17

151 7 1
                                    

-De ce nu ma intrebi nimic? Vorbeste Dante, umpland linistea din masina.

Imi mut privirea de la geam spre el si imi arcuiesc o spranceana spre el.

-Ce sa intreb?

Ofteaza si strange mai tare volanul incat degetele i se fac albe din cauza lipsei circulatiei sangelui.

-Stiu ca trebuia sa iti spun cu ce ma ocup, dar…Nu stiam cum. Cum as fi putut sa aduc asta in discutie fara sa fie ciudat?

Imi intorc din nou capul spre privelistea de afara si il aud oftand iar.

-Nu ma deranjeaza ca nu mi-ai spus. Raspund simplu si ii pot simti privirea lovindu-ma in tampla.

-Atunci de ce te porti atat de…distanta?

Speram sa nu observe asta. Speram sa nu fiu nevoita sa raspund la intrebarea asta. Speram la multe lucruri…

-Pentru ca…trebuie sa ma gandesc. Trebuie sa procesez informatiile aflate atat din senin.

-La ce trebuie sa te gandesti?

Imi musc buza pe interior si incerc sa ma gandesc la un raspuns care sa nu fie absurd.

-Nu e sanatos pentru mine ca totul sa se intample atat de repede. Eu chiar speram ca tu…

Nu mai pot continua. Ar suna absurd. M-ar putea vedea ca pe o obsedata. Cine naiba se mai indragosteste la prima vedere de cineva?

-Sperai ca eu ce?

-Nimic.

Masina se opreste in fata casei mele si cobor fara a mai spune ceva.

-Micuto…

Tonul sau rugator imi face corpul sa se opreasca imediat si ma intorc spre el. Acesta, cu pasi mari, se apropie de mine si isi lipeste buzele de ale mele atat de brusc incat creierul meu nu reuseste sa proceseze. Acesta este primul meu sarut. Nu mi-am imaginat ca se va intampla atat de brusc. Atat de nepotrivit. Ma dau un pas in spate intrerupand sarutul si palma mea se lipeste zgomotos de obrazul lui.

-Nemernicule. Cum poti fi atat de crud? 

Nu astept sa imi raspunda pentru ca ma departez si intru in casa inchizand usa dupa mine. Nu aprind luminile ci ma las in sezut pe langa usa atingandu-mi cu varfurile degetelor buzele. Buzele peste care acum cateva secunde au fost presate buzele lui Dante. Primul meu sarut…nu a fost asa cum ma asteptam sa fie. Imi imaginam ca va fi cu cineva pe care il iubesc. Va fi ceva intim si romantic. Va fi cand amandoi vom simti ca trebuie sa se intample. In schimb…S-a intamplat cu o persoana pe care abia o cunosc. Brusc. Si nici macar nu i-am raspuns la sarut. Ba chiar, l-am si palmuit. 

Ma ridic de pe jos si merg in camera mea. Am vrut sa mai arunc o privire la ce cursuri am maine dar numai m-as enerva, pentru ca mintea mea este vraiste. Imi iau telefonul de pe pat si ma sochez la multimea de apeluri pe care le am de la Hell si de la grupul lui Mark. Nu mi-am luat telefonul cu mine pentru ca nu prea il folosesc de cand nu mai lucrez cu Hell. Deschid mesajele de la Mark si le citesc in graba, dar doar unul imi atrage atentia.

Mark:Cineva se va apropia de tine pentru a afla informatii despre noi. Ai grija la persoanele care te abordeaza.

Grozav…Stiu si cine este acel "cineva". Oare de ce nu ma mai surprinde nimic?

HIMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum