděla u Adama, který ji objímal a její dvě kolegyně tu taky zůstaly, protože prý ví co jim chce říct. "Jak by se to mohla dozvědět? Sid, do teď to nezjistila a ani ji to zatím nenapadlo." "Babička si najala soukromého detektiva ještě než jste odjeli, aby mě sledoval. Pak tu byl i teď v týdnu a znovu mě chtěl sledovat, ale Adamovi bývalí kolegové z armády si s ním poradili." "Proboha zlato a proč si najala detektiva? Vždyť to nedává žádný smysl, to je to co jsi nám nechtěla říct?" Sid se zarazila a věděla, že cesta zpátky už prostě není. "Lásko chceš, abych to řekl já, nebo to zvládneš?" Alice šokovane poslouchala Adama a začala tušit něco strašného, bohužel další slova dcery jí to potvrdily. "Najala si detektiva, aby zjistil kde bydlím a díky tomu se jí podařilo podplatit Viky. Ta mě následně vyhodila z bytu a všechny moje věci dala babičce." Adam sledoval jak rodina Anny stuhla a její maminka začala plakat.
ČTEŠ
Čas na lásku
Short StoryDěj se začíná odehrávat kolem 43 dílu seriálu pak už se vše vyvíjí jinak. Sid se vzpamatovává z toho, že její babička zná pravdu a zuří. Zatím chce zoo sebrat peníze a zrušit výrobu skleněných figurek. Taky chce tátu vyhodit z firmy a nutí ho i s m...