54. Bölüm : Yalanlar ve Cesetler

59 3 0
                                    

27 Ekim 2022, oğlumun, Özgür'ümün doğum tarihi. Onu kucağımdan bırakmak istemiyordum. Öylesine güzel bir bebekti ki.. Gözleri babası gibi, toprak rengiydi. Teni esmer, saçları siyahtı. Uçakta, öylesine bebeğimi izledim uzun uzun. Sevdiğim adamın kopyasını doğurmuştum resmen ve bu durumdan çok da memnundum. Özgür ağlamaya başladığımda onu kucağıma aldım. Biraz önce emmişti ve gazı olduğu için ağlıyordu.

"Sevgilim, uyu sen. Sabahtan beridir ilgileniyorsun. Yoruldun. Ben çıkarırım gazını." Özgür'ü Kaya'ya verdim.

"Teşekkür ederim." Gülümsedi. Yatağa girerek gözlerimi kapattım. Birkaç saat dinlenmek bana iyi gelecekti.

...

Gözlerimi Özgür'ün ağlamasıyla araladığımda Kaya'nın onu aramıza yatırdığını görmüştüm. Kaya da uyuyakalmıştı. Oğlumu kucağıma alarak emzirdim. Ardından bezini değiştirerek huzurla uyumasını izledim. Telefonuma uzanarak saate baktığımda inmemize yalnızca iki saatin kaldığını görmüştüm. Hafiften karnım acıkmaya başlamıştı. Özgür'ü güvenli bir şekilde Kaya'nın yanına bırakarak odadan çıktım. Mini dolabı açtığımda gözüme kestirdiğim bir elmayı alarak güzelce yıkadım ardından dilimleyerek bir tabağa koydum. Yolcu koltuklarından birine geçip karşıdaki koltuğa ayaklarımı uzattım. Elmamı afiyetle yerken dışarıdaki bulutları seyrettim.

"Sevgilim?" Kaya'nın sesini duymamla başımı çevirdim.

"Özgür iyi mi?"

"Dur, hemen panik yapma. İyi Özgür. Uyuyor. Şimdi kontrol ettim." Yanıma oturduğunda elmalardan birini dudaklarına doğru uzattım. Elmadan bir tane aldığında yüzünü ekşitti.
"Ekşiymiş." Gülerek elimdeki dilimi kemirdim.

"Ben böyle seviyorum."

"Biliyorum bi' tanem."

"Kaya, sana bir şey soracağım."

"Tabii, sor bi' tanem."

"Daha önce, sormamıştım. Uzaklaştığımız için gerek duymamıştım ancak şimdi geri dönüyoruz. O gece, evimizi kim tarattı?" Kaya sıkıntılı bir nefes verdi.

"Bunu söylemekten utanç duyuyorum. Çağdaş Kirezli."

"Ne?"

"Sonrasında bir çiçek göndermiş. Hem bebeğimizi tebrik etmiş, hem de onsuz bir aile yemeği düzenlememize gönderdiği hediyeyi beğendik mi diye sormuş. Şerefsiz it."

"Çağdaş Kirezli, İstanbul'a mı dönmüştü? Neden bana daha önceden söylemedin?"

"Başımızda onca dert varken bir de canını bununla sıkmak istemedim. Onun gelmesi çok önemsiz bir detaydı zaten. Şimdi de beni düşündürüyor, oraya döndük diye yine bir şeyler yapmaya kalkar mı?"

"Bu sefer gebertirim o herifi. Gerçekten gebertirim."

"Beni korkutan bir şey daha var aslında."

"Ne?"

"Alaz iti. Birkaç ay önce baba olmuş. Umarım kızı onu iyi birine çevirmiştir. Aksi taktirde hiç iyi şeyler olmayacak."

"Kızı mı olmuş? Ne zaman evlendi ki?"

"Evlendi mi bilemem? Ama o bebek Alaz'danmış."

Kül KedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin