18

149 7 0
                                    

Am promis ca ma voi tine departe de tot ce inseamna Hell si oamenii lui. Atunci de ce naiba de doua zile ma invart in grupul lui? De ce de la mesajul acela, mi-am facut griji si am mers la ei? Nu ma gandesc deloc la faptul ca Dante ar putea afla unde sunt si i-ar face rau lui Hell? Dar mai important, unde naiba mi-au zburat toate principiile si educatia primita de la parintii mei?

-Eden, mai esti cu noi? Intreaba Chris si ma trezesc din visare.

-Scuze…Mai poti repeta o data?

Chris isi incordeaza maxilarul privindu-ma dar ii arunc o privire inocenta si il aud rasufland zgomotos. Stiu ca nu ii place sa repete ceva. Oamenii lui sunt atenti la fiecare cuvant care ii iese pe gura ca acesta sa nu mai fie nevoit sa repete. Cumva, de cand ne cunoastem sunt singura care ii chestioneaza puterea si rabdarea lui de mafiot. Dar mi-a si permis sa fac asta. Sa semeni cu o logodnica moarta, are si lucrurile ei bune…

-Vei intra in casino-ul lui Jerry si il vei localiza pe acesta. Dupa aia faci in asa fel incat sa intri in discutie cu el. Tragi de timp pana cand Luis iti va face semn ca ne-am terminat treaba. Imi explica din nou partea mea in toata povestea asta, si toti aproba din cap.

Pe bune?!

-Ok…Nimeni nu pare ca gandeste corect acest plan si  sunt nevoita sa pun cateva intrebari.

-Spune.

-Ati uitat ca eu nu prea vorbesc? Intreb rezemandu-mi spatele de spatarul scaunului din biroul lui.

-Vorbesti cu noi. Isi spune Mark parerea si eu imi dau ochii peste cap.

-Vorbesc cu voi pentru ca va cunosc. Pe Jerry ala nu il cunosc. Habar n-am ce fel de om e. O sa ajung acolo si n-o sa fiu in stare sa scot nici macar un cuvant.

-O sa te descurci. Spune calm Hell si eu vreau sa ma urc pe pereti.

Apreciez increderea pe care o au in mine, dar tot cred ca este o idee proasta.

-De ce eu? De ce nu Rogue? Sau oricine altcineva?

Baietii rad de intrebarile mele de parca ar stii ceva ce eu nu stiu, iar Hell ma priveste insistent. Tare as vrea sa stiu la ce se gandeste in momentul asta.

-Pentru ca oricat de ciudat o sa ti se para, tu esti mult mai buna sa flirtezi cu o persoana de sex masculin. Rogue este un dezastru, plus ca avem nevoie de ea sa fie in spatele unui monitor.

Doamne, ai mila de mine…Daca dau gres si Jerry se prinde ca ceva nu este in regula ar putea fi ultimele clipe de viata ale mele. De ce ii ajut? Ah da, pentru ca odata ce ai lucrat cu mafia, vei lucra mereu sau daca nu, esti vanat. Esti mort.

-La cat trebuie sa fiu gata maine?

-La ora 22:00. Vei primi mesaj cu locatia. Te vei indrepta direct acolo. Raspunde Hell apoi le face semn baietilor sa plece.

Cand ramanem singuri incep sa ma joc cu degetele de la maini pentru ca Hell are acea energie in jurul lui care te face sa te simti cel mai neinsemnat om de pe pamant.

-Esti sigura ca poti s-o faci?

Imi trec mainile prin par incercand sa mai elimin din emotii apoi ii dau toata atentia mea.

-Daca as refuza, mi-ai face ceva?

Acesta isi rezema palmele in baston si pot citi amuzamentul in ochii lui.

-Stii bine ca nu poti refuza. Stii atunci cand Mark ti-a spus ca poti fi vanduta? El doar a blufat, eu in schimb as face-o sa devina realitate.

Pufnesc enervata si ma ridic de pe scaun aproape doborandu-l.

-O sa fac asta maine. Te voi ajuta. Dar e ultima oara cand fac ceva pentru voi. V-am aratat de atatea ori loialitatea, am fost batuta pentru voi si nu am spus…Daca loialitatea se rasplateste cu amenintari, atunci nu vreau sa mai aud de voi.

Cu pasi mari ma indrept spre iesirea din birou, dar el e mai rapid ca mine cu toate ca poarta un baston, si imi blocheaza iesirea.

-Eden, nu o lua personal, te rog. Spune de data asta folosind un ton bland.

-Nu pot sa am incredere in nimeni din jurul meu. Stii cat de greu este?

-Bine ai venit in lumea mea.

Un mic chicot imi paraseste buzele apoi urmeaza o liniste apasatoare intre noi. Tot ce facem este sa ne privim, dar nu-mi dau seama cand distanta dintre noi s-a micsorat. Buzele lui sunt aproape de ale mele, si inainte ma intrebam cum ar fi sa il sarut, dar acum cand buzele lui sunt gata sa se lipeasca de ale mele, imi intorc capul si buzele lui imi ating obrazul, apoi fac un pas in spate privindu-mi papucii.

-Ar trebui sa plec. Maine mai am cursuri si, pe langa asta, trebuie sa fiu odihnita pentru noaptea ce va urma. 

Acesta imi face loc si trec pe langa el parasind conacul cu pasi repezi si cu inima batand nebuneste. Nu pot sa cred ce am facut…Am spus adevarul cand am spus ca nu pot fi cu el pentru ca seman cu logodnica lui, dar in acelasi timp, cand a vrut sa ma sarute mi-a mai trecut un gand prin minte.

Dante m-a sarutat. Cumva, simt ca l-as insela chiar daca nu este nimic intre noi. Oficial, pot sa ma internez la spitalul de nebuni.

HIMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum