Sarutul lui ma trimite sa vizitez milioane de galaxii. Lipsa de aer isi spune cuvantul si sunt nevoita da intrerup sarutul, dar el nu se opreste. Nu…In schimb, buzele lui se muta pe linia maxilarului meu apoi pe gat lasand urme de foc in urma. Scap un suspin cand el imi saruta acel punct dulce de pe gat, iar degetele mele se incurca in parul lui. Ne rostogolim in pat si ajung deasupra lui. Pun putina distanta cat sa ne putem privi unul pe altul si respiratia mi se taie cand ochii mei ii intalnesc pe a-i lui.
-Esti atat de perfecta…Imi spune el mangaindu-mi obrazul.
Tresar atunci cand soneria telefonului meu se face auzita si il scot de sub perna.
Faptul ca Dante ma suna in acelasi timp in care am avut un vis erotic cu el ma baga in sperieti si arunc telefonul din mana, rosind.
Nu pot vorbi acum cu el…Nu dupa visul pe care l-am avut. Doar m-as balbai daca i-as raspunde si asta ar fi foarte jenant. Ma dau jos din pat amintindu-mi ca am innoptat in conacul lui Chris, si merg la baie. Dupa un dus scurt si rutina matinala, imi scot hainele din uscator, unde le-am lasat aseara, si le imbrac. Cand ies din baie, o doamna se plimba prin camera in care am dormit aranjand-o in asa fel incat sa para neatinsa. O salut pentru ca asa este politicos, iar ea imi raspunde cu un zambet. Decid sa o las sa isi continue treaba, si merg spre bucatarie-sau, ma rog, in sala unde se ia masa-. Sunt intampinata cu multa veselie din partea lui Mark si a acolitilor sai, atragand prea mult atentia asupra mea. Le fac cu mana in timp ce ma apropii de ei, apoi ma asez la masa. In fata mea se afla un bol de cereale cu lapte si o cana cu ciocolata calda. Stiu din start ca asta este meritul lui Mark. Doar el si prietenii lui stiu ce consum la micul dejun si ce fel de bautura imi place.
-Cum ai dormit? Se face auzita vocea lui Chris si abia acum realizez ca este si el la masa.
Oh…Se pare ca de la o vreme incoace nu imi mai atrage atentia cum o facea altadata. Stiu ca la inceput, eram emotionata sa fiu in preajma lui, dar acum nu mai are acel efect asupra mea.
Hm…
-Am dormit destul de bine, multumesc. Raspund cu zambetul pe buze, apoi incep sa mananc.
-Ce planuri ti-ai facut pentru azi? Continua Chris si inghit repede cerealele, pentru a-i putea raspunde.
-Voi merge acasa. Mai sunt patru zile pana la sfarsitul vacantei si vreau sa imi pun toate cursurile in ordine pana atunci.
Deja ei stiu ca sunt o tocilara si nu ma mai jenez sa afirm acest lucru. E singurul lucru, cred, la care ma pricep cel mai bine.
-Te-ai gandit ce faci in legatura cu…iubitul tau?
Pune prea multe intrebari in dimineata asta sau doar mi se pare mie?
-Ma mai gandesc…
Acesta aproba din cap simplu si isi muta privirea un farfurie pana cand atentia ii este atrasa de Sunny.
-Sefule, Marvey ar vrea sa vorbeasca cu tine. Spune acesta verificandu-si telefonul.
Expresia fetei lui Chris se inegreste si nu ascund faptul ca este nervos. Adica…foarte nervos. Dar mie nu mi-e frica in momentul acesta, ci sunt mai mult surprinsa.
Marvey? Acel Marvey care imi este unchi? Sau altcineva?
-Cine e Marvey? Intreb fara a ma putea abtine.
Toata atentia este de data asta pe mine si inghit in sec.
-Cineva care imi trimite diferite ponturi…Raspunde degajat Chris, si il vad pe Mark scrutandu-l cu privirea.
Ciudat…
Habar n-am ce se petrece aici, dar e clar ca eu nu trebuie sa stiu. Si nu ma deranjeaza deloc. Cred ca e mai bine sa imi vad de treaba mea si sa nu mai fiu implicata in alta dracovenie de-a lor.
-Domnisoara? Aud o voce de femeie in spatele meu, apoi se opreste in dreptul meu cu telefonul meu la mana.
-Da?
-Telefonul dvs continua sa sune. Pare important.
Il iau din mana doamnei-aceeasi pe care am vazut-o in camera in care am dormit- si ii multumesc. Simt privirile tuturor de la masa, indreptate spre mine dar le ignor deblocand telefonul si gasind zece apeluri de la Dante. Imi musc buza pentru a stopa zambetul care ameninta sa imi cuprinda fata, apoi ii scriu mesaj.
"Trebuie sa vorbim."
Cand imi ridic privirea din telefon ii vad pe toti inca privindu-ma si rosesc.
-Deci, Eden…Ai fost interogata? Se aude din nou vocea lui Chris si imi mut privirea la el.
-Mda…Nu aveti de ce sa va faceti griji. Nu am spus nimic.
-S-a intamplat ceva cat timp ai fost inchisa acolo? Ai vazut ceva?
Ei bine…Acum chiar sunt sigura ca pune prea multe intrebari. Adica…tot comportamentul lui este dubios in momentul de fata.
-Nu prea mai stiu…
Apropo de asta, am decis sa nu mai dau tot din casa. Am impresia ca unii cred ca sunt usor de manipulat, asa ca daca vor da afle ceva…Sa munceasca pentru asta. Atat Dante, cat si Chris. Nu sunt o turnatoare si nici nu voi fi.
-E ok…In caz ca iti aduci aminte ceva, sa-mi spui.
Aprob din cap si pe urma beau din ciocolata calda care, acum, nu mai e calda. Imi stramb putin nasul din cauza ca nu am baut mai devreme, dar imi revin repede. Nu este normal sa am figuri, din moment ce tot personalul s-a asigurat ca sederea mea aici este placuta.
Restul timpului se scurge relativ repede. Mark rade cu prietenii lui, Chris este cazut pe ganduri…Iar eu…Eu ma gandesc ca dupa ce termina toata lumea de mancat, ma voi scuza si voi merge direct la Dante. Cand i-am scris ca trebuie sa vorbim, am fost foarte serioasa. Vreau sa stiu ce se intampla cu noi. Daca merita sa investesc timp in ceea ce avem noi.
CITEȘTI
HIM
RomanceEden Sinclair- dupa cum ii este si numele, ea este un inger cazut printre muritori. Un inger intr-un trup de femeie. Este orfana, dar asta nu i-a schimbat comportamentul si atitudinea fata de oameni. Nu are niciun prieten. Este tacuta. La facultate...