Eden Pov.
Cat mai trebuie sa trag de timp? Sunt disparuta de trei zile si totusi nimeni nu a venit dupa mine. Cred ca sunt proasta pentru ca am sperat ca Chris sa vina dupa mine. De ce ar veni? Nu e ca si cum sunt o piesa valoroasa de pe tabla lui de sah. Imi trec mainile prin parul murdar si incep sa ma plimb prin camera mica in care sunt inchisa. Nu mai pot astepta salvarea. Daca mai stau aici o zi s-ar putea sa nu scap cu viata. Oricum, cei care m-au rapit si-au pierdut rabdarea ascultandu-mi toate nonsensurile pentru ca evitam sa vorbesc ceva despre Hell. Privesc in camera pentru ceva ce m-ar ajuta sa scap de aici, dar nu e nimic. Un pat si o vaza veche, goala si plina de praf.
Usa se loveste puternic de perete si nici nu apuc sa imi mut privirea ca ma gasesc lipita de perete si cu mana barbatului in jurul gatului meu.
A treia greseala.
-Se pare ca nu vine nimeni dupa tine. Nicio problema. Dupa ce voi termina cu tine, nu o sa mai ramana nimic ce sa salveze. Spune acesta si incepe sa ma sarute pe fata, iar cealalta mana i se plimba pe trupul meu.
Scot un sunet plin de dezgust apoi il lovesc intre picioare. Acesta ma elibereaza si se apleaca putin pentru a mai atenua durerea. Nu ii dau timp sa respire si apuc vaza pe care o sparg de capul lui, lasandu-l lat. Il privesc cateva secunde pentru a ma asigura ca nu se ridica si apoi ii verific pulsul. Nu vreau sa omor pe nimeni. Vreau doar sa scap de aici. Ii iau cutitul pe care il are la glezna si incet, fara sa fac prea mult zgomot, incerc sa scap din…De oriunde as fi. Pe primii doi reusesc sa ii pun la pamant in cateva minute, dar apoi cineva ma ridica de la sol si ma arunca in perete. Respiratia imi ramane blocata in gat si o durere surda in tot corpul ma face sa strang din ochi.
La naiba. Asa voi muri? Ucisa de o "gorila"?
-Nu mai esti atat de increzatoare acum, nu-i asa? Spune acea namila de om cu un zambet siret pe buze. Haide, soricelule. Da ce poti. Abia ce m-am incalzit.
Cand este destul de aproape de mine il injunghii in picior apoi cu toata forta pe care o mai am il lovesc cu pumnul in nas facandu-l sa se dea inapoi cativa pasi.
O usa se tranteste puternic de pereti si apoi se aude un sunet de arma, iar uriasul cade pe podea cu o trosnitura. Prima data aud sunetul bastonului apoi pasi, iar apoi il vad pe Hell impreuna cu alti oameni.
-In sfarsit…
Este tot ce reusesc sa spun inainte sa ma las invaluita de intunericul absolut.
CITEȘTI
HIM
RomanceEden Sinclair- dupa cum ii este si numele, ea este un inger cazut printre muritori. Un inger intr-un trup de femeie. Este orfana, dar asta nu i-a schimbat comportamentul si atitudinea fata de oameni. Nu are niciun prieten. Este tacuta. La facultate...