34. Bölüm : Ellerin İzi

61 2 0
                                    

Kaya Han Kirezli:

Yemekten sonra masayı toplamama yardım etmişti. Ardından ceketinden aldığı telefonla masaya geri oturmuştu. Telefonu sıkça çalmıştı ve ben de sessize almıştım. Bakışları bana kaydı.

"Bakma öyle. Helin'i senin alacağını tahmin ettim. O yüzden yazdım. Şifreni de bulmak zor olmadı. Benim şifrem de aynısı."

Dolaptan çıkardığım rakıyı işaret ettim.

"İçer miyiz?" Başını salladı. Ardından birer duble rakı doldurdum ikimize de. Masaya geri oturdum. Telefonu kulağına koyduğunda birini arıyordu.

"Biricik," diyen Evren'in sesini duydum. "Neredesin sen? Şirkete gitmemişsin. Deli olduk."

"Gidemedim. Merak etmeyin diye aradım."

"Abini ara, deli oldu."

"Abime nerede olduğumu söylersem polise gider. Sen bil, yeter."

"Sen Kaya'yla mısın?"

"Evet."

"Bir sıkıntı var mı?"

"Şu an yok," dedi bakışları bana doğru dönerken. "Olacağını düşünmüyorum. Merak etme yani."

"Tamam biricik. Telefonun açık olsun. Ben bir bahane bulacağım abinlere."

"Tamam. Helin ne yapıyor?"

"Arkadaşlarını anlattı bütün gece. Anıl diye bir çocuk varmış da. Anladın sen." Gülümsedi.

"Kelebeğim benim. Öp onu benim için. Bugün de benim ailem yok falan dedi, içimde kaldı."

"Vay hain, ailem yok dedi demek ha? Aşk olsun."

"Kapatıyorum şimdi. Görüşürüz."

"Görüşürüz biricik. Dediğim gibi, telefonun açık olsun."

"Tamam."

"Victor sorarsa ne diyeyim?"

"Söylersin. Sadece ona. Anlar o beni."

"Tamam." Telefonu kapattı. Ayağa kalkarak çantasından aldığı sigara paketiyle yanıma geldi ve az önce kalktığı yere geri oturdu. Bir sigara yaktı kendine. Derin bir nefes çekti içine.

"Sigaraya mı başladın?"

"Çok aptalım değil mi? Sanki çok az zarar görmüş gibi bedenime bir de bu zehirin yükünü yüklüyorum."

"Bu gece konuşalım her şeyi. Çünkü biliyorum bir daha fırsat vermeyeceksin."

"Şu an verdiğimi kim söylüyor?"

"Gözlerin."

"Söyleyeceğin hiçbir şey şimdimizi düzeltmeyecek. Boşuna yorma kendini. Aklamaya da çalışma. Çünkü kafana silah dayamış bile olsalar kalbim seni aklamaz Kaya Han."

"Biliyorum. Yarattığım enkazı görüyorum."

"Görmen hiçbir şeyi değiştirmez. Hissetmiyorsun."

Kül KedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin