In sfarsit e vacanta. Chiar daca numai o saptamana pana la urmatorul semestru. Ies pe portile universitatii si ma indrept spre casa. N-am un plan anume de urmat dupa ce ajung acasa, dar poate voi urmari ceva plictisitor la televizor. Poate trece Dante pe la mine…Gandul imi fuge din nou la el si la saruturile pe care le-am impartit. Nu credeam ca imi va placea atat de mult sa ma sarut. In ultimele zile mereu isi face timp sa dea pe la mine si ramane peste noapte, doar ca a decis sa doarma pe fotoliul din dormitorul meu, chiar daca vad ca se chinuie sa se odihneasca. Va trebui sa aflu motivul pentru care nu doarme langa mine ci a ales fotoliul. Intru in casa si dupa ce asez cheile la locul lor, merg in camera mea pentru a-mi lasa si restul lucrurilor. Ma schimb in ceva comod, cum ar fi o pereche de colanti si un tricou vechi care s-a lungit atat de mult incat imi trece de fese. Soneria de la intrare face un sunet specific si aproape ca ma lovesc in usa de la camera in graba mea de a ajunge la usa. Deschid imediat nevrand sa las persoana de afara sa astepte si sunt lasata fara aer cand doua buze le ataca pe ale mele, stiind prea bine cine este purtatorul lor. Ii raspund la sarut in timp ce intram in casa, iar el tranteste usa folosindu-se de picior.
-Mi-a fost dor de tine. Spune dupa ce intrerupe sarutul doar ca buzele lui sa se mute pe maxilarul meu depunand saruturi fierbinti pana pe gat.
Pielea mea se infioara de placere imediat, si inchid ochii din cauza noii senzatii pe care o traiesc. Cred ca asta este ceea ce in carti se numeste "dorinta".
-Dante…Gem atunci cand imi saruta un punct de pe gat care ma face sa uit de mine si pot sa ii simt buzele arcuindu-se intr-un zambet.
Respiratia mea devine precipitata si il aud si pe el respirand greu semn ca si el este afectat de momentul nostru.
-De-abia astept sa te aud gemandu-mi numele cand voi fi adanc in tine. Imi sopteste la ureche apoi ma musca de lobul urechii facandu-mi picioarele sa imi tremure.
O parte din mine abia asteapta ca asta sa devina realitate si ma gasesc strangandu-mi coapsele pentru a mai elibera din tensiunea pe care o simt. Gestul meu nu trece neobservat de el imi prinde barbia intre degete facandu-ma sa ma uit la el.
-Micuto, iti jur ca daca vei vrea vreodata sa fiu eu primul care sa iti produca placere, voi fi bland. Voi avea grija sa nu simti niciun discomfort.
-Dante…
-Continua sa imi mai spui numele asa, si nu ma voi putea opri din a te face a mea in momentul asta.
Inima mea o ia la galop si o parte din mine striga sa accept oferta lui, dar stiu ca e prea devreme asa ca imi tin gura inchisa. Imi mai aplica un sarut scurt pe buze apoi se departeaza de mine asezandu-se pe fotoliul din living.
-Ce imi faci? Ma intreaba el contempland si tind sa cred ca intrebarea a fost mai mult pentru el.
Eu ce ii fac? Eu ar trebui sa il intreb asta. Eu sunt cea care viseaza cu ochii deschisi la el inca de cand ne-am intalnit. Nu stiu ce sa fac in legatura cu asta si nu stiu daca este sanatos sa ma simt atat de atrasa de el.
-Vino aici. Continuă el, si îmi face semn să mă așez lângă el.
Cu pasi mici ma apropii de el si apoi iau loc langa el jucandu-ma cu degetele pe care le asez pe genunchi.
-A trecut abia o saptamana de cand ne cunoastem si deja simt ca nu pot sta fara tine. Asta este ceva nou pentru mine. Am fost casatorit si am iubit-o, dar ceea ce simt pentru tine nu se poate compara cu ce am simtit pentru ea.
-E normal, Dante. Pe sotia ta o cunosti de mai mult timp…
-Fosta sotie. Ceea ce vreau sa spun este ca cu ea nu simteam nevoia acuta de a o vedea sau a o auzi cand nu e langa mine, asa cum simt cu tine.
Daca pana acum reuseam sa scot macar cateva cuvinte pe gura, in momentul asta habar n-am ce sa spun. Habar n-am cum ar trebui sa-i interpretez cuvintele. Daca pentru el, toata chestia asta dintre noi este ceva nou, ce sa spun despre mine care n-am trecut niciodata prin asta.
-Habar n-am unde vor duce toate sentimentele astea noi pe care le simt pentru tine, dar sunt al naibii de sigur ca vreau sa incerc. Continua el, prinzandu-ma de mana si interlocandu-si degetele cu ale mele.
-De ce?
-Pentru ca daca nu as face-o, poate mai tarziu mi-as da seama ca am pierdut dragostea vietii mele si as regreta.
Cand cineva iti spune ceea ce simte pentru tine, in mod normal, faci si tu la fel. Eu sunt atat de surprinsa de ceea ce mi-a spus incat tot ce fac este sa aprob din cap. Pentru el pare sa fie de ajuns acest gest pentru ca ma trage imediat in bratele sale, dar pentru mine nu e de ajuns. Si intr-o zi va trebui sa-mi gasesc curajul necesar pentru a-mi expune si eu sentimentele, asa cum a facut-o el.
CITEȘTI
HIM
RomanceEden Sinclair- dupa cum ii este si numele, ea este un inger cazut printre muritori. Un inger intr-un trup de femeie. Este orfana, dar asta nu i-a schimbat comportamentul si atitudinea fata de oameni. Nu are niciun prieten. Este tacuta. La facultate...