"Mine," dedi Barış çantasını kucağına alarak. "Sana göstermem gereken bir şey var. Ben aslında o yüzden geldim buraya." Kaşlarım çatıldı hızla. "Bu, telefonda söylenecek bir şey değil ayrıca söylesem bile bana inanmazsın. Biliyorum. Eski Mine inanırdı ama sen inanmazsın. O yüzden kanıt getirdim. Şunu söylemem gerekiyor ki, bundan ben de hiç memnun değilim. Böyle olmasını istemiyordum. Yemin ederim."
"Barış, sen neyden bahsediyorsun? Ne göstereceksin bana?"
"Sakin ol. Önce sakin ol."
"Barış sakın ol diyerek sinirlendiriyorsun beni! Göstereceksen göster!"
"Tamam." Çantasını açarak çıkardığı tableti bana uzattı.
"Ne yapayım ben bu tableti?"
"Kimin bu tablet, biliyor musun?"
"Biliyorum. Ceyda'nın tableti. Ben hediye etmiştim."
"Tableti aç ve WhatsApp'e gir Mine."
"Sen ne karıştırıyorsun Barış."
"Bir şeyler karıştıran ben değilim Mine. Ve sen de bunu göreceksin. Lütfen bakar mısın?" Sıkıntılı bir nefes vererek tableti açtım. Sol üst köşedeki yeşil simgeye dokunarak WhatsApp'e girdim. Tek bir kişi vardı. Kevser Hanım yazıyordu. Ancak profilinde Kaya ve benim bir resmimiz vardı. "Numara bak ve bana o numaranın kime ait olduğunu söyle."
Parmaklarım tereddütle numaraya tıkladı. Gördüğüm numara Kaya'ya aitti.
"Kaya'nın numarası bu."
"Emin misin?"
"Eminim."
"Şimdi konuşmalara gir." İsmin üzerine tıkladım. "En üste çık. Zaten pek bir konuşma yok tablet olduğu için." En üste çıktığımda mesaj ilk buradan atılmıştı.
Sevgilim, telefonumun şarjı bitti.
Ben de hattımı tablete taktım.
Senden ayrı kalamıyorum.Mesaj dün gece saat üç buçukta gönderilmişti.
Çok güzel bir geceydi Ceyda.
Uzun zamandır böyle bir gece yaşamamıştım.Hayatına sana yeten birini alman gerekiyordu.
Hata yaptın.Haklısın, hatayı en başında yaptım.
Mine bana yetemiyor.Bunu şimdi anlaman ve beni görememen
canımı sıksa da seni seviyorum.Ben de seni seviyorum.
Aynı yatakta yatmıyorsunuz değil mi?
Hayır tabii ki. O yatak odasında. Ben salondayım.
Şüphelenmemesi için sabah yan tarafı dağıtacağım.
Bu sabah yaptığım gibi.Mine'ye ne zaman söyleyeceksin?
Şu an söylemeyi düşünmüyorum.
Sırf beni cezalandırmak için Derin'i benden alır.
Derin doğsun, sonra söyleyeceğim.Doğurana kadar kaçak olacağız yani.
Bir itirazınız mı var Ceyda Hanım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kül Kedisi
Novela Juvenil"Ayakkabını düşürdün, Kül Kedisi." Koşmayı bırakıp arkamı döndüm ve elindeki topuklu ayakkabıya baktım. Bu benimdi. Balo gecesi işlediğim cinayetten kaçarken düşürmüştüm. Ben Mine Sever. İlk defa falso vermiştim ve bunu hiç yapmamam gereken birine y...