Özel Bölüm 2

56 4 0
                                    

"Kaya ya," dedim aynadan kendime bakarken. "Çok kilo aldım ben. Çok çirkin oldum." Gözlerimden yaşlar süzülürken arkamdan kollarını kocaman olmuş karnıma sardı.

"Ağlama lütfen. Çok güzelsin."

"Çok kilo aldım! Sevmiyorsun artık beni."

"Çok seviyorum seni. Ayrıca göbeğini de çok seviyorum. Baksana, küçük bir top taşıyormuşsun gibi."

"Top mu? Sen benim bebeğime top gibi mi demek istiyorsun. Anladım ben seni."

"Hayır hayır, bebeğim.. Yanlış anladın beni. Öyle söylemek istemedim."

"Anladım ben seni Kaya. Daha fazla konuşma." Gözlerimden akan yaşları sildi.

"Seni çok seviyorum." Sözleri ile biraz daha yaş süzüldü gözlerimden.

"Ben de seni çok seviyorum." Gülümsedi.

"Hadi, gel otur artık. Yoruldun bir saattir aynanın önünde dikiliyorsun." Yanına oturduğumda şişmiş karnımın üzerine bir öpücük bıraktı. "Güzel bebeğim."

"Belki yakışıklı, nereden biliyorsun?"

"Güzel ya da yakışıklı. Fark etmez. Bizim bebeğimiz."

"Dört aylık oldu, ne zaman öğreniriz cinsiyetini? Zaten isimlere de karar veremiyoruz."

"Ama güzelim, hiçbir ismi beğenmiyorsun."

"Ama daha bir sürü isim var bakmadığımız. Düşünsene şimdi, biz bir isime karar veriyoruz ama başka bir isim beğeniyoruz sonradan. Acele etmeyelim."

"Sen nasıl istersen karıcığım." Gülümsedim.

"Önce cinayetini öğrenelim." Gülümsedi.

"Cinsiyeti ne zaman belli olur acaba? Yarınki kontrolde gösterir mi sence?"

"Bence yarın öğreneceğiz. Benim bebeğim gösterecek kendini."

"Sanırım kıskanmaya başlıyorum."

"Üzülme bi' tanem. O benim küçük bebeğimse, sen de koca bebeğimsin." Gülümsedi.

"Film mi izlesek?"

"Ne konulu?" Dudaklarım kıvrıldı usulca. Gözlerimi kısarak baktım sırıtan yüzüne. "Yine o tilki beynine ne geldi çok merak ediyorum. Nedir seni güldüren?"

"Boş ver Kül Kedisi. Benim başka bir fikrim var."

"Neymiş bakalım?"

"O konulu filmi biz çekebiliriz. Odamızda."

"Başım ağrıyor," dedim ellerimi başımın üzerine koyarak. Hep sen mi beni kandıracaksın Kaya Bey?

"Ha?"

"Gerçekten başım çok ağrıyor."

"Sen bana.. Yılların yalanını söylüyorsun şu an." Küçük bir kahkaha attım. Uzanıp dudaklarına kısa bir öpücük bıraktım.

"Şaka yaptım."

"Seni kucağıma almamı ister misin?" Başımı iki yana salladım.

"Çok kilo aldım. Taşıyamazsın beni."

"Güzelim benim. Alt tarafı beş kilo aldın."

"Hayır," dedim dolu gözlerle. "Beş kilo iki yüz gram."

"Doktor bunun çok normal olduğunu söyledi güzelim benim. Takma kafana. Bebeğimizin sağlıklı olduğunu gösteriyormuş." Derin bir nefes alarak ellerimi karnımın üzerine koydum.

Kül KedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin