15

173 11 1
                                    

Parca trimisa de un inger, o femeie cam de varsta lui Dante se indreapta spre noi cu un zambet imens pe fata. Ceea ce imi atrage atentia este pantecul ei. Este insarcinata. Chiar trebuia sa nu vin cu mana goala. 

-Unul dintre voi, idiotilor,ar trebui sa ma prezentati domnișoarei…Spune femeia ochindu-i pe cei doi barbati care par ca se tachineaza ca doi frati.

Dante isi indreapta atentia spre mine si imi zambeste. Nu stiu ce e asta, dar faptul ca ma face sa ma simt comfortabila in prezenta lui inseamna mult pentru mine. Chiar daca sunt foarte emotionata de fiecare data cand ochii lui ma scaneaza, ma face sa ma simt in viata. Imi umple gandurile si parca sunt o adolescenta hormonala care are primul ei crush.

-Ea este Eden, o…prietena de-a mea. Spune Dante, si eu inghit nodul din gat. Eden, ea este Carol, sotia lui John.

Dupa ce dau mana cu amandoi, Carol vrea sa ne aduca ceva gustari si bauturi, iar eu ma ofer sa o ajut. In mare parte, vreau sa o ajut pentru ca e insarcinata dar si pentru ca vreau sa scap putin de privirea intensa a lui Dante.

-Sunt atat de fericita pentru Dante ca, in sfarsit a adus o persoana de sex feminin sa o cunoastem si noi…Pari o domnisoara de treaba si sper ca asa esti.

-Nu inteleg ce vrei sa imi spui.

Aceasta chicoteste melodios si banuiesc ca expresia mea faciala este amuzanta.

-Ceea ce vreau sa spun e ca Dante a mai avut partenere la viata lui, dar nu ne-a prezentat-o pe niciuna. Faptul ca te-a adus aici azi, inseamna ca esti destul de importanta pentru el.

Imi mut privirea de la ea rusinata pentru ca obrajii mei prind culoare apoi apuc tava cu bauturi de pe masa, iar ea imi urmeaza miscarea luand tava cu mancare. 

-In cate luni esti, daca nu te deranjeaza ca te intreb…?

-Sunt in luna a saptea, si te rog sa nu-ti faci griji, poti sa ma intrebi orice. Imi place sa vorbesc cu fete de treaba. Iti plac copiii? Te-ai gandit daca vrei copii candva in viata asta?

-Imi plac copiii foarte mult. Si da, vreau copii in viitor. Dar deocamdata trebuie sa imi gasesc barbatul potrivit pentru mine.

-Si cum ar fi acela?

Imi musc buza inainte de a raspundr pentru ca nu vreau sa creada ca sunt o ciudata ca n-am avut nici macar primul sarut cu cineva.

-N-as avea de unde sa stiu…Raspund eu atat de incet incat mi-e teama ca va trebui sa repet pentru ca nu m-a auzit.

Dar faptul ca se opreste in loc dupa ce termin propozitia imi da de inteles ca m-a auzit clar si imi fac curaj sa o privesc.

-Nu te cred. Spune ea miscand din cap dintr-o parte in alta.

-Ce anume? Se aude vocea lui John pe fundal semn ca a auzit-o pe sotia lui si ma fac alba la fata speriata ca aceasta ii va spune.

-Treburi de fete, dragule. Raspunde Carol cu zambetul pe buze, iar Dante vine si ia tava cu bauturi de la mine, in timp ce John isi ajuta sotia.

-Totul bine? Ma intreaba Dante, iar eu imi ridic privirea spre el afisand un zambet mic pe buze si afirm din cap.

Il urmez pana la sezlonguri, iar eu ma asez pe unul privindu-l pe Dante cum aseaza bauturile in gheata.

-Mergem sa ne racorim putin, Eden? Ma intreaba Carol, iar eu afirm din nou doar printr-o miscare simpla a capului.

 Ma ridic in picioare si scap de rochita de vara de pe mine ramanand doar in costumul de baie din doua piese. Carol fluiera jucaus, facandu-ma sa rad si imi urmeaza si ea exemplul. Dupa ce amandoua ne-am prins parul intr-un coc neglijent sus, ne indreptam spre piscina, dar o palma infasurata dupa incheietura mea ma fave sa ma opresc. Dante sta in fata mea tacut, apoi imi ia ochelarii de la ochi. Cum naiba am uitat de ochelari?

Reusesc sa imi fac corpul sa se puna in miscare si merg spre Carol care ea este deja in apa. Cateva minute trec in liniste. Amandoua am dat cate doua ture prin piscina apoi ne-am oprit la margine pentru a ne trage sufletul.

-Te place. Spune ea avand un zambet tamp pe fata.

-Poftim?

-Dante. Te place.

Acum eu sunt cea care rade pana ramane fara aer, iar ea ma lasa sa imi revin avand o spranceana ridicata.

-Il stiu de…nici 24 de ore. E imposibil.

-Si totusi, de cand am intrat in piscina, el nu isi mai ia ochii de la tine. Cred ca nici nu este atent la ce ii spune John, si idiotul de sot al meu nu isi da seama ca vorbeste singur de ceva vreme.

Rad la remarca ei si imi indrept si eu atentia spre Dante. Sunt surprinsa sa vad ca el deja ma priveste si ma simt ciudat. Nu la rau. La modul in care ma face sa ma simt frumoasa. Atentia ne este distrasa tuturor cand un grup de barbati isi fac aparitia langa cei doi barbati si deja imi doresc sa merg acasa. Prea multa lume. Prea multa atentie nedorita.

HIMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum