Cred ca au trecut mai bine de doua ore de cand nu a mai venit nimeni sa ma verifice. Stiu ca vor sa-mi puna rabdarea la incercarea, dar puteau macar sa-mi aduca un pahar de apa. Imi inchid ochii pentru cateva minute apoi oftez. Despre ce este vorba aici? De ce am fost arestata? Am impresia ca fac parte din ceva, dar inca nu mi-am dat seama din ce anume. Aud usa deschizandu-se si imi mut privirea spre persoana care intra. Usurarea ma cuprinde imediat si zambesc. Dante vine spre mine cu o tava pe care are croissante, apa si cafea cu lapte. Ochii lui ii intalnesc imediat pe ai mei dar nu imi transmite nimic. Pune tava pe masa apoi se aseaza pe scaun rezemandu-se cu spatele de spatar. Atitudinea asta serioasa il face incredibil de sexy. Ma gasesc lingandu-mi buzele, iar ochii lui Dante imi urmaresc miscarea avand pupilele dilatate. Acesta isi curata gatul, iar eu imi cobor privirea pe tava din fata mea, imbujorandu-ma.
-Mananca putin, te rog, apoi vom vorbi. Imi spune el pe un ton neutru.
Iau de pe tava un croissant cu unt si musc din el. Dante ma urmareste cu atentie si abia pot inghiti. Mereu am cateva emotii cand sunt cu el, dar acum…Pentru ca nu stiu la ce se gandeste, ma face sa fiu mai emotionata decat de obicei. Iau sticla de apa si beau cateva inghitiruri. As fi baut cicolata calda, dar nu am avut inca acea iesire in ora care sa insemne ca suntem oficial impreuna. Iau un servetel sa ma sterg la gura, dar observ un mesaj scris cu grija.
"Urmeaza-mi jocul."
Imi ridic privirea spre Dante care ma priveste deja si imi ascund zambetul inainte sa iasa la suprafata.
-Deci, dra Sinclair…Cine te-a ajutat sa te descurci in viata dupa moartea parintilor tai? Intreaba el pe un ton profesional si eu imi rezem spatele de spatarul scaunului.
Poti sa te joci, Eden. Ai facut-o si cu Jerry.
-Nimeni. Parintii mei au fost mereu pregatiti pentru orice. Cbiar si pentru moartea lor.
-Ok…Dar banuiesc ca economiile nu mai erau atat de multe ca la inceput. Cu cine te-ai aliat?
Inghit in sec si aproape injur la gandul ca am crezut ca va fi la fel de usor cum a fost cu Jerry. Dante este iubitul meu si este curios sa afle lucruri despre mine. Chiar daca in momentul de fata se foloseste de pozitia lui.
-Stiu ca, poate, toti va asteptati sa cedez repede, dar asta nu se va intampla. Spun si ii vad un muschi facia zvacnindu-i.
-Asta spun toti…Pana ce, la un moment dat, cedeaza.
Vezi? Aroganta asta ii face pe unii sa nu ii doresc de partea mea.
-Am dreptul sa aleg cine sa ma interogheze, nu?
-Asa e.
-Il vreau pe Marvey Sinclair.
-Acesta fiind…unchiul tau?
-Da.
-Nu e ciudat, dra Sinclair, ca nu ai avut nevoie sa te ajute nimeni in viata, dar acum ceri ajutorul unchiului tau?
Ouch! Joaca dur, dar il inteleg. Trebuie sa faca asta ca ceilalti sa nu creada ca nu isi poate fave treaba cand vine vorba de iubita lui.
-Prefer sa vorbesc cu cineva care nu isi urmareste propriul interes.
Il vad incercand sa-si ascunda zambetul adoptand o mina serioasa si stiu ca acest joc al nostru ii face placere. Poate pentru ca stiu musca inapoi? Dante se ridica de la masa, ia tava apoi paraseste camera de interogatoriu. In timpul liber pe care il am permit mintii sa cutreiere in trecut. Marvey este fratele tatalui meu. Nu prea am avut o relatie speciala pentru ca tata nu vorbea cu el din cauza unei intamplari de pe vremea studentiei. Cred ca nici nu voia sa-mi spuna ca are un frate mai mic daca nu gaseam poze cu ei de cand erau copii. Tot ce stiu despre Marvey este doar de la tatal meu. Stiu ca are un devorament puternic pentru justitie si niciodata nu a fost tentat sa schimbe taberele. Cu o astfel de persoana vreau sa vorbesc. Se petrece ceva ciudat aici si cred ca nici Dante nu stie despre asta. As fi putut sa-i spun lui totul, dar nu vreau sa aibe si alte probleme. Este destul faptul ca incearca sa ocoleasca legea pentru mine.
-Eden?
Aud o voce necunoscuta si imi ridic privirea spre barbatul care este in fata mea.
Doamne…Seamana cu tata.
-Buna ziua, dle. Stiu ca nu ne cunoastem deloc, dar am auzit de la tata ca sunteti o persoana corecta, si eu am mare nevoie de asta acum. Ii spun, iar acesta se aseaza pe scaun.
Nu e deloc asa cum iti imaginai ca ar fi un barbat care are atata respect pentru lege. Este chiar opusul. Imbracat cu o pereche de blugi negri, un tricou pe corp de aceeasi culoare, geaca de piele si bocanci…Zici ca face parte dintr-o grupa de motociclisti.
Isi freaca barbia cu palma, apoi se ridica in picioare.
-Haide. Ne vom dezmorti picioarele putin. Imi spune, iar eu fac ceea ce spune.
Iesim din camera de interogatoriu si toti ne privesc socati, dar nimeni nu indrazneste sa ne opreasca. Ochii mei cad pe fiecare persoana pana in il gasesc pe Dante. Acesta imi trage cu ochiul si eu ii zambesc. Ma bucur ca e de partea mea. Ma bucur ca ma sustine, chiar daca l-am preferat pe unchiul meu in defavoarea lui.
CITEȘTI
HIM
RomanceEden Sinclair- dupa cum ii este si numele, ea este un inger cazut printre muritori. Un inger intr-un trup de femeie. Este orfana, dar asta nu i-a schimbat comportamentul si atitudinea fata de oameni. Nu are niciun prieten. Este tacuta. La facultate...