20

160 7 0
                                    

Intru in casino si incerc sa nu atrag prea tare atentia asupra mea. Imi repet incontinuu ca totul va fi bine ca o caseta stricata si trag adanc aer in piept. Cuvintele lui Dante imi apar in minte si cumva ma linistesc. Daca ma simt in pericol il voi suna, si chiar cred ca va ajunge la mine in cateva secunde. Nu stiu de ce cred asta, dar ma linisteste. Imi plimb privirea prin casino si il gasesc pe Luis. Bun, acum trebuie sa il gasesc pe Jerry si sa il tin de vorba dracu' stii cat pana imi face Luis semn ca totul este in regula. Decid sa ma pun in miscare si ma plimb printre mesele la care oamenii pariaza banii pe care nu ii au pana cand aud o conversatie care il implica pe Jerry. Decid sa fac ceea ce face orice femeie care vrea sa atraga atentia asupra ei. Ma lovesc de el.

-Oh…Imi pare atat de rau, dle. Toata agitatia asta de aici m-a zapacit atat de mult incat nu am fost atenta pe unde umblu. Spun, mimand regretul, iar barbatul isi plimba privirea intr-un mod dezgustator peste corpul meu.

Oh Doamne…

-Nu face nimic, draguta. Ce cauti aici? Nu pare ca ai venit sa joci.

-Ah…M-ati prins. Iubitul meu a spus ca ne vom intalni aici, dar habar n-am unde este. Sunt aici de aproape jumatate de ora, dar el nu e nicaieri.

Se pare ca toate prostiile pe care le scot pe gura par sa aibe efectul dorit pentru ca primesc un zambet larg afisandu-si dintii galbeni care imi intorc stomacul pe dos apoi ma prinde de cot.

-Haide sa bei ceva…

Il urmez pana la bar pastrandu-mi zambetul fals pe buze apoi ma asez pe scaunul inalt de la bar cu Jerry in dreapta mea.

Discutia absurda despre asa zisul meu iubit mai continua cateva minute pana cand egoul lui masculin decide sa iasa la iveala.

-Eu zic ca ar trebui sa uiti de iubitul tau. Un barbat care isi face femeia sa astepte nu are ce cauta in viata ei. Ai nevoie de un barbat adevarat, draguto.

-Imi spui unde gasesc unul?

-As putea spune ca sta chiar in fata ta.

Oh Doamne…Ia-ma acum si incheie-mi chinul asta.

Ca o imitatie de femeie usoara incep sa chicotesc la fiecare idiotenie pe care o spune si in urmatoarele minute, in timp ce continui sa beau din…oricum s-ar numi bautura pe care mi-o tot comanda el. Nu stiu de cat timp sunt la bar cu barbatul asta si nu stiu nici al catelea pahar il termin de baut. Sa fie al patrulea sau al cincilea? In orice caz…sunt putin ametita.

-Vrei sa mergem intr-un loc mai retras? Ma intreaba el soptindu-mi in ureche si ma incordez imediat.

Trebuie sa fac cumva sa isi schimbe planul de a ma duce naiba stie unde.

-Cred ca as mai bea…

-Ai baut destul, draguta. Daca vrem sa facem ceva interesant vreau sa te vad si pe tine implicata. Nu vreau sa cred ca ma fut cu o papusa gonflabila.

Si de aici totul ia o alta intorsatura. El ma prinde de brat fortandu-ma sa il urmaresc. Eu ma impun, incercand sa raman pe loc. Luis apare de nicaieri langa noi si ii aseaza pistolul la tampla, apoi toti incep sa traga unii in altii, iar eu ma ascund sub o masa. Oameni incep sa cada lati pe podea, urechile imi tiuie, si sangele cuiva ma stropeste pe fata in timp ce ma tarasc pana la iesire. Nu stiu daca sunt ranita si eu pentru ca nu simt nimic si s-ar putea sa fie din cauza adrenalinei, dar ce stiu este ca sunt plina de sange.

-Haide, ingeras. Te duc acasa. Spune Mark prinzandu-ma de brat si scotandu-ma de sub mese.

Il umez in graba pana afara apoi urc in masina. Acesta accelereaza de pe loc si merge cu o viteza atat de mare incat nu m-as mira sa ne opreasca politia.

-Ce a fost asta, Mark? Intreb cu vocea tremuranda si acesta nu spune nimic. A fost nevoie sa faceti asta?

-Eden, afacerile n-au mers dupa placul sefului.

-Si asta inseamna ca ii omorati pe toti?

-Daca nu ni se da ceva de bunavoie, atunci luam cu forta.

Oh Doamne…Daca nu colaboram cu ei de bunavoie, ma omorau si pe mine?

HIMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum