41. Bölüm : Öndeki Adım

44 3 0
                                    

"Kusura bakmayın, geç kaldım. Ama gerçekten, kesinlikle önemli bir işim vardı." Kaya'yı öpmek gibi. Ama bunu sizin bilmenize gerek yok.

...

Uzun toplantının ardından ağrıyan başımla beraber odamın açık olan kapısına yaklaştım. İçeriden duyduğum sesle yerimde kaldım.

"Emir, bunu şimdilik Mine'ye söyleme. Üzgün zaten. Daha fazla canı sıkılsın istemiyorum."

"Kardeşim daha ne kadar kapalı tutabilirim o manyak kadını? Elbet çıkacak. Bence, sen şimdi şöyle. Sonra tatsızlık çıkmasın."

"Her şey birden gelişsin istemiyorum. Mine olmadan da konuşmam onunla. Sadece, bir süre daha onu orada tut, ve Mine'ye hiçbir şey söyleme."

"Ne saklıyorsunuz siz ikiniz yine benden?" dedim içeri girerek.

"Hiç," dedi Emir. Tek kaşım havalandı. Bakışlarımı Kaya'ya kaydı.

"Hiç.. Öyle mi?"

"Önemli bir şey değil sevgilim."

"Önemli olmayan bir şeyi benden saklıyorsunuz? Anladım." O sırada telefonum çalmaya başladığında hızla ayağa kalktım.

"Sera?" Telefonu büyük bir hevesle açmıştım.

"Teyze," duyduğum ses Helin'e aitti. Ağlıyordu. "Neredesin sen? Sen de annem ve babam gibi bırakıp gittin değil mi beni?"

"Kelebeğim. Ağlama lütfen. Ben seni bırakır mıyım hiç?"

"Bıraktın işte. Neredesin? Yoksun. Zaten ben dayımlar konuşurken duydum. Sen bizi bırakıp gitmişsin."

"Bebeğim, böyle düşünme. Lütfen. Sera yanında mı?"

"Evet."

"Ona verir misin telefonu?"

"Seni istiyor," demişti Helin.

"Efendim?"

"Gerçekten böyle şeyleri küçücük çocuğun yanında mı konuşuyorsunuz siz? İnanamıyorum."

"O kadar düşüncesiz olmadığımızı en iyi senin bilmen gerekiyor Mine. Sence böyle bir şey yapar mıyız?"

"Her neyse. Akşama Helin'i alacağım."

"Hay.."

"Buna itiraz etmeye kimsenin hakkı yok! Onun yanında siz yokken ben vardım! Onun sizden çok bana ihtiyacı var!"

"Tamam, alırsın akşama."

"Tekrar arayacağım. Helin'e ver."

"Teyze?" demişti burnunu çekerek.

"Bi' tanem, sen ağlama. Ben şu an çalışıyorum. Akşama seni almaya geleceğim."

"Yaşasın!"

"Bugün okula gitmedin mi sen?"

"Çok ağladım, sen gelmezsen gitmeyeceğim dedim."

Kül KedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin