Dante Pov.
-Ai intrat in legatura cu Eden? Ma intreaba socat cel mai bun prieten al meu.
-Da, John. De cate ori trebuie sa iti mai raspund la intrebarea asta?
-Si?
-Si ce?
-A zis ceva? A facut ceva care sa o dea de gol ca ii cunoaste pe cei din mafie?
John inca mai lucreaza in Marina. Eu, in schimb, am ales sa lucrez singur. Sa prind raufacatorii de unul singur. Acum, lucram impreuna. Seful lui m-a cautat pentru a ma anunta ca trebuie sa aflu despre o grupare de mafioti. Mare a fost surprinderea cand mi-au spus despre Eden, fiica cuplului Sinclair. Am acceptat contractul doar pentru ca eram curios sa aflu daca ea are vreun amestec in asta sau nu.
-Ar fi culmea sa imi spuna toata istoria vietii sale imediat. Abia ce am intalnit-o azi.
-Ok…Si despre ce ati vorbit?
-Despre parintii ei, in mare parte.
John ma priveste insistent stiind ca asta nu este toata povestea, si oftez band din berea pe care o am la mana.
-Nu are prieteni, nu are iubit, nu are pe nimeni.
-E frumoasa?
Nici nu vreau sa ma gandesc la asta. Nu este profesionist deloc.
-Pe bune, omule?!
-Oh haide…Spune-mi ceva. De trei luni nu am avut parte de actiune pentru ca sotia mea gravida nu vrea sa facem sex pana se naste ala mic. Practic, traiesc prin tine acum.
-Bine, fie. Da, e frumoasa. Foarte frumoasa.
-Aha…
Il privesc din nou si imi dau seama ca asteapta si continuarea.
-Nu stiu…A fost un moment acolo intre noi. Ii aplicam unguient pe rana de la buza si ea imi analiza buzele, parca asteptand ceva…Habar n-am, omule. De ce ma pui in situatii de astea jenante? E o copila.
-Recunoaste.
-Ce sa recunosc?
-Erai si tu curios sa vezi ce gust are…
Inghit in sec apoi beau cateva guri de bere aproape golind sticla. Daca eram curios? Nu mi-am dorit niciodata sa sarut atat de mult o femeie pe care o cunosc doar de cateva ore, asa cum mi-am dorit sa o sarut pe ea. Iar faptul ca am pus-o sa stea in poala mea nu m-a ajutat deloc. A fost draguta cand a rosit pana la urechi apoi a schimbat subiectul asupra berii.
-Eram curios de unde are toate acele vanatai. Nu era vanata doar la frunte. A avut si alte vanatai pe corp pe care le-am vazut fara sa vreau.
-Sunt sigur…
-Nu mai fi atat de pervers. Du-te convingeti sotia sa faca sex cu tine.
-Si? Ce ai de gand sa faci acum?
-Sa ma apropii de ea si sa aflu mai multe.
-Ai grija, Dante. Fetele tinere nu au fost niciodata placerea ta, dar am o vaga impresie ca Eden asta, este exact stilul tau.
Si mie mi-e frica de asta….
Eden Pov.
N-am avut somn. Dupa ce a plecat subit Dante de la mine, m-am dus in camera mea sa ma pregatesc pentru saptamana care vine, sa fiu cu toate subiectele la zi invatate. Dar nici dupa asta nu mi s-a facut somn. Prin minte mi se invarteau Hell si Dante de parca ar fi fost cu mine in camera, asa ca uite-ma acuma, la doisprezece noaptea, in fata conacului Hell. Stiu ca am spus ca nu vreau sa am de-a face cu mafia de acum inainte dar nici nu pot lasa o treaba inceputa neterminata. Trag aer in piept si fac pasi spre intrarea in conac. E ciudat cat de repede s-au obisnuit garzile cu mine. Intru in conac si merg spre locul in care stiu ca il voi gasi pe Hell. Biroul lui. Nu ma mai obosesc sa bat la usa ci intru direct. Surpriza pe care mi-o face Hell e ca tine pistolul indreptat spre mine.
-Pentru numele Domnului, Eden…Puteam sa te omor. Ce faci aici la ora asta?
-Cred ca stiu cine te fura, dar pentru asta am nevoie de toate dosarele pe care le-am vazut deja.
Acesta sta nemiscat cateva secunde si nu stiu ce s-a intamplat cu el.
-De ce faci asta? Spuneai ca ai nevoie de o pauza. Spune aceste venind incet spre mine.
-Asa e. Am promis ca te ajut cu asta si ma voi tine de cuvant.
Un zambet mic ii contureaza buzele si eu ma lipesc de usa pentru a pune distanta intre noi.
-Ei bine…Eu cred ca ma placi doar ca nu vrei sa recunosti.
Ma aplaud pentru ca nu am rosit de data asta si pentru ca reusesc sa tin contactul vizual cu el.
-Te inseli. Vreau doar sa te ajut ca sa stiu ca am dus treaba la bun sfarsit. Spun, sigura pe mine.
Wow…
Linistea se lasa pentru cateva secunde apoi aproba din cap.
-Prea bine. Sa trecem la treaba.
CITEȘTI
HIM
RomanceEden Sinclair- dupa cum ii este si numele, ea este un inger cazut printre muritori. Un inger intr-un trup de femeie. Este orfana, dar asta nu i-a schimbat comportamentul si atitudinea fata de oameni. Nu are niciun prieten. Este tacuta. La facultate...