O dva dny později měl Adam volno a Anna si ho zařídila taky, chtěli strávit poslední den před návratem jejích rodičů spolu. Byl prostě čas, aby se Anna uklidnila a zároveň načerpala síly na to co jí zítra čeká. Její rodiče ani strýc zatím netušili co se stalo, protože jediné o čem věděli byl jejich vztah. Anna si dělala starosti co se zítra stane, dokonce už uvažovala to říct i Raulovi. Jenže její babička neřekla poslední slovo a včera ráno u zoo zahlédl člověka co je fotí. Alena a kluci si ho pak podali a byl to opravdu soukromý detektiv. Ta ženská prostě nesložila zbraně a hodlala dál škodit. Naštěstí nic užitečného se nedozvěděla a zatím taky pořád nezjistila, že má Anna dávno svoje věci u sebe. Byla si tak jistá sama sebou, že nepočítala s prohrou. Annu přítomnost detektiva vyděsila a proto zatím stále nechávala Raula v nevědomosti. Byl proto tak rád, že jí dneska vezme ven. Zajedou si k přehradě, pak si dají někde dobrý oběd a užijí si jeden druhého. Sid sledovala Adama jak jim chystá snídani, protože měli oba dnes volno a nikam nespěchali ležela ještě v posteli. Poslední den před návratem rodičů patří jen jim dvěma a jejich lásce.
Během dne musela Sid uznat, že tohle byl úžasný nápad. Byli u přehrady, prošli se po hrázi a jen tak seděli na břehu přehrady. Byl tu klid a pohoda, něco co po včerejšku potřebovala. Adam seděl vedle ní a objímal jí kolem ramen. Rozhodně už byla klidnější než včera po tom co ráno objevil Adam u zoo soukromého detektiva. Jak potom pochopila tak Alena a další kluci z jednotky si s ním poradili. Trochu se zítřka děsila, protože konečně bude muset říct pravdu a úplně nevěděla jak to rodina vezme. Ed už začal něco tušit, ale nevyptával se. Raději byl, ale na víkend u spolužáka a do vily se teď z internátu nevracel. Zatím ho z toho chtěla pokud možno vynechat, protože se o něj i bála. "Lásko o čem přemýšlíš?" "Myslela jsem na Eda jsem vlastně ráda, že jsem ho do toho tentokrát nezatáhla." Adam si Annu přitáhl na klín a políbil jí. "Má tě rád a chtěl by tě chránit a možná dost tuší, ale zároveň respektuje tvoje přání si to řešit sama." "Jsem tak šťastná, že tě mám. Samozřejmě, že máš pravdu no uvidíme co se stane zítra. Mimochodem včera mi říkala Kája, že mají kluci dneska konkurz na novou zpěvačku." "To je dobře, přeci jen jim tam večery se zpěvem lákají hodně hostů."
Po cestě zpátky k autu Sid přemýšlela o tom co jí Kája řekla. Kluci s Viky opravdu skončili, Marek se tentokrát nedal obměkčit a definitivně jí vyškrtl ze života. "Trochu jsem se o Marka bála, ale Kája říkala, že je v pohodě." "Mluvil jsem s Vojtou, když jí byl včera vyzvednout a Markovi konečně došlo jak moc ho poslední roky jen využívala. Taky se tam stavovat Břéťa a paní Křížová to všechno řekla synovi a ten už si hledá novou chůvu." Sid se zastavila a podívala se na Adama, tak tohle nečekala. "Tak tohle jsem nečekala, ale fakt jí chápu. Někoho jako je Viky bych u dětí taky nesnesla." "Přesně tak, ale teď na to nemysli. Dnešek je jen čas pro nás, takže teď vzhůru na oběd a pak si uděláme i hezké odpoledne." Adam chtěl, aby si Anna dnešek maximálně užila a tak si zajeli na dobrý oběd a pak se vydali domů. Pořád si uvědomoval jaké má štěstí, protože jí tak dlouho odháněl a ona mu to všechno stejně odpustila. Doma si jí přitáhl do objetí a pak už postupně skončilo jejich oblečení na zemi a oni si užívali vzájemnou blízkost.
Později k večeru ležela Sid v Adamově náručí a byla šťastná, vlastně skoro celé odpoledne strávili v posteli. Milovali se a taky si povídali, tohle pro ní nikdy nebude samozřejmost. Věděla moc dobře, že zítřek nebude snadný, ale s jeho pomocí to zvládne. Adam si byl jistý, že se Anna zítřku bojí, ale bylo to pochopitelné. Posledních čtrnáct dní pro ni bylo strašně náročných a on si teď uvědomil, že je tu něco o čem s ní chtěl mluvit. Sid sledovala Adama jak vstal a oblékl si boxerky a jí podal svoje tričko. "Lásko o něčem jsem s tebou chtěl mluvit." Adam si všiml jak je Anna nejistá a tak si jí přitáhl k polibku. "Víš nechci tě do něčeho nutit, je to jen tvoje rozhodnutí, ale byl bych moc rád, kdyby jsi tu u mě zůstala už napořád."
Sid poslouchala Adama a nebyla chvilku schopná slova. Nakonec mu skočila do náručí a začala ho líbat. "Adame miluju tě a chci být s tebou a moc ráda tu zůstanu. Nechtěla jsem tě do ničeho nutit, klidně bych si něco našla." "Anni, je to tak správné a já si to moc přeju, miluju tě a kdybych se nechoval jako idiot už dávno jsme mohli být spolu." "Taky tě muju a nech už minulost být, teď jsme spolu a nic není důležitější. Postupně vyřešíme všechno kolem mojí rodiny a pak se budeme moct soustředit jen na nás." "Jsi úžasná a zítřka se neboj, všechno bude v pořádku. Budu tam s tebou já i holky, popřípadě i děda a paní ředitelka, když budeš chtít." "Asi minimálně Elišku bych tam ráda měla, uvidíme jak to zítra půjde." "Raul přijede s tvými rodiči a tak než přijedou máš dost času se rozhidnout." Adam si jí přitáhl do náručí a věděl, že zítra ho bude hodně potřebovat. Řekl jí pravdu, protože všichni byli ochotní být u toho rozhovoru jako její opora.
ČTEŠ
Čas na lásku
Short StoryDěj se začíná odehrávat kolem 43 dílu seriálu pak už se vše vyvíjí jinak. Sid se vzpamatovává z toho, že její babička zná pravdu a zuří. Zatím chce zoo sebrat peníze a zrušit výrobu skleněných figurek. Taky chce tátu vyhodit z firmy a nutí ho i s m...