Doua zile…Doua zile au trecut de cand eu si Dante stam impreuna. Credeam ca va fi ciudat sa stam impreuna insa e chiar placut. Ne trezim unul in bratele celuilalt, luam micul dejun impreuna, facem planuri pentru ziua respectiva impreuna. Ne comportam ca un cuplu casatorit, dar asta nu ma deranjeaza deloc. Nu am depasit inca toate barierele. Poate ca nu mai sunt atat de pura pe cat eram- pentru ca in aceste doua zile, Dante s-a asigurat sa imi arate tot ce am pierdut pana acum- dar nu am trecut la pasul cel mare. Imi place la el ca nu ma grabeste si are rabdarea necesara. Cand o sa fiu pregatita,va stii. Nu m-am gandit la cum va fi momentul acela pentru ca vreau sa vina de la sine. Imi asez mai bine ochelarii pe nas si continui sa rezolv cateva cerinte pentru cursul de finante, in timp ce Dante investigheaza diferite piste si analuzeaza o groaza de hartii.
-Dante? Il strig, venindu-mi imediat o idee.
-Ihm…
-Ai vorbit cu Marvey?
Acesta isi ridica capul din hartii si ma priveste cu interes.
-Nu. E mult prea sus in rangul meu. De ce?
Lovesc cu pixul de cateva ori peste caiet apoi ma intorc cu totul spre el.
-In ziua interogatoriului…Am vazut ceva ce mi s-a parut ciudat. Ii spun, incepand sa-mi frang degetele.
-Ce anume?
-Generalul si un agent aveau tatuat un scorpion pe incheietura mainii.
-Multi au tatuaje, iubito.
-Da, dar nu toti le au identice. Cand i-am povestit lui Marvey despre asta, parea ceva serios.
-Cat de serios?
-Nu stiu…Cat sa se ingrijoreze in ce m-am bagat.
Acesta cade pe ganduri cateva momente, iar eu realizez ca am ales deja tabara in care sunt. De fapt, nu cred ca am schimbat vreodata taberele, ci doar m-am ratacit putin.
-Mai ai ceva de la parintii tai? Ma intreaba, ridicandu-se din pat.
-Cum ar fi?
-Documente. Insemnari…
-Totul este in dormitorul lor. Nu am aruncat nimic. Cand am primit vestea ca au murit, am hotarat sa inchid dormitorul fara sa sxhimb nimic.
-Foarte bine. Inteleapta decizie. Unde e cheia?
Pentru prima data il vad atat de hiperactiv si nerabdator de parca toate secretele s-ar ascunde in dormitorul parintilor mei. Deschid sertarul de la biroul meu si scot cheia inmanandu-i-o. Imi aplica un sarut pe crestet apoi imi ia cheia dintre degete. Nu mai pierdr vremea, pentru ca imediat ce are cheia o zbugheste din camera mea. Chicotesc din cauza comportamentului sau copilaresc si imi intorc atentia spre temele mele.
~~~
-Aveai habar despre faptul ca parintii tai investigau pe cineva numiti "Scorpionii"?
Inchid cartea pe care o citeam pana la aparitia lui si o asez pe birou, apoi iau dosarul din mainile lui si il analizez.
-Cine ar putea fi ăstia? Il intreb, fixandu-l cu privirea.
-Nu stiu. Dar uite…
Acesta rasfoieste cateva pagini pana ajunge la niste poze si imi arata pe cineva care avea tatuat un scorpion pe incheietura mainii.
-Dumnezeule, Dante…Ce crezi ca inseamna asta?
-As vrea sa stiu. Dar orice ar fi…sunt sigur ca parintii tai au dat de ceva groaznic.
La naiba…
Ochii mei analizeaza cu atentie tot dosarul sub atenta privire a lui Dante. Tot ce scrie in dosar pare grav. Mult prea grav? Au reusit parintii mei sa ii prinda sau…?
-Dante, crezi ca asta ar putea avea legatura cu moartea parintilor mei?
-Unde vrei sa ajungi cu asta?
-Ma intreb…Daca au gasit ceva scandalos…E posibil ca investigatia lor sa le fi adus moartea?
Doar gandul acesta ma face sa tremur de frica dar si de nervi. Dante pare ca nu s-a gandit pana acum la asta, dar acum pare ca are o presupunere in legatura cu asta.
-Iubito, iti jur…Daca ceea ce spui este adevarat si ei ti-au omorat parintii…Dumnezeu mi-e martor cand iti spun ca nu voi mai respecta legea si le voi intoarce fapta asa cum merita.
Imi musc buza ca sa nu izbucnesc in lacrimi dar este in zadar cand simt o lacrima prelingandu-se peste obrazul meu. Acesta imi ia dosarul din mana si il aseaza pe birou, apoi ma strange in brate, mangaindu-mi spatele de sus in jos.
-Te iubesc, Dante. Ii spun soptit pentru ca mi-a pierit vocea.
-Ce ai spus? Ma intreaba, despartindu-se din imbratisare si imi ia fata in palme stergandu-mi lacrimile cu buricele degetelor.
-Te iubesc.
Acesta zambeste larg, apoi isi lipeste buzele de ale mele atragandu-ma intr-un sarut senzual.
-Eu te iubesc mai mult. Imi spune, si nu pot sa imi opresc chicotul care imi paraseste buzele. Haide sa mancam ceva cat timp ma gandesc la ce com face cu faptul ca tocmai ti-ai expus sentimentele fata de mine.
Tonul sau jucaus imi ridica moralul si il prind de mana indreptandu-ne amandoi spre bucatarie.
CITEȘTI
HIM
RomanceEden Sinclair- dupa cum ii este si numele, ea este un inger cazut printre muritori. Un inger intr-un trup de femeie. Este orfana, dar asta nu i-a schimbat comportamentul si atitudinea fata de oameni. Nu are niciun prieten. Este tacuta. La facultate...