LIMA ʼ99 (Bahagian 10)

17.1K 121 160
                                    

Benda pertama yang Norhana lihat tatkala dia membuka matanya ialah alat kemaluan Steve betul-betul berada di depan muka.

Norhana sedang memeluk punggung Steve seperti memeluk sebuah bantal. Lelaki itu juga berada di dalam posisi songsang - baring mengiring sambil memeluk punggung Norhana, mukanya disembab dicelah kaki.

Sepanjang malam mereka tidur menghidu alat kelamin masing-masing.

Kepala Norhana terasa berat. Badannya terasa lesu. Penat dan lemah. Mungkin sebab dia berjemur sepanjang siang di Pantai Cenang bersama Steve tadi. Mungkin sebab terlampau lama terperap di dalam bilik kepam itu dua hari tiga malam lamanya. Mungkin sebab mereka terlampau banyak kali melakukan hubungan kelamin. Norhana sudah hilang kiraan berapa kali dia mencapai orgasme.

Norhana memegang kulit mukanya sendiri. Ianya berlendir dengan cairan air mani. Masih lagi melekit, walaupun separuhnya sudah mengering. Tangan cuba mengusap rambut pula. Anak-anak rambutnya melekit-lekit dan berkuping keras.

Barulah Norhana teringat, petang tadi dia dan Steve telah melakukan aksi seks 69. Dipengakhiran aksi seks tersebut, Steve telah memandikan muka dan kepala Norhana dengan air maninya. Sebelum itu, Steve telah membajak taman rahimnya dengan air mani semasa mereka melakukan seks di atas kerusi.

Norhana cuba mengesot sambil menjarakkan tubuhnya dari tubuh Steve. Pelukan punggng dileraikan. Kaki yang memeluk kepala Steve diangkat dan dialih ketepi.

Setelah cantuman badan mereka terpisah, akhirnya Norhana dapat bangun semula dalam posisi bersila di atas katil. Steve yang dari tadi tidur mengiring, kini terlangkup di atas badan sendiri pula. Berdengkur dia tidur sangat nyenyak dibuai mimpi.

Norhana menoleh kepalanya ke sebelah katil. Di atas meja tepi katil itu, jam menunjukkan pukul 11:20 malam. Mereka berdua tertidur sejak petang tadi.

Tekak Norhana rasa mual. Hidungnya rasa meloya. Setiap kali dia menarik nafas, bau tengit dan kuat yang masuk ke dalam paru-parunya.

Norhana menghela nafas. Dia seperti tidak pecaya apa yang telah dilaluinya selama tiga malam berturut-turut bersama seorang lelaki gagah dan perkasa yang bernama Steve Hunter.

Sepanjang tiga malam itu, mereka tidak berhenti melakukan persetubuhan.

Sekali sahaja mereka keluar berjalan-jalan di Pantai Cenang.

Yang lainnya mereka berkurung di dalam bilik itu, tidak memakai sehelai kain baju pun di badan. Bersatu badan, berpelukan, berciuman. Melakukan seks setiap kali mereka bersentuhan. Makan dan tidur. Bila bagun, ulang semula dari mula.

Kerja gila.

Adakah itu yang dinamakan cinta?

Ataupun ianya hanyalah kehendak nafsu serakah semata-mata.

Norhana sendiri keliru dengan apa yang dicarinya.

Sekiranya yang dicarinya ialah kepuasan seks, maka kepuasan seks lah yang akan dia terima.

Tapi bukankah seks itu juga satu keperluan cinta?

Dia akui, hubungan seks bersama suaminya sendiri semakin hambar.

Adakah itu yang menyebabkan dia beralih cinta?

Dari seorang suami biasa, Norhana memilih seorang lelaki yang lebih gagah perkasa?

Norhana mengeluh memikir kemelut dirinya yang tak sudah.

Sukar untuk dia melepaskan Steve.

Tetapi sukar juga dia hendak berpisah dari Nasir.

Apapun... dia perlu mandi dahulu.

Kena bersihkan diri.

Mukanya kotor diselaputi air mani. Badannya melekit dengan peluh. Farajnya masih berlendir.

Pertemuan Cinta di LangkawiWhere stories live. Discover now