Odpoledne seděla Sid na lavičce ve vesničce Tiébélé a čekala na Marka. Konečně mu začala brát telefony a on volal, že by s ní chtěl mluvit. Ráno po příchodu do práce řekli s Adamem všem, co o ní a o tom co se stalo znali pravdu, všechno okolo Viky. Paní ředitelka měla jednání na radnici, ale jinak tu byli všichni. Hlavně Adamův děda říkal, že Marii opravdu chápe, protože se jí to s Viky strašně dotklo. Informace o ranní scéně v baru doplnila i Kája s Vojtou, kteří se k nim připojili. Oba byli trochu v šoku, když jim řekli celou pravdu o její rodině, ale o to víc byli na Viky naštvaní. Vojta jí pak napsal, že to všechno řekl i Markovi a ten se tak trochu složil. Začal si prý strašně vyčítat, že je to i jeho vina, protože Viky pořád chránil a omlouval. Adam jí radil ať si s Markem promluví pokud o to bude stát a on o to opravdu stál. Zatím se jí na to nechtělo myslet, ale rodiče se za tři dny vrátí domů. Začala uvažovat jak a kdy jim to říct, protože se bála jak na to zareagují. Naštěstí měla Adama a díky němu věděla, že to všechno zvládne.
Marek se ploužil do zoo, protože mluvil s Annou a ona byla ochotná ho vyslechnout. Po tom co mu řekl Vojta, když se ráno vrátil do baru, byl zhnusený z Viky ještě víc než před tím. Absolutně nechápal jak mohl být tak slepý, protože všichni mu to pořád říkali. Všichni viděli jak ho Viky využívá a on dělá věci co nechce jen kvůli ní. Zahlédl Annu jak sedí na domluveném místě a zamířil k ní. "Ahoj a děkuju, že jsi souhlasila, že si se mnou promluvíš. Opravdu bych pochopil, kdyby jsi o tom nechtěla mluvit a navíc se mnou." "Před pár dny bych toho asi schopná nebyla, ale poslední týden změnil hodně věcí. Nejen proto, že jsem s Adamem, ale hlavně protože jsem to konečně dokázala přijmout. Pořád to strašně bolí, taková zrda nezmizí hned, ale už jsem víc v klidu." Marek jí poslouchal a obdivoval ji, prožila strašné věci, ale teď se jim chtěla postavit čelem. "Mě tak mrzí, že jsem to neviděl, všichni jste mi to říkali a ona pak udělá tohle. Tak moc mě to mrzí, protože je to i moje vina, dávno jsem jí měl nechat si svoje věci řešit samotnou. Pro mě už neexistuje, tohle jí nehodlám nikdy odpustit." "Marku já ti to opravdu nevyčítám, nemám důvod. To jak si to s Viky zařídíš ty a Vojta je jen na vás."
Adam pozoroval Annu jak mluví s Markem a přidal se k němu děda. "Vidím, že nakonec Anička svolila k rozmluvě. Mimochodem Marie mi říkala, že Viky vážně udělila zákaz vstupu a já to plně schvaluji." "Je to tak, víš myslím, že to pomůže oběma. Anna má Marka i Vojtu ráda a trápilo jí to všechno i kvůli nim. U Vojty si byla jistá, že bude na její straně což jsi i ráno viděl, ale u Marka to nevěděla. Teď je Viky na všechno sama a upřímně jí to přeju, včetně toho zákazu." "To chápu, pro mě je důležité, že jste spolu a ty jsi šťastný." "Jsem dědo, opravdu a to moc, teď máme pár dní čas nabrat sílu, protože za tři dny se vrací její rodiče." "Už se rozhodla jak a kdy jim to chce říct?" "Zatím ne, ale máme ještě čas, jediné co ví je, že to chce říct rovnou i Raulovi." Adam nakonec zůstal sám, protože děda šel provádět dalšími skupinu. Anička se zatím opravdu nerozhodla jak to rodičům řekne, ale zatím uvažovala říct jim to tady v práci. Teď se díval jak Anna objala Marka a teď se už trochu s úsměvem vydal pryč, takže on došel až k ní a objal jí. Sid si byla jistá, že Marek bude v pořádku, možná ne hned, ale určitě bude. U Vojty s Kájou to věděla už déle, ale Marka to zasáhlo úplně nepřipraveného.
"Jsem ráda, že jsem s ním mluvila. Všechno ho tak moc mrzí, ale snad bude v pořádku." "Určitě bude a ty taky. Tohle jste si museli vyjasnit. Viky vlastně ublížila i jemu, jen jinak než tobě." "Máš pravdu lásko a já to vím, ale teď už je to pryč. Marek mi říkal, že mluvil s Břéťou a on i maminka pana soudce to ještě nezpracovali. Zatím prý Danuše zvažuje, že nechce, aby někdo jako Viky pracoval u jejího syna." "To chápu, protože jak ráno říkal Vojta, mají s ní problémy už taky déle, prostě asi si pořád myslela, že se svět musí točit kolem ní a teď konečně zjistí, že to tak není." Sid se usmála, měl úplnou pravdu a ona byla vděčná za to jak jí chápe. "Slíbila jsem Markovi, že večer přijdu do baru, chceš jít taky? Nechci tě k ničemu nutit." "Půjdu moc rád, myslím si, že to bude fajn večer. Dáme si dobrou večeři a všechno bude fajn." "Skvělé a řekni Aleně ať jde s námi, alespoň bude sranda." Adam jí ještě doprovodil k jejímu pavilonu a pak se vydal po své práci. Upřímně se na ten večer těšil, bude fajn jít s Annou ven. Ona potřebuje rozptýlení, protože se blížil den, kdy se vrátí její rodiče a ona jim bude muset říct pravdu. Taky se teď blížilo výběrové řízení na pozici po Albertovi a zatím měli tři nabídky a jak řekl děda jednu vyřadili hned, protože to byl starostův člověk. Tak snad nakonec vyberou někoho s kým se bude dát dobře pracovat.
ČTEŠ
Čas na lásku
Storie breviDěj se začíná odehrávat kolem 43 dílu seriálu pak už se vše vyvíjí jinak. Sid se vzpamatovává z toho, že její babička zná pravdu a zuří. Zatím chce zoo sebrat peníze a zrušit výrobu skleněných figurek. Taky chce tátu vyhodit z firmy a nutí ho i s m...