Am fost invitata la o intalnire de catre Dante. Nu am fost niciodata invitata la o intalnire si nu stiu daca, de obicei, toate fetele se simt atat de emotionate la prima intalnire, chiar daca il cunosc pe cel care le-a invitat. Eu sunt foarte emotionata. Nu am stare deloc. Am schimbat cinci tinute pana acum si niciuna nu mi s-a parut in regula pentru o intalnire.
La naiba, Eden. Aduna-te. Dante te cunoaste si te place oricum te-ai duce imbracata.
Trag adanc aer in piept si continui sa caut rochita perfecta. Chiar daca ma cunoaste…Vreau sa imbrac ceva care sa-i ia mintile.
Rad din cauza prostiei mele pentru ca niciodata nu am crezut ca voi vrea vreodata sa iau mintile unui barbat.
Gasesc o rochie din satin de culoarea cerului senin, fara umeri si cu o despicatura pe picior care se sfarseste cu cativa centimetri de a se vedea lenjeria intima si simt deja ca aceasta este aleasa. Are exact ce-mi trebuie. Pot fi atat eleganta cat si seducatoare. Renunt la a purta sutien pentru ca rochia are deja cupe, dar si pentru ca nu ar arata bine. Imbrac doar o pereche de chiloti din dantela de aceeasi culoare precum rochia, apoi trag rochia pe mine. Fac o pirueta in oglinda mare de langa dulap, multumita de cum materialul imi imbratiseaza corpul, apoi o asortez cu o pereche de cercei lungi si parul il las pe spate cu cateva bucle care imita valurile.
-Iubito, esti gata? Aud vocea lui Dante de dincolo de usa.
-Sunt gata.
Acesta deschide usa si ochii ii cad direct pe mine. Sau mai bine zis, pe corpul meu. Felul in care ma priveste ma face sa ma simt frumoasa si fericita ca mi-am implinit planul. Cel de al innebuni in seara asta.
-S-a intamplat ceva? Il intreb facand pe inocenta.
Am dobandit ceva curaj in ultimul timp…
Urmaresc fascinata drumul parcurs de marul lui Adam facut de Dante si, cumva, ma gasesc inghitind in sec. Voiam sa il tentez pe el sa pacatuiasca, dar nu am luat in calcul faptul ca as putea fi si eu tentata. Dante se apropie de mine incet, precum un leu se apropie de o caprioara apoi palmele lui se aseaza pe talia mea.
-Esti ireala, iubito.
Scap un ras nervos si senzatia de caldura nu intarzie sa-mi acopere intregul corp. Acesta isi apropie incet buzele de ale mele, iar eu ma gasesc inchizand ochii asteptand unirea buzelor noastre. Si nu intarzie sa apara. Imi intrrdeschid usor buzele, atat cat limba lui sa-si faca loc in cavitatea mea bucala. Cand limbile noastre se intalnesc, milioane de artificii se aprind in stomacul meu si scap un geamat slab. Buzele lui se muta apoi pe gat, dintii lui infingandu-se din cand in cand in pielea mea, creandu-mi fiori pe tot corpul. Respiratiile noastre sunt ingreunate de tensiunea din aer. Degetele mele ii ravasesc parul, si involuntar pelvisul meu se lipeste de partea lui intarita din fata, gemand amandoi in acelasi timp.
-Dante…Avem…rezervare. Ii spun eu printre gafaieli, iar el imi maraie in ureche facandu-mi genunchii sa mi se inmoaie.
-Putem anula. Imi raspunde cu greutate in voce, iar eu rad.
-Nu putem. Ii spun hotarata, iar el se retrage lipindu-si fruntea de fruntea mea incercand sa-si linisteasca respiratia.
-Cum vom avea o cina linistita cand eu o sa ma gandesc doar la cum vreau sa vad rochia de pe tine pe podea?
Imi musc buza si ma retrag, iesind din dormitor inainte sa-si duca dorinta la sfarsit.
-O sa astepti pana ce vom termina cina. Spun, parasind casa cu el pe urmele mele. Apoi…sunt doar a ta.
Ma lipeste cu fata de caroseria masinii, si isi impinge pelvisul in mine simtindu-i membrul tare chiar pe fesele mele.
-Ai grija ce spui, micuto. Imi sopteste in ureche, iar eu tremur de placere.
Se retrage de langa mine, apoi urc imediat in masina asteptand sa faca si el acelasi lucru. De ce am impresia ca tocmai am trezit bestia?
~~~
Cina a decurs bine. Cu toate ca amandoi am fost incinsi, am reusit sa ducem la capat prima noastra cina in oras. Cand am urcat in masina pentru a ne intoarce acasa…am simtit cum aerul s-a ingreunat. Eu nu ma puteam gandi la altceva decat la ce se va intampla cand vom ajunge acasa, iar el…Ei bine, nu stiu la ce se gandea, insa muschii de pe maxilar ii zvacneau incontinuu semn ca se abtinea din a face…orice in afara de a conduce.
Cand ajungem acasa, amandoi zici ca suntem grabiti, iar cand ajungem in camera…Dante scapa atat de repede de rochia de pe mine incat nici nu apuc sa clipesc, iar eu nu mai am rabdare sa ii deschid fiecare nasture de la camasa si sfarsesc prin a o rupe de pe el. Buzele noastre fac dragoste, in timp ce palmele lui Dante imi freamata sanii facandu-ma sa imi doresc tot mai mult din ceea ce are el de oferit.
Cand ma duce la extaz folosindu-se de limba lui experta si de degetele lui lungi, imi doresc mai mult decat atat.
-Ești sigura? Vine pentru a mia oara intrebarea din partea lui dupa ce amandoi suntem goi si imi musc buza pregatita de orice.
-Te vreau, Dante.
Nu a mai fost nevoie sa ma mai intrebe pentru ca imediat l-am simtit infingandu-se in mine cu brutalitate. Scap un scancet din cauza durerii si cateva lacrimi mi se preling din ochi, iar Dante le saruta, in timp ce imi sopteste cuvinte de dragoste. Mi-a lasat timp sa ma acomodez lungimii lui, iar cand i-am dat acordul sa se miste, m-am trezit transportata in alta lume. Nici macar nu stiu daca este omeneste sa simti atata placere chiar si in durere, dar pentru prima data m-am simtit intreaga. Implinita. Si, poate, putin mai infometata de aceasta experienta.
CITEȘTI
HIM
RomanceEden Sinclair- dupa cum ii este si numele, ea este un inger cazut printre muritori. Un inger intr-un trup de femeie. Este orfana, dar asta nu i-a schimbat comportamentul si atitudinea fata de oameni. Nu are niciun prieten. Este tacuta. La facultate...